Skocz do zawartości

GRID patch 1.3 czy jest dostępny?


Recommended Posts

Witam,

właśnie dostałem grę Race Driver: GRID. I mam pytanie ściągłem już patch 1.1 i 1.2 a czy patch 1.3 jest dostępny do pobrania? Bo gdzieś na stronie napisano że mają robić (news był napisany w 2008r. więc raczej nie zrobili bo nie moge znaleźć)? Jest czy nie?

Link to post
Share on other sites

1.1 changelog:

http://www.gamershell.com/infosheets/447426.html

 

1.2 changelog:

Fix List:

-Fix for sessions list overflow and missing characters in front end.

-Fix for errors generated on game shutdown

-Support for TrackIR

-Online experience points: more points awarded for completing longer races

-Assists on/off toggle added to session creation and browsing

-All offline events (apart from head-to-heads and touge) are now available online (event voting screen now scrolls to see additional championships).

-Fix for failure to recognise some devices in user-created action map presets, including Logitech Cordless Rumblepad 2.

-Fixed GRID startup issue where it appears as a process in Task Manager but fails to run.

-Additional experience points are awarded for not colliding with other cars whilst racing damage on or forward sessions.

 

@dRUGs możesz śledzić kiedy wydadzą patch na ich stronie http://community.codemasters.com/forum/ ... p?t=329608

 

Ludzie zaczynają narzekać, że 9 miesięcy od zapowiedzi a patcha nie ma.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

W dniu dzisiejszym Codemasters umieściło na swojej stronie zbiór poprawek do znakomitej gry Racedriver:GRID w formie patcha. Łatka nosi numerek 1.3 i jest długo oczekiwanym wydarzeniem w społeczności graczy. Szczegółowy opis oraz plik do pobrania można znaleźć tutaj:

 

http://www.codemasters.co.uk/downloads/ ... p?id=39283

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Te "systemy antypoślizgowe" to po prostu analogowy pedał gazu :). Każdy gracz, który gra na padzie/kierownicy ma wtedy idealny start, dzięki możliwości płynnego dozowania obrotów silnika.

 

Nie zauważyłem jeszcze, żeby ktoś z graczy oszukiwał. Różnice mogą wynikać z innego najazdu na zakręty - doświadczeni gracze wytracają mniej prędkości w zakręcie, nie mają poślizgów, dzięki czemu na prostej szybko rozpędzają się do prędkości maksymalnych :).

 

Szkoda tylko, że Codemasters nie wpadli na podobny pomysł jak EA w Shifcie - 5 sekund zredukowania prędkości po skrócie po trawie albo po ścięciu szykany - niestety w GRID-zie jest to nagminna praktyka :). No i te wypychanie w zakrętach, ale co poradzić - i tak uważam, że GRID rządzi ;).

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...