Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam problem od czasu zakupu z tym modelem laptopa , zwiesza się po kilka razy dziennie bez powodu nowa instalacja systemu i wszelkie próby nic nie dają. Czy to oglądanie filmu czy proste przeglądanie internetu to samo obraz staje w miejscu widać ze dysk pracuje ale nic nie można zrobić ,pomaga tylko reset. Kupiony rok temu w komputroniku sporadycznie używany , mam poprzedni model zakupiony ze cztery lata wcześniej i żadnego problemu do tej pory. Może tutaj uzyskam jakaś poradę bo pomysły mi się skończyły.

 

 

dodam ze system to win7/32 zakupiony razem z laptopem

Edytowane przez RuLeR
Link to post
Share on other sites

Od razu daj na gwarancję . Nic nie dotykaj .

Opisz dokładnie problem i stanowczo. Jako powód podaj zawieszanie się pracy komputera oraz wyłączanie systemu , pozdrawiam

Edytowane przez _Magik_
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Poszperałem troszkę w necie dziś w nocy i wyszło mi że te laptopy maja jakąś wadę która powoduje właśnie takie objawy jak wyżej opisane , po oddaniu do serwisu cytuje "Polegała ona na dolutowaniu przebiegającego przez całą jej długość przewodu, zapewniającego lepsze zasilanie dla dysku twardego i układu graficznego. Innym sposobem na zapewnienie płynnej pracy, jaki polecali internauci kolegom chcącym uniknąć odesłania sprzętu do serwisu, była zmiana dysku twardego na model o mniejszym poborze energii"

 

Szkoda tylko że asus nie informuję że wypuścił bubla.

Link to post
Share on other sites

Witaj,

 

Nie zajmuję się notebookami i zupełnie nie znam tej sprawy. Treści wypisane na forach zwykle staram się jednak traktować z lekkim przymróżeniem oka, trudno ocenić ich wiarygodność.

 

Jedyna moja sugestia to kontakt z działem wsparcia laptopów. Telefonicznie 22 571 80 40, na automacie dwukrotnie tonowo wybierz jedynkę. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30.

 

Jeśli wolisz pisać - formularz kontaktowy http://support.asus.com.tw/techserv/techserv.aspx?SLanguage=pl-pl

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

witam ponownie , dzis dostałem lapka spowrotem z opisem problemu , w celu sprawdzenia wymienionych części miałem sie udac na stronke asus-polska/raport/ tylko tam nie ma odpowiedzi na to czo było wymienione .

 

Problem/symptom

ECN , ECR , ARN rework request

 

Rozwiazanie

do ARN/ECN rework

 

może mi ktoś wytłumaczyć co mi wymienili , bo lapek dalej sie wiesza ?

Link to post
Share on other sites

witam ponownie , dzis dostałem lapka spowrotem z opisem problemu , w celu sprawdzenia wymienionych części miałem sie udac na stronke asus-polska/raport/ tylko tam nie ma odpowiedzi na to czo było wymienione . Problem/symptom ECN , ECR , ARN rework request Rozwiazanie do ARN/ECN rework może mi ktoś wytłumaczyć co mi wymienili , bo lapek dalej sie wiesza ?

-> http://forum.benchmark.pl/topic/40733-asus-x52j/page__view__findpost__p__492061

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...