Skocz do zawartości

kampers

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    263
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 OK

O kampers

  • Tytuł
    Gaduła

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. OK, czyli ogólnie szukac coś takiego jak wysłałem i w zupełności wystarczy, nie musze mieć na4 dyski na 1 lub 2 wystarczy. Te najtańsze to takie mało wydajne czy dokładać do tych trochę droższych ?
  2. Nie wiem co dokładnie... Wiec pytam o doradzenie co najlepiej zrobic i jak. Albo czy kupic moze jakis dysk zewnetrzny i podlaczyc po router bedzie to dzialalo ? np wd my cloud ?
  3. Cześć, Chciałbym zapytać o pomoc w wyborze dysku sieciowego czy NAS pod router RT-AC87U. Chciałbym podłączyć go by np przekazywać dane do oglądania na TV czy pobierać dane na ten dysk, tez moze jak chmura. Jak to najlepiej zrobić by to było bez jakiś ograniczeń i najłatwiejsze do konfiguracji i obsługi? TV mam sony z androidem. Internet 100/100 Router 50cm od TV Dzieki za info.
  4. A zcy masz oryginalne wentylatory ? Zobacz bo one są kiepskie i mogą one taki dzwiek wydawac ja tak miałem myslałem ze to pompka, wylaczylem kompa poruszałem wetylatorem gora dol nie na boki i winowajca sie znalzl
  5. Temat nie aktualny do zamknięcie.
  6. Pobawiłem się troche w OC i uzyskałem takie wyniki. Czy jedyna opcja do podkrecania DDR jak nie wstanie to zworka i reset biosu ? Czy po tym resecie zostanie usuniety też zapisany konfig biosu ? Te max temperatury były podczas gry. I powiem że teraz jest już różnica bo stałe fps są i dużo wiecej.
  7. Na tą chwile pokazuje mi 46% podczas gry w assassin's creed valhalla. No to czekamy zobaczymy co będzie.
  8. Cześć. Na sprzedaż mój monitor Asus PG35VQ 35" kupiony 26.06.2019 w sklepie w norwegii faktura jest, produkt zarejetrowany na mojej stronie asus. Gwarancja na monitor to 3lata wiec ponad rok zostało. W transporcie mogę pomóc i było by to 120PLN pod dom. Więcej pytan zapraszam. https://allegrolokalnie.pl/oferta/asus-rog-swift-pg35vq-35-hdr-1000-200hz
  9. Yhy czyli ogolnie nie opłacalne? A czy może jakiś bardzo dobry ram zmieni cos ? Mam g skill 3200 cl 14 32gb.
  10. Cześć. Zastanawiam się czy wymieniać 9900k na coś innego. Np 10900k i nowa płyta z490 ram bym zostawił. Czy całkowicie np w x570 i 5900x. Zmieniłem zasilacz mam znaczy się w domu na hx1000i i 3090 strix oc. Nie mam spiny ale jak bym sobie jakieś części wychaczyl na promocji to bym przeliczyl i może zmienił. Czy będzie duży przeskok w fps mam pg35vq 200hz, gram w UWQHD.
  11. Cześć. Szukam info na temat otwierakow do obudowy laptopów itp. Czy macie jakieś sprawdzone zestawy czy kilka różnych w miarę przyzwoitej cenie i jakości. Będzie to do użytku domowego. Dzięki za pomoc
  12. Cześć. W jakiej cenie taki monitor moge wystawić? Asus PG35VQ 200Hz HDR 1000. Wszystko komplet minus brak pudełka. Gwarancja jeszcze chyba 6 miesiecy. Stan bardzo dobry. Nie wydaje mi się by był jakoś porysowany czy uszkodzony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...