Skocz do zawartości

[MULTI] Watch_Dogs - seria


Watch_Dogs 2  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      0
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Jak ktoś ma 2500k i 7870 i gra w full hd to prosiłbym o screna z ustawień

Mam i5-3470 i 7870, gram tak:

10429668_405987039542770_1533397024_o.jp

 

 

10388774_405987019542772_518187095_o.jpg

 

 

Co daje buforowanie klatek?

 

 

 

co daje buforowanie klatek

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Podwójne_buforowanie

 

 

 

Ma ktoś tego sweetfx od Piotrka ?

 

Mi się z tym SweetFX gra nie chce odpalić. :S Trzeba coś jeszcze instalować?

Edytowane przez iDaft
Link to post
Share on other sites

Codemonkeys skupili się na tym, jak poblokować przejścia między latarniami

Zwyczajnie szerokie modele bez tekstur.

 

 

automatycznie zatrzymujące się pociągi

Zwykły raycasting kilka metrów przed pociągiem blokujący ruch (około 5 linijek np. w unity)

 

 

 

refleksje w oknach które nie odzwierciedlają tego co trzeba

Jest zrobiony osobny skybox, który normalnie nie jest widoczny, tylko jest on jedynie widoczny właśnie w tych odbiciach. Prawdopodobnie zmienia się on, gdy wkraczamy na nowy "teren" (np. inny na przedmieściach, inny w centrum miasta).

(pokrótce: szyby i ten skybox żyją sobie w innym świecie, gdzie widzą tylko siebie nawzajem)

 

 

 

 łamanie się latarni w 18 równych części... 

Zwykły event, że gdy latarnia jest "stuknięta", to podmienia się model na 18 przeciętych części, wszystko hardcodowane i modele osobno dodane, bo komu by się chciało bawić w algorytm jakiś na to. Ew. jedynie nowy model dziedziczy pęd i rotację starego.

 

Takie krótkie "How it's made". Trzeba też pamiętać, że są różne grupy w takiej firmie i jedna zwyczajnie układa mapę, gdy inna koduje gameplay, a jeszcze inna zajmuje się renderer'em poprawiając bugi, albo zmieniając sposób implementacji jakiegoś np. SSAO, żeby wydajność była dobra i efekt ładny. 

 

EDIT PS: Często opisując coś w grach porównuję ile by to zajęło w Unity, bo mniej więcej każdy nowoczesny silnik działa w ten sposób. Dlatego się mówi, że albo się robi silniki, albo się robi gry, bo sam silnik też trzeba porządnie oskryptować.

Edytowane przez wirher
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Ja sobie takie testy porobiłem jak gra działa na karcie z średniego segmentu. HD7870 szybkie OC na 1140/1530, ustalona trasa o dlugości około 1km przez miasto, łąki i lasy, szybkim samochodem i rozwalając większość rzeczy po drodze. #1 Na początek moje standardowe, czyli:

10429668_405987039542770_1533397024_o.jp10388774_405987019542772_518187095_o.jpg

Wykres z fps wygląda tak: 10415980_406007656207375_1610939247_o.jp Gra się mega płynnie, ale oka aż tak bardzo nie cieszy. #2 podejście, to ustawienia:

10420578_406011389540335_330043112_o.jpg

Wykres: 10421813_406011369540337_229884921_o.jpg Średni fps trochę spadł, ale znacznie więcej był spadków do 40-30 klatek, wizualnie lekka poprawa #3 Podnoszenie jakości detali wpływa negatywnie na utrzymanie stabilnego fps, więc spróbujemy z wygładzaniem i jakością tekstur. Takie ustawienia:

10429728_406023012872506_1033661110_o.jp10429595_406023039539170_1089287911_o.jp

Przekładają się na: 10388700_406023506205790_708925671_o.jpg Fps skacze mocno, nie jest płynnie, ale gra wygląda bdb. #4: Bawiąc się suwakami wymyśliłem coś takiego: Ustawienia:

10412376_406028436205297_2138678084_o.jp10426054_406028452871962_946780094_o.jpg

Wykres: 10426371_406027966205344_1250404588_o.jp Jest całkiem płynnie, jest ładnie i wreszcie da się grać. Może komuś się to przyda.

Edytowane przez iDaft
Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, grał ktoś w Watch Dogs na Windowsie 8.1 i zauważył brak dźwięku dialogów? U mnie niestety występuje taki problem i zastanawiam się czy wina leży po stronie windowsa, czy może czegoś innego.  :/

 

 

Edit.

Znalazłem podobny problem na forum Ubisoftu i przyczyną okazał się być włączony dźwięk przestrzenny w programie od karty dźwiękowej. Po wyłączeniu tej opcji dźwięk w filmowych wstawkach powrócił... 

Edytowane przez Gr4ndy
Link to post
Share on other sites

No to trzeba czekać trochę czasu na porządną łate do WD.

 

Żeby tylko nie było jaj jak z TR, że na starcie połowa efektów wył. i któryś patch je przywracał.

 

Edzia: WD kupiony za *15zł :D

Znajomy kupił grafike od nvidii, a gra mu nie podpasowała więc odkupiłem kluczyk na uplay. Najlepszy deal w życiu :D

 

*Za 10zl ani czteropak piwa nie chciał odsprzedać :/

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

Tak żałośnie wykonanych samochodów jak w tej grze to już dawno nie widziałem :( Bez kitu - poziom GTA III :( To ma być next gen sandbox ???? Dobrze że nie kupiłem tego dziadostwa.....

Edytowane przez sid vicious
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Czy ktoś mierzył zuzycie pamięci graficznej VRAM w Watch Dogs na maksymalnych detalach (jakość grafiki Ultra, tekstury Ultra i antyaliasing MSAA 8x) ?

http://vpx.pl/i/2014/05/28/163724.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-26-39.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-26-47.jpg

 

@e

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-35-53.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-36-39.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-40-16.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-41-11.jpg

 

http://vpx.pl/i/2014/05/28/Watch_DogsDeluxeEdition2014-5-28-20-31-19.jpg

Testuje aktualnie sterowniki 337.91 (tak te tytanowe). Jest lepiej w sensie mniej dropów ale nie jest idealnie. Gra wymaga solidnej łaty.

Edytowane przez Szarik
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Taaa   tyle czasu ,tyle efektow ,co miesiac nowy gamplay,jaranie sie grafiką i opowiesci jak to tej gry na 670 w ultra sie nie pogra

 

O matko a teraz  wszysycy czekaja na łate bo grac sie nia da

 

Oj Ubi ,Ubi co to sie z toba podzialo

Link to post
Share on other sites

Tak się szczerze zastanawiam, na jakim sprzęcie oni to odpalili na tych e3 2012, że ta gra wyglądała lepiej i chodziła płynnie skoro ma takie wymagania / zrytą optymalizację :D

Toż to jest albo nie możliwe, albo specjalnie coś skopali w tej optymalizacji...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Watch Dogs z największą liczbą sprzedanych kopii w ciągu jednego dnia w historii Ubisoft-u. 


Z tego powodu gracze będą dy**ni przez wydawców i producentów gier jeszcze przez długie lata. Jestem ciekaw jak długo ludzie pozwolą sobie wciskać takie kłamstwa, bo gry z roku na rok są coraz gorsze, bardziej niedopracowane, a zamiast poświęcić czas na doskonalenie gier to przeznacza się grube miliony na marketing. 


  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...