Skocz do zawartości

"Karczma Pod Rozpalonym Radiatorem" otwarta 22:00-6:00


Recommended Posts

siema ludzie, jest tu kto jeszcze :)

mnie jakoś ostatnimi czasy nie było, bo miałem ku temu swoje powody...

dzisiaj jestem i jeszcze chwilę (zapewne dłuuuugą) posiedzę, bo mam spr. z bio :/

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Z bio? A obiekt doświadczalny obok masz?

chciałbym :):/:) ale to bardziej do anatomii / fizjologii się kwalifikuje :wariat: :wariat:

ja natomiast uczę się innych badziewiów (metabolizm, komórka etc)

Link to post
Share on other sites

To powodzenia na sprawdzianie. Jeśli przyniesiesz gorszą ocenę niż 4, to warn na forum murowany :wariat:

Panie...Ci chyba "musk :co: " zzieleniał od bycia MODem :jupi::roll::co::[:wariat::sciana::hahaha::pajac::rotfl::menda::evil::lol:

zwijam w kimę...nie wiem czy jeszcze Danny jesteś, ale jak tak to zamknij lokal wychodząc

pozdrawiam & branoc...a na wypadek gdyby Szanowny Pan Moderator zasnął pod stołem... :):/:):cry::(

Link to post
Share on other sites

Otwieram :D

 

I wklejam:

 

Pol-e Alam czerwone miasteczko

Cele drużyny:

– utrzymać miasto w rękach wojsk Pol-e Alam

- zapobiec zniszczeniu punktów strategicznych (szpital, więzienie, główna baza dowodzenia)

-zniszczyć drogi którymi przedostają się wrogie oddziały

-czekać na sygnał od szpiega (jest w drużynie terrorystów) poda on 6 cyfrowy kod do teczki w której znajdują się niezbędne przedmioty i cele następnej tajnej misji. (kod zostanie podany w odpowiednim momencie przez krótkofalówkę wcześniej zostanie podana częstotliwość)

Konsekwencje niewypełnienia misji

-jeżeli miasto nie zostanie utrzymane drużyna przegrywa

-jeżeli zostanie zniszczony:

szpital zestrzeleni gracze nie wracają do gry

więzienie nie można brać jednostek wroga w niewole (więzienie jest pomieszczeniem z którego więźniowie nie mogą się sami wydostać)

baza dowodzenia siadają wszystkie krótkofalówki z drużyny nie ma połączenia radiowego, nie ma możliwości uzupełnienia amunicji.

- Jeżeli drogi nie zostaną zniszczone wrogie jednostki mają ułatwione zadanie

-ostatniego zadania nie da się nie wypełnić jeżeli nie uda się połączyć telefonicznie czy radiowo i przekazać kodu drużynie obrońców jest osoba posiadająca spisany kod na kartce podaje go tylko wtedy gdy nie uda się połączyć z szpiegiem(zna on moment w którym powinien być podany kod)

 

Terroryści

Cele drużyny:

- zająć miasto i zniszczyć budynki strategiczne

-obronić drogi przed zniszczeniem (bez nich wojska muszą obchodzić na około teren rozgrywki by atakować miasto)

-odbić szpiega z Pol-e Alam i doprowadzić go bezpiecznie do bazy. (szpieg posiada teczkę z następnymi tajnymi zadaniami)

Konsekwencje niewypełnienia misji :

-jeśli miasto nie zostanie zajęte lub budynki nie zostaną zniszczone drużyna przegrywa

-jeśli drogi zostaną zniszczone oddziały sztormowe muszą obejść pole walki prawie do okola by móc atakować miasto

-szpieg musi być odbity bez tego nie uda wypełnić 1 misji

 

Drużyny i ich cele : Pol-e Alam

1 drużyna szturmowa – ich celem będzie niszczenie dróg

2 drużyna szturmowa – ich celem jest pomoc w obronie miasta. Po uzyskaniu kodu ich celem jest wykonanie zadania z walizki.

drużyna obronna – ich celem jest obrona miasta i czekanie na sygnał od szpiega.

Czerwona drużyna – składać się będzie z 2 osób broniących medyka i pomagających mu w leczeniu ludzi (leczą tylko ludzi z drużyny obronnej) Medyk nie musi zanosić do szpitala swoich pomocników żeby się zrespili wystarczy że przez chwilę będzie udawał reanimacje

Drużyna A – oddział ten posiada w swoich szeregach 2 saperów których celem jest zniszczenie dróg (pomagają 1 drużynie szturmowej)

Drużyna B – specjalny oddział posiadający w swoich szeregach 2 saperów mają za zadanie pomóc 2 drużynie szturmowej w wypełnieniu zadania. Jeśli misja się nie powiedzie wspierają drużynę obronna. Saperzy rozbrajają ładunki jeśli zostaną podłożone gdzieś w mieście .

Drużyny i ich cele : Terroryści

1 drużyna obronna – ich celem jest obrona mostu i udostępnienie innym grupom bezpiecznego przejścia przez drogi

drużyna szturmowa – ich celem jest atak na miasto i ciągłe jego atakowanie oraz pomoc drużynie S

2 drużyna szturmowa – składa się z określonej ilości osób mających za zadanie pomóc w ucieczce swojemu szpiegowi i doprowadzenie go do bazy. Następnie zamienia się w drużynę S.

Drużyna S – w ich składzie znajduje się 2 saperów . Ich zadania są tajne podam je na pw i dokładnie wyjaśnię na miejscu.

Drużyna czerwona – składać się będzie z 2 ludzi broniących medyka i pomagających mu w jego obowiązkach.(leczą tylko ludzi z drużyny obronnej) Medyk nie musi zanosić swoich pomocników do szpitala żeby się zrespili wystarczy że przez chwilę będzie udawał reanimacje

Drużyna G – w ich skład wchodzą 2 saperzy mają za zadanie rozbrajać bomby podłożone na drogach.

