GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Automat tez trzeba umiec prowadzic 1 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 może, ja miałem tylko kilka spotkań z tym rozwiązaniem 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Wole automat, z jednego prostego wzgledu, nie da sie zmienic szybciej biegow w manualu niz w moim automacie Akurat argument bez sensu. Chyba, że chcesz być królem "spod świateł" to co innego Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Akurat argument bez sensu Argument jak najbardziej sensowny. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Jak urywasz ulamki sekundy na torze to zaczyna miec to znaczenie, tak samo podczas naglych manewrow na drodze a takze wyprzedzabia wymijania i innych Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Jak urywasz ulamki sekundy na torze to zaczyna miec to znaczenie, tak samo podczas naglych manewrow na drodze a takze wyprzedzabia wymijania i innych Imo trochę przesada. Może na torze tak, ale droga to nie tor. Z resztą takie przegadywanie się nie ma sensu, każdy z nas będzie chciał wyjść na swoje i nie przyznać drugiemu racji Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Ale ja nie musze nikomu przyznawac racji bo moja racja jest najmojsza, jedyny argument jaki jestem w stanie zakceptowac na przeciw nowoczesnemu automatowi to osobista preferencja kierowcy 2 Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 @up masz DSG? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 DSG W BMW ...dsg... Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) @up masz DSG? Nur in VW. Ale ja nie musze nikomu przyznawac racji bo moja racja jest najmojsza, jedyny argument jaki jestem w stanie zakceptowac na przeciw nowoczesnemu automatowi to osobista preferencja kierowcy Nie. To nie jest przyznawanie racji, to jest fanbojstwo A równie dobrze szukając argumentu na siłę, jak Twój z torem można przytoczyć przykład z życia wzięty: padnie gdzieś Ci w drodze auto, a nie chcesz wydawać majątku na lawetę. Holowanie auta z automatem? Na pewno O odpalaniu auta na "pych" już nawet nie wspomnę. W dodatku weź pod uwagę, że nie wszyscy mają w miarę nowe samochody, a w starszych modelach skrzynia automatyczna nie była tak precyzyjna i szybka jak w dzisiejszych. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Klikacz Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Moim zdaniem (i z mojego doświadczenia) automat (z jednym sprzęgłem) nie zredukuje biegu (przy np wyprzedzaniu) tak szybko jak doświadczony* reagujący kierowca ze skrzynia manualna. *mam na myśli osobę z doświadczeniem w agresywnej jeździe, nie np mojego Pape. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 @Up2/Up3 - SMG ale zasada działania skrzyni jest bardzo podobna. padnie gdzieś Ci w drodze auto, a nie chcesz wydawać majątku na lawetę Przy dzisiejszych cenach assistance to żaden argument. W PZU podstawowy wariant jest nawet w cenie OC. O odpalaniu auta na "pych" już nawet nie wspomnę. Lepiej nie wspominaj . Odpalając auto na pych może Ci się zdarzyć kuku w silniku (przeskoczenie paska rozrządu). Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 SMG ale zasada działania skrzyni jest bardzo podobna. ... lub zupełnie inna, efekt jednak podobny. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13223 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Najlepszy automat to multitronic. Szkoda, że taki awaryjny. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 W dodatku weź pod uwagę, że nie wszyscy mają w miarę nowe samochody, a w starszych modelach skrzynia automatyczna nie była tak precyzyjna i szybka jak w dzisiejszych. Mowimy tylko o nowych automatach, stare mialy swoje mankamenty Co do powyzszych przypadkow ktore przytoczyles mam BMW Assistance i zadna awaria mi nie straszna, wiec dla mnie to nie argument nie zredukuje biegu (przy np wyprzedzaniu) tak szybko jak doświadczony* Nowe skrzynie ZF mysle ze zredukuja szybciej masz DSG? DKG, czy DCT jak to zwa. Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Pomieszaj jej trochę w "głowie" i pozmieniaj w manualnym trybie biegi dość często... ogłupieje. W DSG też tak jest, że nawet podczas trybu manualnego obroty podskoczą przy gwałtownym dodaniu gazu(mimo redukcji biegu)?? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 A dlaczego tak ma nie być? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Pomieszaj jej trochę w "głowie" i pozmieniaj w manualnym trybie biegi dość często... ogłupieje. Chyba nie rozumiem, dosc czesto jezdze z sekwencja i nigdy nie "oglupiala" Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Mowimy tylko o nowych automatach, stare mialy swoje mankamenty Co do powyzszych przypadkow ktore przytoczyles mam BMW Assistance i zadna awaria mi nie straszna, wiec dla mnie to nie argument A ja wyraźnie przecież napisałem: nie każdego stać na nowe modele samochodów prosto z salonu i nie każdy jeździ BMW, a starsze modele nie mają tak precyzyjnych i szybkich skrzynie jak (naj)nowsze. Lepiej nie wspominaj . Odpalając auto na pych może Ci się zdarzyć kuku w silniku (przeskoczenie paska rozrządu). A co z holowaniem automatu? Bez smarowania i chłodzenia skrzyni raczej daleko nie najedziesz. Już tam pal licho to większe spalanie i ewentualne koszty wymiany części, ale jeśli gdzieś w zimie padnie Ci auto z automatem i nie masz jak doprowadzić do niego prądu to jest mówiąc ładnie lipa i czekanie do wiosny Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Klikacz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Haha dopsz zakonczmy temat 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Denerwują mnie te skaczące obroty w automacie, niby tryb manual ale to nie to... Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 obroty podskoczą przy gwałtownym dodaniu gazu(mimo redukcji biegu) Przy samej redukcji bez dodania gazu obroty też podskoczą (nawet w manualu)... A co z holowaniem automatu? Patrz wyżej, assistance to grosze, podstawowy pakiet mam nawet w OC. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Denerwują mnie te skaczące obroty w automacie Ale dalej nie rozumiem o co chodzi, jak naciskasz gaz to obroty przeciez musza isc w gore Chodzi Ci przy zmianie biegow, rev matching? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Najlepszy automat to multitronic. To spróbuj ruszyć ze świateł dynamicznie i zobacz co się stanie. Najlepszy awaryjny. Jedno wyklucza drugie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 (edytowane) nudny robi się ten temat jak CIACH o tej skrzyni biegów... Trochę kultury // jg Edytowane 3 Grudnia 2014 przez jacekgothic Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.