Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Śmiechłem srogo. Idąc dalej Twoją wyjętą z czeluści mordoru teorią robiąc mocniejsze setupy wymiana wtrysków na większe czy wydajniejszej pompy paliwa jest bezsensowna bo przecież wystarczy dać więcej powietrza.

 

Po za tym, że pobiegłeś po nowe auto z salonu to zrobiłeś coś jeszcze przy własnym aucie ? :D oczywiście, mówię o czymś ciekawszym niż mycie auta na 2 wiadra  :] jak rozłożysz i wyremontujesz ponownie składając np v8 (choćby m62b44tu) tudzież inne M73B54 to pogadamy, póki co nie ma Panie o czym z Tobą gadać :)

 

 

 

Sony ma racje, można tu pooglądać obrazki ale postów nie ma co czytać bo dostaje się raka.

 

Zatem, żegnamy ozięble. Nikt Cię tu nie trzyma :) cześć

Edytowane przez Su2nny
Link to post
Share on other sites

Jak można dalej iść w zaparte, przecież komputer sterujący dawką paliwa musi ją zwiększyć żeby ilość paliwa i powietrza się w mieszance zgadzała. Sama turbosprężarka może nie zwiększa spalania, ale też nie powoduje przyrostu mocy, bo komputer nie zwiększa dawki paliwa, idąc tym tokiem rozumowania to sama turbosprężarka nie zwiększa spalania :D

Link to post
Share on other sites

Wytłumacz mi zatem misiu drogi dlaczego w moim starym 1.8T @150KM miałem spalanie na poziomie +/- 12L/100km a po modach (między innymi przez wymianą turbosprężarki na większą, która daje dużo, dużo więcej powietrza) wzrosło do niemal 20? Idąc Twoim rozumowaniem spalanie powinno spaść.

 

Sony ma racje, można tu pooglądać obrazki ale postów nie ma co czytać bo dostaje się raka.

 

Spaść? Z którego zdania to wynika? Piszę skrótowo, bo wstyd mi tłumaczyć takim starym koniom, takie podstawowe zagadnienia. No może nie zupełnie podstawowe, ale w zasięgu takich "entuzjastów" jak Ty "misiu" do opanowania. Najprościej jak potrafię - po nocnej, jeszcze nie odespanej zmianie - celem ts jest zwiększenie mocy silnika, nie zwiększając jednocześnie zużycia paliwa, tzn, że przyspieszając na pół gwizdka autem do np. 100km/h i robiąc dokładnie to samo, tym samym autem, ale z ts nie spalisz ani grama więcej paliwa, a nawet je oszczędzisz. To ze wzg. na lepsze warunki spalania w komorze cylindra. To, że przyrost mocy i osiągi jakie wyciśniesz powyżej tych, które ma silnik bez turbo okupisz dorzucając do pieca jest podstawowym pojęciem w fizyce - tylko to nie jest wymiar średniego spalania, bo tak to można i 50l spalić cienkim jadąc na Giewont.

Obczaj spalanie 1.8T @150KM vs 1.8 125KM  i rozluźnij poślady.

Edytowane przez d i l
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Auto, które posiada turbosprężarkę nie wymaga wkręcania silnika na wysokie obroty a moment obrotowy jest osiągany w niskim zakresie (za sprawą sprężarki) co przekłada się na niższe spalanie.
 

 

Po całej nocy imprezy widzę, że tu najlepsza :D moment obrotowy w niższym zakresie? Przy jednym tubo? Daj namiary, biorę 10 sztuk od ręki. 

Mam APX 1.8T 225 HP, przymiarka do 310-320 HP. Wytłumacz mi zatem po kiego grzyba właśnie wywaliłem kasę na nową pompę, skoro turbo nie zwiększa spalania? Rozumiem, że te 500 HP robisz na seryjnych wtryskach i pompie? Oficjalnie mówię, jak to zrobisz, odpalisz i przejedziesz z tą mocą 2k km, to stawiam Ci Glenfiddich Single Barrel...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Po całej nocy imprezy widzę, że tu najlepsza :D moment obrotowy w niższym zakresie? Przy jednym tubo? Daj namiary, biorę 10 sztuk od ręki.

 

Przy jakich obrotach silnik wysokoprężny osiąga swój moment obrotowy ? Przy jakich obrotach silnik benzynowy osiąga swój moment obrotowy ? Pomijam tutaj kwestię np. benzyniaka TSI i TFSI, które wspomagane sprężarką osiągają moment obrotowy od 1800obr/min. Wnioski wyciągnij sam.

 

 

 

Mam APX 1.8T 225 HP, przymiarka do 310-320 HP. Wytłumacz mi zatem po kiego grzyba właśnie wywaliłem kasę na nową pompę, skoro turbo nie zwiększa spalania? Rozumiem, że te 500 HP robisz na seryjnych wtryskach i pompie?

 

Czytałeś dokładnie treść mojego postu ? to jest Stage3, który ma już za sobą dawno większe wydajniejsze wtryski i pompę. Masz mnie za buraka ? BAM to w zasadzie jedyny silnik (polifcie) który w a3 s3 8L nie sypie się przy mocach rzędu 340 KM. Chyba logiczne jest, że nie osiągnę 500+ z nie zakutego motoru. Będzie kucizna, będziemy starać się zbliżyć do 500 KM. Całość nadzorowana jest przez gregor10, więc nie martw się. Wszystko zależy od człowieka i jego podejścia. Kolega ma APX, który na seryjnej sprężarce + FMIC + TIP + Downpipe + wydech 2,5" + strojenie robi ~270 KM. Robi to po raz drugi, bo za pierwszym razem nie dopilnował EGT i spłynął mu tłok. Jednym z najlepszych silników jest AEB, który ma całkowicie kute tłoki Mahle i powierzchownie kute korby i tu można bawić się już z tym co jest. Jedyne czego nie ogarniamy to przepływki, która to już poleciała szósta z kolei.

Link to post
Share on other sites
A jakie to są korby, bo pierwsze słyszę?

 

no to się nie czepiaj tylko się dowiedz. Korby wzmacniane tylko powierzchniowo a nie w całości indukcyjnie. Szukasz zaczepki czy masz zamiar napisać coś mądrzejszego w temacie ? lubię na takie tematy rozmawiać w 4 oczy jak jest jakichś problem.

Edytowane przez Su2nny
Link to post
Share on other sites
Czego się wściekasz? Okres czy co? Pytam bo, pierwsze słyszę o takim tworze. Widziałem wał hartowany powierzchniowo ale kutych korb utwardzanych powierzchniowo nie.

 

Mea culpa. Ludzie w tym temacie są tacy złośliwi, że odebrałem to jako złośliwość.

 

 

 

Skoro proste pytanie sprawia, że stajesz się nerwowy, może czas wyłączyć komputer? Nie stresuj się tak, bo wylecisz stąd razem ze swoim Audi.

 

Patrz wyżej. Skoro mi grozisz wyrzutem "ze swoim Audi" i piszesz to w tak złośliwy sposób to może zrób to od razu i będzie z głowy "wodzu" :) Napisz może sam, czym się rozbijasz. A tak btw. na przyszłość nie mów ludziom kiedy mają korzystać z komputera.

Edytowane przez Su2nny
Link to post
Share on other sites

Szarki - za materiał własny zawsze rep. 

 

Ta alfa zagina czasoprzestrzeń. Co kamera to inny czas. 

 

Zresztą na trzeźwo do alfy i audi też bym nie wsiadł. Żaden sąd go nie skarze. 

Edytowane przez MiK86
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...