Arved 81 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 10 letnie to dobre U mnie w gminie to marzeniem są: - BMW - Audi A4/A3 TDi lub LPG Edition - Opel Vectra LPG Edition - VW Passat/Golf LPG lub TDI Edition Hahaha, a ja mam 9 letniego Golfa i się nie wstydzę Jest zadbany, pali bardzo mało (w trasie 4,3l), a 130 KM jak dla mnie daje radę (prawko mam od stycznia tego roku) Cytuj Link to post Share on other sites
sufasaj 1 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) 1.8T i 380hp powiadasz? powiedz jaki samochod, a spalanie przy pelnym booscie turbiny bedzie i tak 2x wieksze niz od silnika 4 litrowego, pozatym moc jest dostepna wtedy gdy turbo zacznie pracowac czyli od wysokich obrotow, wiec o czym Ty chłopie gadasz? Zadużo ogladania samochodów na allegro i czytania na wikipedii głupot, a zamalo wiedzy REALNEJ na ten temat masz ;] Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez sufasaj Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Właśnie widać ale po co się chwalisz tym że na allegro siedzisz i wyczytujesz ? Mówimy o mocy czy spalaniu ? Jak o spalaniu to mój 1.6 pali całe 7,5 w mieście, jak o mocy to tutaj dyskusja o spalaniu jaki by miała sens ? Czyli od wysokich ? Hm dla mnie 3200 to co najwyżej średnie obroty, i trzyma boosta równo do 6800 potem spada. Dalej twierdzisz że dogonisz ? Śmiem nawet twierdzić że 220koni w Kadecie C w 8zaworach miałoby spore szansę z Tobą na prostej, o zakrętach nie mówiąc ale jednak te 900kg robi swoje. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
sufasaj 1 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Oczywiscie zgadzam się z Tobą, nie kupilem E32 by sie scigać gdyz nie jest ten samochod do tego zrobiony - co nie zmienia faktow ze 90% na swiatłach ma ze mna 0 szanse, nie oszukujmy sie. E32 w miescie spala mi 17litrów, na trasie 10 wczesniej mialem civica 1.6vtec + turbo miał jakies 270km i to była rzeź smialo moglbym sie scigac z tym 1.8T 380km o ktorym pisales Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 100 koni różnicy, mój całe 1090KG ważył więc zależy od tego czy miałeś ciężką budę czy nie, i przełożenia i też trasa. Co do tych 90% nie byłbym taki pewny, wiele osób zrezygnowało z wieś tuningu gdzie auto najpierw słychać potem widać i czasem pod maską cichego przecinaka siedzi potwór Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 czasem pod maską cichego przecinaka siedzi potwór Zaskakująco często np: Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Hahaha, a ja mam 9 letniego Golfa i się nie wstydzę Jest zadbany, pali bardzo mało (w trasie 4,3l), a 130 KM jak dla mnie daje radę (prawko mam od stycznia tego roku) Nie chodziło o to, ze 10 letni to jakas tragedia tylko o sposób myslenia co poniektórych, przedstawiony w poście jedną czy dwie strony wczęsniej. Sam miałem Golfa z 1988 jeszcze 4 lata temu Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 czasem pod maską cichego przecinaka siedzi potwór Amen. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 @sufasaj Po pierwsze nie ma bmw e90 coupe Po drugie skoro interesujesz sie takim modelem to powinienes takze wiedziec ze 335i to model 3l a nie 3.5 Pozdro Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 @sufasaj Po pierwsze nie ma bmw e90 coupe Po drugie skoro interesujesz sie takim modelem to powinienes takze wiedziec ze 335i to model 3l a nie 3.5 PozdroMasz rację fakt teraz te numerki mało mówią o pojemności więcej o mocy wiadomo 330i szybsze od 335i. Przestańcie gadać o tym co jest szybsze jak w mieście szczególnie wa-wie w najlepszej sytuacji jak ja