Inspectah 5 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 (edytowane) Też założyłem letnie alusy na zimę, ale 205/50 R17 ;p na lato chcę zakupić stylingi 230 http://img684.imageshack.us/img684/7818/img11103hmini.jpg tak to mniej więcej będzie wyglądać Edytowane 24 Listopada 2013 przez Inspectah Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Ale nawoskowany Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Grequ całkiem to wygląda. O szerokość się nie martw i tak w zimę każde rondo bokiem 1 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 ja tam mam tylko jeden komplet alu, więc zmieniam opony, stalaków nie założę, o nie kiedyś kupię jakieś ładniejsze na lato, a referenty zostaną zimowe - btw od tygodnia Nokian WR G2 225/55 R17 101V XL Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Grequ całkiem to wygląda. O szerokość się nie martw i tak w zimę każde rondo bokiem Zdjecie slabe zrobilem, ogolnie kolka sie fantastycznie komponuja z samochdzikiem Nie za szeroko na zime ? Kupilem kola wedlug zalecen producenta Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Moja bawarka zawsze na zime zakłada czarne ori stalóweczki z ori kołpaczkami. W okresie naszej pięknej zimy i jeszcze piękniejszym syfie na drogach nie przejmuję się totalnie wyglądem auta jak i tym czy zaliczę nagłe dziursko w kałuży. Zimowe baloniki zniosą wiele . Dunlopy SP Winter 195/60/R15, czwarty sezon i myślę, że z jeszcze jeden zaliczą. Dobre gumy. Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 nie rozumiem dlaczego zmieniacie felgi aluminiowe na stalowe, nie stać was na zardzewienie felg ? to nie kupujcie alufelg(nie zniszczą wam się) Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Ja niestety stalowek nie wcisne u siebie, za duze tarcze 2 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 @up i nie ta klasa auta hehe. Dlatego lubię mój bawarski stary szrocik, jest bardzo praktyczny w okresie zimowym . Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 nie stać was na zardzewienie felg ? A od kiedy to aluminium rdzewieje? Ja przekładam alu na stal z prostej przyczyny - opony się nie niszczą przy zmianie i nie muszę czekać w kolejkach (robiłem to w starym fałweju i robię to obecnie w Viki). W bawarce mam za to drugi komplet alu na zimę. Szarik kołpaków na zimę nie polecam. Straszny syf z soli i błota tam zalega. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 aluminium rdzewieje Masz plusa. Ale aluminium się utlenia , Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Większość felg aluminiowych jest malowana więc bez fizycznego uszkodzenia tej powłoki nic nie powinno się dziać. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Szarik kołpaków na zimę nie polecam. Straszny syf z soli i błota tam zalega. Syf jak w nadkolu, dobre mycie załatwia sprawę . Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Masz plusa. Ale aluminium się utlenia , Dobre alu nawet podrapane nie zdąży się zniszczyć z tej przyczyny. Co innego "chińczyk" z recyklingu puszek - pewnie nie tylko tych aluminiowych. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Ale trzeba odróżnić felgi z aluminium a aluminiowe... Te pierwsze to zwykłe, wylewane tylko dzięki grawitacji (w sensie wlewane w formę bez ciśnienia) gdzie tworzą się wewnątrz bąbelki powietrza itp. Czyli z 80% felg sprzedawanych u nas czy to na allegro czy to w sklepach typu NorAuto. Prawdziwej aluminiówki które są w najgorszym wypadku tłoczone ciśnieniowo (wylewane, ale pod wysokim ciśnieniem więc struktura jest jednolita) kosztują ponad 300zł za felgę (nową, w rozmiarze 15"), ale tylko taka nie bije, jest elastyczna, wytrzymała Za czasów NorAuto miałem okazje wyważać kilkaset felg firmy krzak za 250zł nowa, i często wyważały się gorzej niż moje prostowane OZ Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 skoro jesteśmy w temacie to jakie marki poza OZ polecasz Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Racja kute, a odlewane to jedno, a drugie, że używa się różnych stopów o różnej "czystości" do ich produkcji. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 jakie marki poza OZ polecasz Enkei.... ES-Tarmac. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 ok pytanie z kategorii lamerskich, ale w temacie felg jestem lamerem - cena w sklepie jest za sztukę czy za komplet, bo nigdzie nie wyszczególniają, bo jak za komplet to ok, jak za sztukę to sobie jeszcze na obecnych pojeżdżę oj pojeżdżę przykład: http://www.prince.com.pl/go/_info/?user_id=1313615&lang=pl swoją drogą to sparco to jakiś szrot czy można brać je pod uwagę? takie mi wyszukuje po podaniu modelu auta/rozstawów itp Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Za sztukę. Markowe, dobre alu za komplet to 2k+ Cytuj Link to post Share on other sites
mynameisBON 338 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 (edytowane) jak za sztukę to sobie jeszcze na obecnych pojeżdżę Za sztukę. Zimny prysznic Ps. W civicu VII mialem jakies repliki 17-stki. Dzien przed sprzedaza auta, pogiela sie jedna prawdopodobnie od jakiejs dziury. Nie mowie, ze wszystkiwe repliki to plastelina. Edytowane 26 Listopada 2013 przez mynameisBON Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 tego się obawiałem, czyli w moim przypadku to będzie ze ze 3,5k... nie prędko... sklepy sugerują mi markę sparco lub AEZ warte to coś czy nie zawracać sobie gitary i zbierać na OZ? Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Racja kute, a odlewane to jedno, a drugie, że używa się różnych stopów o różnej "czystości" do ich produkcji. Firmowe też mają odlewane ale ciśnieniowo, i w takim wypadku ma to rację bytu bo kute felgi to koszt już 4k+ za komplet skoro jesteśmy w temacie to jakie marki poza OZ polecasz Enkein (podróbek dużo), BBS (podróbek dużo), ROTY, Falkeny, Rays, Ultralite Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 a co ze Sparco i AEZ? szrot, czy nie szrot? na forach motoryzacyjnych te AEZ'y się co chwilę przewijają ale jakoś mam mieszane uczucia co do kompetencji polecających Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 AEZ nie znam, sparco też więc nie podpowiem Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.