coco01 14022 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Sony papierami zjedziesz ładnie matowy plastik, na koniec można lakierem psiknąć to powinien być spokój na następne 15 lat Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Ja czytałem, że tak można lampy sobie zniszczyć Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Najłatwiej polerką przejechać. W zależności od tego ile trzeba zebrać zacząć od odpowiednio grubszej do absolutnie najdelikatniejszej. Tylko pamiętaj żeby jechać na mokro i nie przegrzać plastiku. Jak nie masz polerki to papierami się namachasz pół dnia ale zrobisz równie ładnie. Warto jakąś pastę do polerowania pleksi albo plastiku kupić. Niezależnie od techniki- oklej dokładnie obrys żeby nie przejechać przypadkiem lakieru papierem albo grubszą polerką. Robiliśmy taką regenerację w starym mesiu od taty i efekt był bardzo dobry. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 jako, że mam już wręcz mleczną powłokę na lampach gadałem w tej sprawie z kumplem, który zawodowo zajmuje się między innymi obróbką szkła, stwierdził, że takie se polerowanie to barbarzyństwo i wymienił jakiś środek (zastrzelcie mnie nazwy nie pamiętam), który jest drogi (i nie chodziło o zwykłą pastę), ale bez tego by się nie tykał, jakoś będziemy to robić u mnie na wiosnę to napiszę/sfotografuję nie wiem tylko na ile on podchodzi do tematu z innej perspektywy, a na ile ma to znaczenie, niemniej zdaję się na jego doświadczenie Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Tak jak mówię. Zrobiliśmy to w mero polerką. Wygląda super. Mleko zniknęło. Lampy nie wyglądają jak nowe ale różnica jest kolosalna (były praktycznie żółte). Robiliśmy to ze dwa lata temu, mero poszedł na sprzedaż, jeździ nim teraz dalszy znajomy ojca, widziałem go ostatnio w okresie świątecznym i lampy nadal wyglądają jak po naszej polerce. Barbarzyństwo czy nie- działa. Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6347 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Jak coś matowieje to jest raczej normalnym, że odpowiednia polerka powinna pomóc. Pytanie tylko z czego jest lampa, aby odpowiednio dobrać polerkę. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Barbarzyństwo czy nie- działa. dlatego napisałem nie wiem tylko na ile on podchodzi do tematu z innej perspektywy, a na ile ma to znaczenie Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 i wymienił jakiś środek (zastrzelcie mnie nazwy nie pamiętam), który jest drogi @Drach Wiem. Rozumiem że jeszcze tego nie robiłeś więc i stres większy. Ale dlatego mówię Ci że nie warto przesadzać- zrobić ostrożnie polerką i efekt jest super. Przepłacanie za kosmiczne środki może się mijać z celem bo jak koszt zrówna się z ładną lampą ze stacji demontażu to chyba szkoda zachodu. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 tak, ale ja tego nie będę kupował temat jest po koleżeńsku, a w warsztacie on ma tego całe wiadro Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Macie jakieś doświadczenie z polerką, ale całej budy? Czym i jak bezpiecznie, i najlepiej żeby nie uszkodzić zrobionych zaprawek? Mam czas to mógłbym pobawić się sam, nie zależy mi na idealnym usunięciu rys, byle nie przetrzeć i nie porobić większych. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 tyle co na YT Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Macie jakieś doświadczenie z polerką, ale całej budy? Ostatnio robiłem sam po raz pierwszy na czarnej. Efekty wrzucałem kilka stron wcześniej. http://forum.benchmark.pl/topic/3670-czym-sie-rozbijasz/page-473?do=findComment&comment=2071540 Po raz pierwszy używałem portera 7424 ale poprzedziłem to tygodniem zarwanym na tujebie oglądając filmiki tego gościa: https://www.youtube.com/user/AMMONYCdotcom Padów używałem od rodziciela- głównie finishing pad od Meguiar's. Kosmetyki od autoglyma. najlepiej żeby nie uszkodzić zrobionych zaprawek? To już trzeba wiedzieć ile tam było kładzione farby. Pracować powinieneś tylko w obrębie lakieru bezbarwnego ale prawda jest taka że taka polerka dual-action praktycznie nie zbiera farby- minimalne ilości żeby usunąć powierzchniowe mikro-ryski. Uważać trzeba tylko na wyraźnych liniach żeby tam nie przypalić farby ale skoro nie zrobiłem tego ja trzymając maszynę pierwszy raz w rękach to każdy sobie poradzi. nie zależy mi na idealnym usunięciu rys Jak Ci nie zależy to tak jak mówiłem wcześniej- kup walizę z autoglyma i jedź ręcznie. Zejdzie Ci cały dzień ale efekt i tak będzie bardzo dobry. Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Zastanawiam się jak to wyglądałoby na moim? To znaczy, on ma takie satynowe wykończenie tego lakieru, chociaż lakier jest oczywiście na połysk. Ale nie wiem jak byłoby widać efekt. Tak swoją drogą jaki jest koszt nabycia wszystkich potrzebnych sprzętów do wykonania takiej polerki i ile to zajmuje? Bo nie należę do cierpliwych i się zastanawiam, czy może komuś tego nie zlecić? W sumie mam znajomego lakiernika, więc może nawet we dwójke i by się dało... Bo sam bym się chętnie nauczył po prostu. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Mnie zeszło ze 4-5 godzin na dokładne mycie karcherem, polerkę i nałożenie sealanta. W tym czasie robiłem też felgi. Jak nie masz cierpliwości to daruj sobie bo żeby to zrobić dobrze trzeba się przykładać i działać ostrożnie. Ta maszyna którą ma mój rodziciel kosztowała ze 4 stówki ale my raczej lubimy porządne narzędzia. Kupić jakąś oscylacyjną polerę można pewnie za połowę tego, nada się jeśli masz zamiar tego używać ze 2-3 razy w roku. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Lampy oczywiście plastikowe. W E36 nie było tego problemu, bo klosze szklane. Prawdopodobnie i tak będę wymieniał na poliftowe oryginalne xenony z ringami, ale póki co chciałbym odświeżyć obecne. Raczej nie będę robił tego ręcznie - papierek na wiertarkę i jazda na niskich obrotach. Troszku już się zorientowałem w internetach co i jak - po weekendzie będę działał. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Pierwszą lampę którą robiłem sam na próbę zniszczyłem ale i tak była peknieta. Te co mam na samochodzie najpierw rozebrałem (rozkleiłem na gorąco). Umyłem plastik od środka oraz odbłyśniki. Kumpel prysnął odbłyśniki bezbarwnym dwa razy. Potem lampę kleiłem znowu klejem termoutwardzalnym. Klosz z zewnątrz jeden zaczęty od 800 a drugi 1200 bo był nowszy i w lepszym stanie. Koniec na 1500 i na to dwie warstwy bezbarwnego. Na żarówkach +100% świecą lepiej niż ksenony w V50 mojego ojca. Ba... jego długie dają taki snop światła jak moje mijania, przez co wiele Januszy miga mi światłami żebym wyłączył drogowe Robota zajęła 3 dni, bo dopiero drugiego mieliśmy kierowcę żeby pojechać po lakier. EDYTA Oczywiście po takiej robocie jak my zrobiliśmy koniecznie trzeba jechać ustawić lampy bo zostały rozregulowane. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Prawdopodobnie i tak będę wymieniał na poliftowe oryginalne xenony z ringami, Nie rób tego.Nie rób wioski. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Jakiej wioski chudy? To jest wioska? http://img.bmw-syndikat.de/gallery/4/341/2.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 A nie,sorry,myślałem że masz e39 przed liftem.Mi się podobają te oryginalne przed liftem,jaszcze jak są właśnie wyczyszczone to piękne są.Dodają charakteru temu autu. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Bo mam przedlifta. Te: http://screenshu.com/static/uploads/temporary/b9/cs/pw/p566mz.jpg są ładniejsze od tych? http://screenshu.com/static/uploads/temporary/a8/fy/wf/uexupi.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Więc nie zrozumiałeś mnie.Oba reflektory są ładne,przed jak i po lifcie.Wiochą jest dla mnie wkładanie lamp tych po liftingu do aut z przed liftingu.Osobiście zostawiłbym auto w oryginale.Tylko tyle,zrobisz jak chcesz,Twoja sprawa. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Ale to przecież oryginalne lampy, a nie jakieś customowe angel eyes'y. Moim zdaniem poliftowe bardzo odmładzają samochód. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Skoro się Tobie podobają to tak zrób,moje posty możesz olać,to tylko moje zdane. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Ja też jestem fanem 100% ori Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Ringi jak Ringi, ale zawsze wolę białe kierunki. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.