macie czystych kilka km 3/2 pasów (trasa katowicka) i korek aż po same centrum na szczęście są objazdy. Do aut typu BMW 7serii trzeba dość dobrego dynamicznego silnika 735 ponieważ auto swoje waży a nie dlatego że ma być pogromcą civic'ów. Zresztą kto mając BMW 7 interesuje się spalaniem kto raczej nikt. Co do mojego ukochanego M550d to może spalić te 7l używając jednej z trzech turbin oraz połowy cylindrów z tego co czytałem gdzieś a i ten inteligentny napęd na 4 koła. Co do civic'ów to ostatnio moim diselkiem 2.0 TDI w budzie Audi A4 B8 zmiotłem jednego vtec'a starszego i dwa nowsze. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Wątpie by w R6 był system odcinania połowy cylindrów. BMW nie poszłoby na coś takiego, na 3 cylindrach ten motor chodziłby jak traktorek. W specyfikacji silnika jest multi stage charging, ale nic o odcinaniu cylindrów. http://www.5seriesblog.com/wp-content/uploads/2012/02/m550dspecs2.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Przestańcie gadać o tym co jest szybsze jak w mieście szczególnie wa-wie w najlepszej sytuacji jak ja macie czystych kilka km 3/2 pasów (trasa katowicka) i korek aż po same centrum na szczęście są objazdy.Święta racja Sam zauważyłem że jadąc 60km/h przejadę sporą część świateł na zielonych, do czasu aż nie znajdzie się trzech sportowców gnających 100 i zatrzymujących się na każdych światłach bo to przez nich są te korki głowie (no i przez ustawienie znaczącej większości świateł). Co do połowy cylindrów też wydaje mi się to nie realne, koło zamachowe przy 6 jest dużo lżejsze niż przy trzech, i gdyby nagle z 6 zrobiły się trzy by klekotało jak Diesel zimny. Ale kto wie, może zrobili specjalnie po to sporo cięższe koło ? Albo system z V8 czyli zmienna pojemność ? Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Święta racja Sam zauważyłem że jadąc 60km/h przejadę sporą część świateł na zielonych, do czasu aż nie znajdzie się trzech sportowców gnających 100 i zatrzymujących się na każdych światłach bo to przez nich są te korki głowie (no i przez ustawienie znaczącej większości świateł). Co do połowy cylindrów też wydaje mi się to nie realne, koło zamachowe przy 6 jest dużo lżejsze niż przy trzech, i gdyby nagle z 6 zrobiły się trzy by klekotało jak Diesel zimny. Ale kto wie, może zrobili specjalnie po to sporo cięższe koło ? Albo system z V8 czyli zmienna pojemność ?To teoretycznie jadąc jakieś 2 razy tyle +/- uwzględnienie odległości był bym +/- 2 razy szybszy od ciebie. Wiesz ja na katowickiej nie mam za bardzo świateł rzadko się palą ogółem tak 140km/h jeżdżę pochwalę się dziś byłem w salonie Bentley'a w Wa-wie fajne autko lecz strasznie brzydka skóra oraz lakier. Wiesz bullseye mam kolegę który miał dwa auta jedno Ferrari F430 i Audi A6 Avant TDI po sprzedaniu Audi do pracy musiał jeździć całe 3tyg swoim Ferrari do pracy tak samo jak ja trasa katowicka 2/3 pasy i do centrum oczywiście po dziurach jeździć nie mógł więc czekał w korku tyle że wyjeżdżał godzinkę wcześniej , myślał że nie wytrzyma i coś zrobi tej Prezydent Warszawy. I dlatego panowie nie jeżdżę żadnym nisko zawieszonym spotowcem tylko zwykłym Audi swoją drogą kiedyś moim "potworkiem" do off-road'u na czas do pracy postanowiłem pojechać i ściełem trochę trasę i to był błąd bo dostałem mandat i upomnienie od policji. Do wa-wy najlepsze są auta klasy Off-Road najwyszej albo WRC ,S2000 itp. większość objazdów to drogi polne lecz i tak jadąc powoli nimi jestem szybciej niż kolega w Ferrari w korkach. