Pepis 1009 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Już 8 lat w moim domu http://i.imgur.com/9aARnjR.jpg Widział ktoś taką glebe? http://i.imgur.com/4U3rECg.jpg http://i.imgur.com/caw41tw.jpg 6 Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Ostatnio robiłem kuzynowi kapę silnika w takim sr50, posypały się igiełki łożyska między korbowodem a wałem korbowym i wessało je do cylindra. To był istny armagedon dla tuleji cylindrowej, głowicy i tłoka bo nim całkiem stracił moc, to troszkę przejechał Złożyłem go na częściach z sr60, ciekawe czy przybyło mu chociaż z 0,5 KM W każdym razie obroty przy ~45km/h ma na tyle niskie, że chyba można go teraz spokojnie docierać przy takiej prędkości Ten trabant ciekawie wygląda, mam tylko nadzieję że jest chociaż na pneumacie i można go trochę dźwignąć bo do jazdy po mieście to trochę za nisko siedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17813 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 @up - dlatego trzeba wozić ze sobą półki z segmentu https://www.youtube.com/watch?v=z9PAe9clUtQ&list=LL-p3IUwS80Nlub-fAe8TTXQ&index=86 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 12 letnie pleksi w reflektorach dostało kurację odmładzającą Polerka. http://oi57.tinypic.com/293iys1.jpg 4 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17813 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Ładnie, ale mogłeś dodać też fotkę jak wcześniej wyglądało. U mojej koleżanki w Clio by się zdało, bo już ledwo co widać Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Niestety nie zrobiłem fotki przed Wyglądało to niemal identycznie jak na fotce poniżej (fotka znaleziona w necie) http://matowereflektory.pl/wp-content/uploads/2012/10/matowe-reflektory-polerowanie.jpg Jak koleżanka ma lampy zmatowiałe to polecam taki zabieg bo nie jest to drogie (100zł za 2) a efekt daje naprawdę niezły. O ile klosz nie jest zniszczony wewnątrz to reflektor po polerce może wyglądać jak nówka. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Pamietaj, ze jezeli tego nie zabezpieczysz odpowiednio to za 2-3 miechy bedzie wygladac tak samo jak przed tem Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W jaki sposób to zabezpieczyć ? Oryginalnie lampy nie były lakierowane i wytrzymywały w dobrym stanie co najmniej 100.000km. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Dobry lakier bezbarwny z filtrem UV Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Kolejna bepiątka w dieslu z przebiegiem 100 tys. km? Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 W dieslu ale nie 100tyś. Ta sztuka ma raczej realny przebieg 214tyś km Jeszcze tylko remont skrzyni biegów, wymiana wentylatora klimatyzacji, uzupełnienie czynnika chłodzącego, wymiana osłony przegubu, wymiana tylnych tarcz i klocków, wymiana płynu hamulcowego i do wspomagania, wymiana oringów i zapinki rury do intercoolera... i będzie "nie wymaga wkładu finansowego" W tym tygodniu planowana wizyta w Soft-Tuning i liczę na >150KM 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Samochód ma 214 tys. km, a lampy 100 tys.? Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 A kto twierdzi że lampy mają 100tys przebiegu? Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Realny przebieg 214tyś km i już remont skrzyni biegów ? Jakoś mi się to nie widzi przy takim przebiegu, chyba, że jeździł ktoś, kto nie umie biegów zmieniać... Co dokładnie ją boli ? Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 To ponoć typowa usterka w 6 biegowym manualu od VAGa. Najczęściej pada w nich mechanizm różnicowy i łożyska. Daje to metaliczny szum przy obciążonej skrzyni ( hamowanie silnikiem, przyspieszanie). Koszt naprawy 1800zł i podobno będzie spokój na kolejne 200tys km. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13223 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Ta sztuka ma raczej realny przebieg 214tyś km emont skrzyni biegów, wymiana wentylatora klimatyzacji, uzupełnienie czynnika chłodzącego, wymiana osłony przegubu, wymiana tylnych tarcz i klocków, wymiana płynu hamulcowego i do wspomagania, wymiana oringów i zapinki rury do intercoolera... i będzie Też tak miałem. Po 10 tyś strat na same naprawy wpadłem na pomysł by kupić coś do 4 tyś od znajomego. Coś co jeszcze jeździ ze znaną historią a części w razie "w" rozdają gratis na złomie. Celuję w Golfa 3. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Audi mi się sypie... widziałem taki sam i te same objawy , chyba jakaś bolączka tego modelu Idzie coś z tym zrobić czy trzeba całe drzwi wymieniac Fatalne miejsce na gnicie , sam róg drzwi http://i61.tinypic.com/ou5b7l.jpg Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Mik86, kupiłem za 2k golfa, do roboty był wachacz i wymiana tłumika plus nowy akumulator. Auto śmiga pół roku już bez żadnego problemu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14017 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Idzie coś z tym zrobić czy trzeba całe drzwi wymieniacOczyścić jak najwięcej do gołej blachy, zapodkladowac i zaszprejowac w kolor auta. Trochę powinno posiedzieć, a jak nie to wymiana drzwi teraz/później jak podgnije więcej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Celuję w Golfa 3. Clio I - genialna fura . Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Passerati TDi już na nowym sofcie Przed modyfikacją hamownia pokazała 137KM i 290Nm. Po modach 167KM i 350Nm http://forum.vw-passat.pl/images/smilies/tdi.gif 2 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Ile płaciłeś za program?Jeśli to nie tajemnica. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 . Po modach 167KM i 350Nm Może być fajnie, dwumas wytrzyma? Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Dwumasa raczej wytrzyma bo maksymalne 350Nm to nie jest znowu aż tak dużo względem fabrycznych 310. Sprzęgło w tym modelu ponoć wytrzymuje do 400Nm. Ile płaciłeś za program?Jeśli to nie tajemnica. 700zł, cena promocyjna do października to żal było nie skorzystać szczególnie że ta firma (a konkretnie to jeden człowiek który ją prowadzi) ma dobre opinie. http://oi58.tinypic.com/ri5e95.jpg Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez Fenio 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Ostatnio pozostaje mi tylko takie śmiganie: https://youtu.be/BiMUrhHtkLk 50k km przejechałem a dalej robię szczeniackie błędy... tylko po to żeby urwać kilka sekund bądź setnych. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.