Skocz do zawartości

Który zestaw wybrać (budżet do 5tyś)


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Adames,

Recommended Posts

Cześć Panowie,

Jako że ostatni raz byłem tu jakieś 8 lat temu, ponownie wracam do was z prośbą o pomoc w wyborze mojej przyszłej maszyny i jako że jestem kompletnym laikiem i nie rozumiem podawanych cyfr w specyfikacjach, prosiłbym was pomoc.

 

Nie wiem, który zestaw wybrać, poniżej link do porównania dwóch "gotowców"

https://proline.pl/?fn=porownaj-add&kod=0000005611

 

Komentarze w stylu "chłopie co Ty chcesz kupić" mile widziane ale przy okazji proszę o ukierunkowanie mnie na sprzęt, który znów posłuży mi przez kolejne lata.

Wraz z dofinansowaniem od żony dysponuję kwotą do 5 tysięcy :) 

 

Dzięki za pomoc!

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie
Napisano (edytowane)

Chłopie, co Ty chcesz kupić?

Ten ZenPC za 4799 zł to ... %$^$@%&^@#$%^%$ taka maszyna co ujdzie, jak ktoś nie ma pojęcia co kupić. Akurat Proline to nie komputronik i to co jest w ofercie, może nie jest jakimś królem opłacalności, czy "najlepszą" ofertą w danej cenie, ale to też nie poziom scamu, który czasem się widuje.

 

Na chwilę obecną, to trochę by mi przeszkadzał procek, ryzen 5 5600x już lata świetności ma za sobą, podobnie jak platforma AM4. Ciężko w tej kwocie realnie złożyć coś o wiele wydajniejszego w grach. Domyślam się, że komputer ma być do gier.

 

Popatrz na coś takiego przykładowo:

https://www.x-kom.pl/lista/6hzwuk9tu