Skocz do zawartości

RTX4060 temperatury.


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez janek20,

Recommended Posts

Witam jestem laikiem w tych tematach gdyż do PC powróciłem po kilkunastu latach. Złożyłem zestaw z Inno3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC 8GB GDDR6X DLSS moje pytanie jest następujące. Przy partii przykładowo w BF 2042 na ultra bez włączonego DLLS karta osiąga temperatury 70/75stopni, gdzie hot-spot sięga do 89,7. Czy to są normalne temperatury w tym modelu czy jest coś nie tak z moją karta ? 

Link to post
Share on other sites
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, janek20 napisał:

tak


O dziękuje za szybką odpowiedź, druga sprawa, temperatura w spoczynku po takiej sesji 30/40 minutowej w batku temperatura przy 4 kartach w chrome czyli mozna powiedziec w szpoczynku spadła do 44stopni i od dłużsego czasu 15min nie leci w dół. Normalne czy szybciej powinan wrócić do 35/36, które miała przed odpaleniem gry? I jeszcze jedno pytanie przy jakich temperaturach powinienem zaczac się martwić przykładowo w manorlord na ultra osiąga 79/80 stopni. 

Edytowane przez Mosiu92
Link to post
Share on other sites

Witam.

Jeśli to jest nowa karta to nie są normalne.Różnica powinna sięgać max 15 stopni. Ale w tych czasach to norma,wymień paste na karcie i bedzie dużo lepiej.

Miałem tak samo ,po wymianie pasty różnica między gpu a hot spot u mnie to 11 stopni.

Edytowane przez Kondi44
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

W moim RX7900GRU różnica miedzy hot spotem sięga nawet 30c , nie widzie w tym problemu. Być może wymiana pasty by coś zmieniała ale póki co nie przejmę się tym. Karta na gwarancji , zaplombowana. Zmienię może pastę po roku jak kupie naklejki gwarancyjne na aliexpres XD .

@Mosiu92 Zdejmij jeszcze boczny panel obudowy i zobacz czy dużo się temperatury zmienią , jeśli tak, to znaczy że buda słabo chłodzona i trzeba by było zmienić wentylacje.

Link to post
Share on other sites