Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

 

Ktoś jeszcze pamięta? :D
Pamiętam, sam miałem Ogara 205, ani nie szło to jak złe, ani mało nie paliło (bo lało się z niego chyba wszystkimi otworami).Sprzedałem na części drożej niż kupiłem. Choć dziś bym sobie chętnie przy takim pogrzebał, bo dużo się nauczyłem reperując go :D
Link to post
Share on other sites

Może to i nie ogar, ale mój ojciec do dziś ma swojego wypieszczonego Simsonka Enduro :P kiedyś uczyłem się na nim jeździć, ale nie pojeździłem. W sumie teraz to więcej stoi niż jest używane, bo w domu tyle samochodów.... a w sumie szkoda. Tata tylko co jakiś czas tam go usiłuje odpalić (z naciskiem na usiłuje :P), ale ogólnie w bardzo ładnym stanie. Miał kiedyś dawnej dawności 2, ale jednego sprzedał. Ten jednak swoje km już zrobił. Kiedyś będzie pewnie klasyk, bo teraz to jeszcze ludzie sporo tego mają.

 

Kiedyś obczaiłem, że takie gdzieniegdzie potrafią cenami dojść pod 5 kafli :P może za tyle by nie poszedł, ale zaczęłem mu sugerować, że mógłby sprzedać i mi się do auta wtedy dołożyć. Nic z tego, hehe.

 

Ale uważam, że taka motorynka to fajny zakup na rozpoczęcie przygody z mechaniką, gdy ktoś jest totalnym laikiem ;)

Link to post
Share on other sites

@MiK86 - w oryginale było raczej:
Z brzydką dziewczyną, jak z motorynką - fajnie się jeździ, ale trochę głupio jak kumple zobaczą ;)

 

A ja w szopie mam MZK, chyba 250, tylko niszczeje od wielu lat... co gorsza, ja nawet nie miałem okazji jej do tego stanu doprowadzić... bo odkąd pamiętam jest w stanie w jakim jest (w tym momencie to już mocno zdekompletowana... opony z felgami i łańcuch poszły na spacer... silnik wymaga generalki, a reszta przynajmniej odnowienia...). Kiedyś z 10 lat temu jeszcze po męczarni i zapaleniu jej na pych, to dosłownie chwilę można było pojeździć. W sumie silnik mógłbym kiedyś rozebrać, ale to pewnie też poczeka na swoją kolej kolejne 10 lat... :/

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Choć dziś bym sobie chętnie przy takim pogrzebał, bo dużo się nauczyłem reperując go :D

 

Też miałem kiedyś Ogarka 205, silnik chyba nawet teraz złożyłbym z zamkniętymi oczami. :D Pamiętam jak wsadziłem mu gaźnik z ssaniem i większą gardzielą. Kultura pracy znacznie się polepszyła i sporo szybciej zbierał się z niskich obrotów.

Edytowane przez bumbel123
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Aktualnie uczę się jeździć tym(foto pożyczone):
http://pictures.trader.pl/eurotax/pictures/f/26/c4c03e119f262f6aa5217ce7a1af2889.jpg

#E: Wstawię realne foto jak będę miał czym :D

Edytowane przez Salog
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites
Nawet nie wiem czy nie to samo, bo blachy SZ, czyli z Zabrza

 

Jest jeszcze czerwony :)

 

z opisu:

PIERWSZY zarejestrowany w Polsce samochód z kierownicą po środku . Rejestracja 19 03 2012 - precedens w Polskiej Motoryzacji . Druga na świecie replika F1 dopuszczona do ruchu w wersji 3 osobowej , zgodnej z oryginałem , opatentowanym przez Mclaren . Pierwsza w UK , druga w PL ( white ) , trzecia w PL ( red ) przed rejestracją , czwarta w D w trakcie budowy , piąta w Chinach w trakcie budowy .......przez 21 lat od premiery Mclaren F1 na świecie powstało tylko 5 replik ....cdn

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...