worm 17836 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 @up - Ładnie ładnie. Wiem, marudzę, ale odrobinę niżej jak by było btw. coś tam powiesił za pluszaka 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Z powodu szybko brudzącego się VNT w turbo postanowiłem zrobić profesjonalny Oil Catch Tank. Za bazę posłużył słoik po buraczkach zasmażanych http://oi68.tinypic.com/34pdkyg.jpghttp://oi68.tinypic.com/rk3gd0.jpg http://oi64.tinypic.com/14o8575.jpghttp://oi64.tinypic.com/2s0nzft.jpg 4 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Cytryn i Gumiak płakali ze szczęścia jak robili! 2 Cytuj Link to post Share on other sites
133699 394 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 5 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Ta technologia przerasta specjalistów z C&G serwis. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 1 Maja 2017 Udostępnij Napisano 1 Maja 2017 Żałuję, że to zobaczyłem. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Maja 2017 Udostępnij Napisano 1 Maja 2017 Jak się okazało ilość oleju jaka wychodzi z odmy jest znikoma i OCT nie ma żadnego sensu. Gdybym kupił gotowy produkt, węże olejoodporne, złączki, kolanka to byłbym jakieś 400zł do tyłu a olej i tak by leciał tyle że z turbiny. EGR mam zaślepiony, rurka łącząca kolektory wywalona ale sam mechanizm EGR'a pozostał przed kolektorem i jak w prawie każdym 1.9 TDI cieknie olej z ośki klapy gaszącej Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 1 Maja 2017 Udostępnij Napisano 1 Maja 2017 bez przesady, koszt OCT to okolice 100zl 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 1 Maja 2017 Udostępnij Napisano 1 Maja 2017 Te chińskie to dziadostwo bo puste w środku i wyprowadzenia malutkie a tu trzeba od 23 do 24mm. FMIC ma całkiem fajne ale 240zł za wersje z 24mm http://fmic.pl/pozostale/253-oil-catch-tank.html Do tego 4 kolanka 90* to już jest 100zł, złączki jakieś 50zł, wąż 25mm jest na allegro po 19zł/m. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Zawieszenie z przodu naprawione. Został jeszcze popsuty tył. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 jak w prawie każdym 1.9 TDI cieknie olej z ośki klapy gaszącej Też to przerabiałem jakiś rok temu, też zaślepiony EGR i pociło się niemiłosiernie po czym notlauf przy 120km/h, N75 wykluczony więc turbawka poszła na stół. Z okazji remontu silnika wpadł w bardzo niedużych pieniądzach nowy EGR Póki co, temat silnika mam zamknięty bo chodzi pięknie, zero wycieków, zero problemów. Teraz powoli zawias doprowadzam do porządku, przy nowych amorkach wpadną jakieś sprężynki -30/-35mm. A żeby nie było offtopu to wrzucę tu mojego szrota http://i.imgur.com/bPi70Hh.jpg http://i.imgur.com/9wpVju6.jpg http://i.imgur.com/cc473VH.jpg 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Panowie, jakie są zauważalne/odczuwalne/słyszalne objawy uszkodzonego intercoolera? Rzeczoznawca wpisał mi w kosztorys napraw intercooler - a mi się wydaje, że on sprawny jest, nie słyszałem żadnego "świstu", nie wiem jak z mocą auta, bo przejechałem nim po dzwonie możę z 300 metrów.. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Zauważalne - popsikaj wodą z płynem na odpalonym intercoolerze. Słyszalne - syk powietrza powinien być Odczuwalne - słabiej pompuje xD Serio, odpal auto i popsikaj wodą z płynem, jak będą bąbelki powietrza to już wiesz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4852 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Zawieszenie z przodu naprawione. Został jeszcze popsuty tył. W wyglądzie auta straszą jeszcze te stalowe felgi Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Bedo 15" alu, tylko najpierw muszę naprawić CAŁE zawieszenie z tyłu bo pięknie tnie opony. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 to już wiesz Dzięki piękne coc! Jak tylko Lancie zwiozę do siebie to sprawdzę Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Dzisiaj zakończyłem jazdę w chmurze dymu... padła turbina Regeneracja na chińskich częściach i wytrzymało dziadostwo półtorej roku, około 30.000km. Od samego początku były z nią problemy, słaby dół i tendencja do przeładowywania. Na uwzględnienie gwarancji nie ma szans, zawsze zwalają winę na osprzęt i i silnik. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4852 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Dlatego właśnie wolę mieć samochód o nie dużej mocy, który nie ma turbiny. Nie muszę się martwić kosztami 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Panowie, jakie są zauważalne/odczuwalne/słyszalne objawy uszkodzonego intercoolera? Rzeczoznawca wpisał mi w kosztorys napraw intercooler - a mi się wydaje, że on sprawny jest, nie słyszałem żadnego "świstu", nie wiem jak z mocą auta, bo przejechałem nim po dzwonie możę z 300 metrów.. sprawdzanie szczelnosci Cytuj Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 (edytowane) Regeneracja na chińskich częściach Z ciekawości ile zapłaciłeś za regenerację? Ja za regenerę do mojego 90KM@120KM ALH płaciłem prawie 1000zł, wszystkie papierki gwarancja, wykresy i cyferki na których mało się znam z wyważenia - efekt 2 lata dawania buta w podłogę i spokojnej jazdy (zależnie od potrzeb i humoru ) oraz 60tys przejechane. Nie chcę robić reklamy ale jeśli ktoś ze śląskiego to polecam VTR w Kobiórze Edytowane 2 Maja 2017 przez vuodi Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Regeneracja około 900zł i wymiana 200zł. Turbina regenerowana w Czechach, prawie na pewno na chińskich częściach. Też dali wydruk z wyważania ale mało wiarygodny bo odbity na ksero i z datą kilka lat wstecz Pewnie do każdej turbiny dodają takie samo ksero. Jak nie ma zmiennej geometrii to problem jest znacznie mniejszy. Takie turbo można łatwo zregenerować a ze zmienną geometrią według Garretta regeneracja nie jest możliwa. Trochę pewnie jest w tym marketingu bo wolą sprzedawać nowe i regenerowane przez siebie ale na pewno VNT jest dużym problemem. Ciężko to ustawić a jak przy regeneracji się pomylą to turbina będzie przeładowywać i szybko zakończy żywot. Ta moja miała epizody że ładowała poza zakres czujnika ciśnienia, ponad 2bary powyżej ciśnienia atmosferycznego. Udało się ją rozruszać i było lepiej, czasami przeładowywała tylko do 1,7bara ale to wystarczyło aby ją rozwalić. Cytuj Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 U mnie też VNT - w 90 konnych AGR było WG. A gruchę wymieniałeś też czy zostawiłeś starą? bo odbity na ksero i z datą kilka lat wstecz Aż sprawdziłem moje papierki i mają normalną datę i żadne ksero Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Grucha i kolektor wydechowy był w komplecie z regenerowaną turbiną. Cytuj Link to post Share on other sites
Kasspero 992 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Dlatego właśnie wolę mieć samochód o nie dużej mocy, który nie ma turbiny. Nie muszę się martwić kosztami Noo tak o nie dużej mocy, a gdy chcesz wyprzedzić 2 ciężarówki to strach w oczach i panika czy zdążysz Zawsze lepiej mieć ten zapas mocy pod nogą. ( Tak mi się wydaje ) 4 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4852 Napisano 2 Maja 2017 Udostępnij Napisano 2 Maja 2017 Noo tak o nie dużej mocy, a gdy chcesz wyprzedzić 2 ciężarówki to strach w oczach i panika czy zdążysz Zawsze lepiej mieć ten zapas mocy pod nogą. ( Tak mi się wydaje ) Nie ważne jaki samochód nie brałbym się nigdy za wyprzedzanie 2 ciężarówek, aż tak mi nie spieszno do grobu. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.