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 S2000 to przecież mały, niski japoński przecinak więc chyba nijak do WRC/OffRoad pasuje Teoretycznie byłbyś 2 razy szybciej, z kumplem kiedyś mierzyliśmy i w praktyce będziesz 4-5min wcześniej Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) S2000 to przecież mały, niski japoński przecinak więc chyba nijak do WRC/OffRoad pasuje Teoretycznie byłbyś 2 razy szybciej, z kumplem kiedyś mierzyliśmy i w praktyce będziesz 4-5min wcześniej Zależy kiedy. Wiesz np. taki Kierowca WRC ma dobrze auto zarejestrowane i do bezdroży w sam raz. I poczytaj http://www.e-rajdy.pl/index.php/klasy/274-klasa-s2000.html Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez matt105 Cytuj Link to post Share on other sites
wodzu88 52 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 ludziska nie rozbijajcie się tyle. siedzę na koniu Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 A ja ostatnie 3 samochody miałem od VW, najpierw A6 3.0 Quattro, pózniej A4 2.0T Quattro, i obecnie Jetta, zreszta wszystkie jeszcze "zalegaja pod domem" i bede je sprzedawal, Jette na koncu, pewnie za jakies pol roku. Poprzednie to był Ford i Peugeot 306, fajnie śmigal po zakretach. I pytanie, co kupić, myślałem o Jettcie w manualu, nie automacie, ew Mazda 3. Ew nie mam dalej pomysłu, coś nie zaduzego, co jest niezawodne i fajnie jeździ. Ma ktoś pomysły? Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Ivan okresl widelki cenowe. A jak ma fajnie jezdzic to kup rwd:) Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 W zasadzie nie mam kakretnego przedziału, typu mam tysiąca i musimy się w nim zmieścić. Hmm, myśle ze coś do jakiś 40tys, nie chce szaleć. Audi A6 jest zbyt duża krowa, no i przy V6 w benzynę i 220 km trochę pali. A4 2.0T ma 211 kucykow, Quattro i automat więc tez do oszczednych nie należy. Jetta sobie kupiłem żeby wygodnie się wozić po mieście, 2 litry w benzyne z automatem. Ale teraz 90% czasu jeżdżę w trasie, więc wziął bym coś lekkiego z manualem. Ma być mało awaryjne, mieć najlepiej 4 cylindry w benzyne, napęd na przód jest ok. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Moze z BMW 1 sie zmiescisz w cenie? Wziac wersje 1.8D i ze spalaniem problemu miec nie bedziesz. Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Ma być mało awaryjne Polecałbym Japończyka. Nie psują się i są w miarę osczędne. Honda CIvic VIII albo Mazde 3, to z kompaktów. Coś większego- Alfa 159 (piękne autko) Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 BMW, Mercedes odpada, nie mam ochoty placic u mechanika "premium" ceny za czesci. Audi jest jeszcze w miare, bo duze czesci idzie w zgodzie z VW. Muslalem o A3, ale malo tego jezdzi, i ciezko znalezc fajna sztuke. Civic, chyba w wersji Si byly 6 biegowy manual. Sie rozejrze. Jakos mi chyba najblizej do Mazdy 3, tam chyba byla wersja z silnikiem 2.3 litra, wie ktos jat to jezdzi? Ten silnik jest produkcji Forda, ale jest bardzo dobry. Cytuj Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Coś większego- Alfa 159 (piękne autko) Taaa Alfa i mała awaryjność... Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Koziro to najlepszy przykład pogromcy mitu Alfy Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 Taaa Alfa i mała awaryjność...Nie mowie że ogólnie Alfy się nie psują, bo 156, Spyder czy chociażby GTV co chwile witają się z serwisem. Wspomniany przeze mnie model zajął wysokie miejsce w rankingu niezawodności, poza tym ma świetny układ jezdny i bardzo żwawe silniki. Nie mniej jednak jeśli chodzi o kompakt to polecam Mazde 3, ojciec miał rok i nic się nie psuło Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.