Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć, jestem nowy w tych sprawach, posiadam kartę Zotac GeForce RTX 4070 SUPER Twin Edge 12GB. Chciałbym zrobić jej undervolting, w celu polepszenia kultury pracy. Zależy mi, żeby wydajność w ogóle nie spadła. Jak odpaliłem Heaven Benchmark to karta pracuje praktycznie cały czas na taktowaniu 2740-2775Mhz, ale są momenty gdy na chwilę przeskakuje na 2790Mhz. Jakie taktowanie powinienem ustawić jako maksymalne na krzywej? Myślałem o obniżeniu napięcia do 950/975mV. Czy ktoś mógłby mi coś doradzić w tej sprawie? Czy po zrobieniu undervoltingu powinienem ustawić suwaki Power Limit i Temp Limit na maksa?

image.png.6f604780accc6166fe149f947d09f5c2.png

 

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, gmuru napisał:

Czy ktoś mógłby mi coś doradzić w tej sprawie? Czy po zrobieniu undervoltingu powinienem ustawić suwaki Power Limit i Temp Limit na maksa?

Czemu nie,o ile jest tam unlok tdp

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, navka napisał:

Sam jakis czas temu robiłem UV będąc totalnie zielonym i mi pomógł ten filmik - link

 

Właśnie też go oglądałem ale nie wiem jakie maksymalne taktowanie na krzywej ustawić jak pracuje głownie na 2760/2775 ale są też przeskoki na 2790

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kampers napisał:

Mi lata to w grach na 2895MHz

Ale Ty masz 4090 :> Totalnie inne zegary i specyfikacja GPU.

 

Przy UV kart RTX jeśli nie zmniejszysz limitu mocy @gmuru to nie nastawiaj się na znaczące zmiany w kulturze pracy. 

Link to post
Share on other sites

@gmuru jeżeli nie wiesz jak ogarnąć Uv, to po prostu ustaw Power limit na 80% i masz zrobiony Undervolting, temperatury i pobór prądu spadną, a co za tym idzie kultura pracy się poprawi. Spadek wydajności jest znikomy, w granicach błędu pomiarowego.

Link to post
Share on other sites

Zapomnij o tych śmiesznych skanerach , tylko testy , testy i jeszcze raz testy w grach .