Kaiser 13 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Witam Kilka tygodni temu HD502HJ zaczął mi znikać z biosu po restarcie systemu lub próbie zrobienia zimnego backup`a. Znika tylko on - F3 natomiast F1 dalej jest widoczny. Raz tylko zatrzymał mi dysk w poście biosu start z errorem smarta, po kolejnym restarcie już nie zgłaszał z nim problemów, jednak ogólna szybkość dysku znacznie spadła. Dysk oddałem do sklepu powołując się na ustawę, jednak pomimo uznania reklamacji sklep woli oddać pieniądze, niż wymienić dysk na sprawny( takie czasy). Zastanawiałem się w tym momencie nad reklamowaniem u producenta jednak Telmark - oficjalny serwis hdd Samsunga, nie przyjmuje już nowych zgłoszeń i prosi wysyłać dysk do Seagate. Teraz moje pytanie, jako, że z Sea nie miałem do czynienia dość długo, jak oni teraz załatwiają reklamacje? Wolałbym uniknąć sytuacji gdzie za HD502HJ dostane jakiś ich odpowiednik i do tego po naprawie... W tym momencie nie wiem czy brać kasę i dołożyć ponad 200% do nowego HDD (z tego co widzę wszytko pada niemiłosiernie teraz, bez względu na markę ) czy ryzykować z gwarancją, po której mogę dostać jeszcze gorszy i mniej pewny dysk. Zastanawiałem się też nad SSD ale czytając przez ostatnie tygodnie o nich, one mają więcej problemów niż zdawałem myślałem, nawet intel dał ciała z 320 i bugiem fw. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Dysk oddałem do sklepu powołując się na ustawę, jednak pomimo uznania reklamacji sklep woli oddać pieniądze, niż wymienić dysk na sprawny( takie czasy). sklep nie dostanie nowych dysków z dystrybucji jeszcze przez ok pół roku, a do tego czasu utrzyma 300% marże, pewnie, że nie chcą wymieniać, wszystko przez zniszczenia fabryk, a usuwanie skutków katastrofy jeszcze potrwa, potem rynek detaliczny też nie zobaczy nowych modeli, dopóki producenci nie wywiążą się z umów OEM'owych, prognozujemy, że najwcześniej w wakacje będzie można kupić HDD po w miarę normalnych pieniądzach Zastanawiałem się w tym momencie nad reklamowaniem u producenta jednak Telmark - oficjalny serwis hdd Samsunga, nie przyjmuje już nowych zgłoszeń i prosi wysyłać dysk do Seagate. ~2 miesiące temu seagate kupił oddział HDD samsunga, teraz nie ma innej opcji Teraz moje pytanie, jako, że z Sea nie miałem do czynienia dość długo, jak oni teraz załatwiają reklamacje? Wolałbym uniknąć sytuacji gdzie za HD502HJ dostane jakiś ich odpowiednik i do tego po naprawie... teraz niczego nie można być pewnym, nie ma silników do HDD = nie ma nowych sztuk z tego co widzę wszytko pada niemiłosiernie teraz, bez względu na markę to nie do końca prawda, niemniej na rynku został WD (który wchłonął hitachi) oraz Seagate (który wchłonął samsunga) Cytuj Link to post Share on other sites
blacklio 47 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Wysyłaj do W-wy, dokładny tutek Cytuj Link to post Share on other sites
Kaiser 13 Napisano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Zdecydowałem się jednak wziąć za niego zwrot gotówki, po tym jak miałem okazje zobaczyć co dostał inny klient w zamian za swojego Samsunga, kilka miesięcy wytrzymam, ceny powinny spaść i dopiero coś kupię. Pochodziłem również po sklepach w moim mieście, wygląda na to, że w ponad 50% przypadków jest jednak zwrot gotówki za dyski samsunga w tych dniach, co mnie nie dziwi kiedy ludzie kupowali dyski za 150-200zł a teraz muszą dołożyć 2x tyle na nowy, więc opłaca im się zwracać kasę niż wymieniać. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.