Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Zapytałbym jeszcze o dopasowanie otworu centrującego felg ale gdyby był niewłaściwe dobrany to bicie byłoby na wszystkich kołach.

 

Prosta czynność czyli pomiar piasty a zabierasz się do tego jak pies do jeża i szukasz usterki tam gdzie jej nie ma.

Ile taki zabieg moze kosztowac?

Link to post
Share on other sites

https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/08/7ebf6df745a88b788a065b4d396ddd7f.jpg

 

A ja sobie walczę ze stabilizatorem tylnym. Coś 20mm średnicy trza wsadzić, bo mnie te zawieszenie komfortowe w zakrętach do rozpaczy doprowadza. Dlaczego ludzie je chwalą. Jeździli tacy jakimś Fordem? Pewnie nie bo by przestali. :P

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Piasty na oko sa w dobrym stanie :(

Nie rozumiem czy sie nabijasz, czy mowisz powaznie

Powaznie.

Jakie masz felgi? To moze byc wlasnie wina felg tak jak Lukson pisze. Mozesz to sprawdzic w internecie, jesli znajdziesz gdzies "hub diameter" do swojego samochodu i to samo do felg jakie masz.

Edit: W samochodzie powinienes miec 72.56. Sprawdz na tronie producenta, czy masz taki sam otwor w felgach :P

Edytowane przez B o r o
Link to post
Share on other sites

W samochodzie powinienes miec 72.56. Sprawdz na tronie producenta, czy masz taki sam otwor w felgach

Mam oryginalne felgi od BMW, dla BMW poza tym w poprzednim sezonie na tych samych kolach problemu nie bylo

Link to post
Share on other sites
Mam oryginalne felgi od BMW, dla BMW poza tym w poprzednim sezonie na tych samych kolach problemu nie bylo

W BMW jest ogolny problem z tarczami hamulcowymi. Prowadze sklep sporo tego sprzedalem. Jedyne co sie sprawdzilo to Zimmerman. Sam mam zalozone zimmerman sport czyli nawiercane. Poprzednie ate i brembo wytrzymaly sezon i mialy bicie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Podobno Textar i Ferodo tez dobre tarcze robi. Ate to faktycznie lipa, w rok zabiłem. Teraz Zimmerman coat plus klocki Ferodo i git.

 

To się nazywa ale urwał.

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1715492892003358&id=1434889916730325&refsrc=https://m.facebook.com/IamAudiRS007/videos/vb.1434889916730325/1715492892003358/&_rdr

 

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

 

 

czuc tylko przy hamowaniu 160kmh+

 

To już masz większe bicie. U mnie zaczęło od dohamowań z 200kmh. Gdy spadało na 120-140 to musiałem kierownicę trzymać jak zagęszczarkę wibracyjną co by z rąk nie wyrwało. Ogólnie to im cieplejsze tarcze się robiły to bicie wzrastało. Przenosiło się na piastę i ją pokrzywiło. Potem założenie nowych tarcz skończyło się pokrzywieniem ich przy pierwszym hamowaniu.

 

OFC człowiek mądry po szkodzie.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

tak czytam z zainteresowaniem tą dyskusję o biciu przy hamowaniu z dużych prędkości, też to miałem (zaczęło się od awaryjnego jak mi kretyn zajechał drogę na autostradzie), też najpierw przetoczyłem tarcze i wróciło, potem zmieniałem tarcze i był spokój na dłuższy czas, a żaden mechanik nie wpadł na nic mądrzejszego... ale teraz coś znów czuję lekko... piasty powiadasz

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

Silniki R4 – 1.6 oraz 2.0 (takie same jak pod maską Focusów) – powstały w ramach kooperacji Forda z koncernem PSA.

 

 

 

Silniki 1.6 i 2.0 HDI to prawie w całości konstrukcja PSA. W Fordach zaczęły się one pojawiać bodajże w 2004 roku, po nawiązaniu współpracy z PSA, gdy Ford nie miał hajsu na opracowanie nowych diesli a na gwałt ich potrzebował. Przed tym starszą konstrukcję PSA wspólnie przerobiono i dostosowano do auto różnych marek, ale wytwórcą wciąż było PSA. M.in również wtedy pojawił się wariant mocy 136 KM.

Edytowane przez MoonWalk
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...