keers 10 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/08/539cf7d62283c9bb9c0ea9f1c97b23d1.jpg Z boku nie mam a nie chce mi się na dwór wychodzić. https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/08/0bbc5d815f8c8070f6cba56e63d038fe.jpg przez okno 2 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Zapytałbym jeszcze o dopasowanie otworu centrującego felg ale gdyby był niewłaściwe dobrany to bicie byłoby na wszystkich kołach. Prosta czynność czyli pomiar piasty a zabierasz się do tego jak pies do jeża i szukasz usterki tam gdzie jej nie ma. Ile taki zabieg moze kosztowac? Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/08/7ebf6df745a88b788a065b4d396ddd7f.jpg A ja sobie walczę ze stabilizatorem tylnym. Coś 20mm średnicy trza wsadzić, bo mnie te zawieszenie komfortowe w zakrętach do rozpaczy doprowadza. Dlaczego ludzie je chwalą. Jeździli tacy jakimś Fordem? Pewnie nie bo by przestali. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Ile taki zabieg moze kosztowac? Nie znaju. Ja tego nie robię w zakładach tylko w garażu u siebie albo znajomego Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Moj mechanior ma sobie sprawic urzadzenie do tego, dzieki Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13223 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Wycieczka weekendowa: http://oi64.tinypic.com/2z3tldu.jpg 5 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Ale to wysoko stoi Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Wysokie krawężniki i śpiące policjanty nie straszne, jeśli mowa o zawiasie Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13223 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Wysoko? No fakt górka wysoka. To w tle to Tatry (chyba): http://oi66.tinypic.com/2iw4zg0.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Niezła koza. Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Takie tam e39 Zawsze spoko w M pakiecie. Cytuj Link to post Share on other sites
keers 10 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Niedawno zakladany razem z liftem lamp Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Piasty na oko sa w dobrym stanie Nie rozumiem czy sie nabijasz, czy mowisz powaznie Powaznie. Jakie masz felgi? To moze byc wlasnie wina felg tak jak Lukson pisze. Mozesz to sprawdzic w internecie, jesli znajdziesz gdzies "hub diameter" do swojego samochodu i to samo do felg jakie masz. Edit: W samochodzie powinienes miec 72.56. Sprawdz na tronie producenta, czy masz taki sam otwor w felgach Edytowane 8 Listopada 2015 przez B o r o Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Moja, jeszcze w miarę czysta http://i.imgur.com/3C0D2Rb.jpg http://i.imgur.com/irMtyEp.jpg 8 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 W samochodzie powinienes miec 72.56. Sprawdz na tronie producenta, czy masz taki sam otwor w felgach Mam oryginalne felgi od BMW, dla BMW poza tym w poprzednim sezonie na tych samych kolach problemu nie bylo Cytuj Link to post Share on other sites
keers 10 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Mam oryginalne felgi od BMW, dla BMW poza tym w poprzednim sezonie na tych samych kolach problemu nie bylo W BMW jest ogolny problem z tarczami hamulcowymi. Prowadze sklep sporo tego sprzedalem. Jedyne co sie sprawdzilo to Zimmerman. Sam mam zalozone zimmerman sport czyli nawiercane. Poprzednie ate i brembo wytrzymaly sezon i mialy bicie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Mam ori tarcze przetoczone zaloze na zamiane jak sie okaze ze piasty sa ok Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Podobno Textar i Ferodo tez dobre tarcze robi. Ate to faktycznie lipa, w rok zabiłem. Teraz Zimmerman coat plus klocki Ferodo i git. To się nazywa ale urwał. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1715492892003358&id=1434889916730325&refsrc=https://m.facebook.com/IamAudiRS007/videos/vb.1434889916730325/1715492892003358/&_rdr Edytowane 8 Listopada 2015 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Tarcze jak krzywe to by było czuć przy każdym lekkim hamowaniu. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 u mnie czuc tylko przy hamowaniu 160kmh+ Cytuj Link to post Share on other sites
keers 10 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) przetoczenie nic nie da. Albo da na chwilę. Edytowane 8 Listopada 2015 przez keers Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 czuc tylko przy hamowaniu 160kmh+ To już masz większe bicie. U mnie zaczęło od dohamowań z 200kmh. Gdy spadało na 120-140 to musiałem kierownicę trzymać jak zagęszczarkę wibracyjną co by z rąk nie wyrwało. Ogólnie to im cieplejsze tarcze się robiły to bicie wzrastało. Przenosiło się na piastę i ją pokrzywiło. Potem założenie nowych tarcz skończyło się pokrzywieniem ich przy pierwszym hamowaniu. OFC człowiek mądry po szkodzie. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 tak czytam z zainteresowaniem tą dyskusję o biciu przy hamowaniu z dużych prędkości, też to miałem (zaczęło się od awaryjnego jak mi kretyn zajechał drogę na autostradzie), też najpierw przetoczyłem tarcze i wróciło, potem zmieniałem tarcze i był spokój na dłuższy czas, a żaden mechanik nie wpadł na nic mądrzejszego... ale teraz coś znów czuję lekko... piasty powiadasz 2 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Dam znac jak bede miec wynik badania piast Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 (edytowane) Silniki R4 – 1.6 oraz 2.0 (takie same jak pod maską Focusów) – powstały w ramach kooperacji Forda z koncernem PSA. Silniki 1.6 i 2.0 HDI to prawie w całości konstrukcja PSA. W Fordach zaczęły się one pojawiać bodajże w 2004 roku, po nawiązaniu współpracy z PSA, gdy Ford nie miał hajsu na opracowanie nowych diesli a na gwałt ich potrzebował. Przed tym starszą konstrukcję PSA wspólnie przerobiono i dostosowano do auto różnych marek, ale wytwórcą wciąż było PSA. M.in również wtedy pojawił się wariant mocy 136 KM. Edytowane 9 Listopada 2015 przez MoonWalk Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.