Shadoweye 0 Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 witam, niewiem czy i niekomputerowe elementy tu można ale wkońcu to Asus Chodzi mi czy w przypadku posiadania Asus Transformer Prime [piewszy rzut miał problemy z GPS , te z Euro np.] można składać reklamacje jako sprzęt niedziałający [niedziała GPS poprawnie a jest w specyfikacji urządzenia , karta etc.] oraz czy przy takiej reklamacji otrzymam ten sam kolor jaki miałęm [wiem że Asus wymieniał na nowe tablety] pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym urządzeń mobilnych ASUS. Infolinia pod numerem 22 571 80 40, na automacie tonowo dwukrotnie należy wybrać jedynkę. Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30. Jeśli wolisz pisać, formularz kontaktowy dostępny jest na stronie: http://support.asus.com.tw/techserv/techserv.aspx?SLanguage=pl-pl Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.