 

INFORMACJE

SZPIEDZY

Każda ze stron posiada swojego szpiega w obcej drużynie, zostanie on wcześniej poinformowany o swoim zadaniu (nikt nie wie kim on jest). Strona czerwonego miasteczka (Pol-e Alam) posiada czarną walizkę (proszę na nią uważać trzymam w niej wódkę chciałbym ją odzyskać) w której ukryte są niezbędne atrybuty do wypełnienia następnej misji oraz teczka z zadaniami i pomocami. W drużynie obrońców miasta jest szpieg drużyny przeciwnej (obrońcy nie wiedzą kto to jest) ma on za zadanie potajemnie uciec z miasta (może on to zrobić jedynie gdy ma towarzystwo 2 osób z przeciwnej drużyny, sam nie może zwiać) W odpowiednim momencie rozgrywki szpieg obrońców da o sobie znać i poda przez krótkofalówkę 6 cyfrowy kod do walizki jeśli będzie problem z połączeniem przez krótkofalówkę połączy się telefonicznie z jednym z dowódców który wcześniej da mi swój nr telefonu.

MEDYCY

W rozgrywce rozróżniamy 2 rodzaje medyków. Medyk bojowy (w oddziałach szturmowych) ma mało amunicji nie musi zanosić ludzi do szpitala by się zrespili wystarczy krótka udawana reanimacja i żołnierz wraca do gry. Medyk w oddziale drużyny czerwonej musi zanosić rannych do szpitala by się zrespili (jeżeli będą osoby z pompkami zostaną oni właśnie tymi medykami). Medyka leczyć może każda osoba z oddziału udawaną reanimacja. Oznaczeni są białymi wstążkami na ramienicach. Reanimacja trwa 10s.

SAPERZY

Ich zadaniem jest rozbrajanie lub podkładanie ładunków wybuchowych tylko oni mogą podnosić ładunki rozbrajać je i podkładać, żaden inny grac nie może tego robić. Są specjalnie oznaczeni niebieską wstążką na ramieniu. W każdej ze stron jest ich tylko 4 i są niezbędni do wykonania misji. Nie można ich brać w niewole. Do podłożenia ładunku potrzebnych jest przy nim 2 saperów a do jego unieszkodliwienia potrzeby jest tylko 1. Mogą być uzbrojeni

RANNI

Po zestrzeleniu kładą się na ziemi (jeśli to możliwe) mogą się poruszać w obrębie 20m od miejsca trafienia nie mogą przeszkadzać w rozgrywce strzelając itp gdy widzą blisko swoich mogą prosić o pomoc medyka. Nie wolno dobijać rannych.

WIĘŹNIOWIE

Brać w niewole może tylko storna Pol-e Alam ponieważ tylko oni posiadają więzienie. Po przyprowadzeniu gracza do więzienia nie może on z niego wyjść czy w jakikolwiek sposób przeszkadzać w obronie tego budynku jak i całego miasteczka, nie odbiera mu się repliki nie może z niej jednak korzystać . NIE MOŻE SIĘ SAM OSWOBODZIĆ. Po upływie 15 minut od umieszczeniu w więzieniu gracz zostaje wypuszczony. W czasie transportu do więzienia więzień może próbować uciekać. Powinien wykonać polecenia typu wyjmij magazynek czy trzymaj ręce w górze.

SZPITAL

Budynek do którego medycy zanoszą rannych (zestrzelonych) graczy. W szpitalu trzeba przeczekać 3 min zanim wróci się do rozgrywki.

WIĘZIENIE

Budynek w którym przetrzymuję się terrorystów nie można się z niego wydostać żadnym sposobem.

GŁÓWNA BAZA DOWODZENIA

Budynek w którym jest radiostacja. Tylko w tym budynku można uzupełniać amunicję (ładować ją do magazynków).

Link to post
Share on other sites

Okej nie chce wam się czytać, trudno. Bardzo ciekawa akcja. 60 osób, obrona budynku, porządny scenariusz, na świeżym powietrzu. 999999999x lepsze niż granie w MW2 czy BC2 czy co tam jeszcze. Radzę wam rzucić kompa.

Link to post
Share on other sites

Może nie rzucić ale zrezygnować z niego kosztem pożyteczniejszych zajęć.

oj tam :)

paint-ball jest spoko, miałem okazję raz być na takiej rozwałce :D

tak czy inaczej nie mam zamiaru czytać tego ekhm...opowiadania...za długie i nic w moje życie zapewne nie wniesie ;)

Link to post
Share on other sites

Airsoftowa rozgrywka lepsza i mniej boli i nie brudzi :) W dodatku bronie są tak jak ostre, a nie jakiś kawałek metalu co przypomina bazookę na ziemniaki złożoną w garażu na wsi :D

Link to post
Share on other sites

Sk@#$%yn Xbox chciał mi umierać, ale ze mną nie tak łatwo. Crashował, piszczał i wyłączał się, jeszcze pewni RRODa planował, to ci cFaniak.

 

http://www.img-share.net/uploads/16527p12-03-11_23.19.jpg

 

Dostał pasty świeżej, oraz paściowy wentyl za karę i najwyraźniej wybiłem mu głupie pomysły z głowy, bo na razie nic mu się nie dzieje.

 

:)

Czy ty dałeś tam cooler? :)

Link to post
Share on other sites

Ja sobie dla wspomnień oglądam brygadę RR. Stare czasy... Ze strzelanki dzisiaj wróciłem. W kwietniu urodzniy będą to jakiś BOre-up do AUG'a trzeba sprawić i do tego prec-lufę. Będzie dobrze :)

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...