Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam,

 

niewiem czy i niekomputerowe elementy tu można ale wkońcu to Asus

 

Chodzi mi czy w przypadku posiadania Asus Transformer Prime [piewszy rzut miał problemy z GPS , te z Euro np.] można składać reklamacje jako sprzęt niedziałający [niedziała GPS poprawnie a jest w specyfikacji urządzenia , karta etc.]

oraz czy przy takiej reklamacji otrzymam ten sam kolor jaki miałęm [wiem że Asus wymieniał na nowe tablety]

 

 

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

 

Zapraszam do kontaktu ze wsparciem technicznym urządzeń mobilnych ASUS.

 

Infolinia pod numerem 22 571 80 40, na automacie tonowo dwukrotnie należy wybrać jedynkę. Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30.

 

Jeśli wolisz pisać, formularz kontaktowy dostępny jest na stronie:

http://support.asus.com.tw/techserv/techserv.aspx?SLanguage=pl-pl

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...