foxy97 121 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Witam Posiadam tą płytę i po 1.5 roku użytkowania, dokładnie tydzień temu za każdym razem kiedy włączam komputer lub resetuje to wyskakuje że włożyłem nowego cepa i na dodatek wczoraj coś zepsuło się w dźwiękówce bo ciągle trzeszczy i nie da się słuchać tego. Płyta była kupiona w ramnet.com.pl, chciałbym zrealizować gwarancje, ale nie czekać 3 tygodnie tylko wysłać odrazu do asusa jest taka możliwość? Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Jakie 3 tygodnie ? 2 max http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 a potem reklamacja uznana i możesz ich ścigać poprzez rzecznika praw konsumenta. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
foxy97 121 Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 No ta ale wole prosto do dystrybutora jak sie da dlatego się pytam asus support Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Dystrybutor przyjmuje sprzęt wyłącznie od swoich Klientów. Użytkownik jest Klientem dla Sprzedawcy, Sprzedawca dla Dystrybutora. Nie słyszałem by którykolwiek dystrybutor przyjmował sprzęt z pominięciem Sprzedawcy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.