janek20 1288 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca (edytowane) Dla AD 104 chwilowo w ogóle nie wystawili nic wiec AMD jest w czornej Edytowane 11 Czerwca przez janek20 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca 4 godziny temu, Kawabonga napisał: Dlaczego mam się nie udzielać? To ty jesteś ten specjalista co włącza fg przy 30fps? Lol Jesteś ty jednak turbo idiotą.... Cytuj Link to post Share on other sites
Adames 469 Napisano 11 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca Dramat w segmencie 5060, karty te są coraz gorsze: 1060 -> 10 SM 2060 -> 30 SM 3060 -> 28 SM 4060 -> 24 SM Taki 4060 miał wydajność identyczną jak 3060, zapowiada się zatem, że 5060 będzie miało problem z prześcignięciem takiej 3060... dramat. Nvidia zmieniła segmenty znów, teraz karty xx60 to już nie średniaki a nowy entry level. Tej karty nawet już generator klatek nie uratuje. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca Nie wiem kto chyba @Rebelmind kiedys pisał że pachnie to ustawka amd/nvidia. Amd ma podzespoły do konsol i (powiedzmy) lepszy niski średni segment GPU - dla tych co uparcie twierdzą że świat gier powinien się zatrzymać na rasteryzacji i nie chca innowacji i nowinek. Tam nvidia się nie wtrynia, a jak już ma przedstawicielstwo to beznadziejne i z dooopy wycenione typu 4060. Za to segment high endu i ai ma lepsze bezapelacyjnie i tam czerwoni się nie udzielają, lub udzielają z równie udanym rezultatem jak 4060 w low endzie XD Cytuj Link to post Share on other sites
EvenQ 48 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca 13 minut temu, Adames napisał: Dramat w segmencie 5060, karty te są coraz gorsze: 1060 -> 10 SM 2060 -> 30 SM 3060 -> 28 SM 4060 -> 24 SM Taki 4060 miał wydajność identyczną jak 3060, zapowiada się zatem, że 5060 będzie miało problem z prześcignięciem takiej 3060... dramat. Nvidia zmieniła segmenty znów, teraz karty xx60 to już nie średniaki a nowy entry level. Tej karty nawet już generator klatek nie uratuje. Teraz za pewne ceny skoczą +20% do tych które aktualnie mamy i katastrofa gotowa.. Dla Nvidii segment graczy jest teraz nieistotny, teraz EjAje sraje i inne, ale fakt faktem tak okrojonych kart wstyd wypuszczać za tak absurdalne ceny... Cytuj Link to post Share on other sites
janek20 1288 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca 17 minut temu, Adames napisał: Taki 4060 miał wydajność identyczną jak 3060 Nie,4060 jest szybsza https://ithardware.pl/testyirecenzje/geforce_rtx_4060_test_recenzja_opinia-27985-8.html 3 minuty temu, EvenQ napisał: Teraz za pewne ceny skoczą +20% do tych które aktualnie mamy Jesteś optymistą 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EvenQ 48 Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2 minuty temu, janek20 napisał: Nie,4060 jest szybsza https://ithardware.pl/testyirecenzje/geforce_rtx_4060_test_recenzja_opinia-27985-8.html Jesteś optymistą Tak urealniłem ceny :), dla mnie dodatkowym minusem są te wersje DLSS, które wspierają tylko nowe modele, a reszta "raus!" Pożyjemy i zobaczymy, ale prokonsumenckich zagrań bym nie liczył ani u Intela, NVidii i AMD. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3738 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Ostateczne potwierdzenie premiery sklepowej (tej prawdziwej, dla ludzi - w sensie, że idziesz do sklepu i wychodzisz z towarem) RTX 5000 na późne Q1 2025: https://videocardz.com/newz/sk-hynix-confirms-gddr7-memory-mass-production-starts-in-q1-2025 Cytuj Link to post Share on other sites
wrobel_krk 2185 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca @RebelmindAle Samsung i Micron zaczną robić wcześniej - więc pudło Cytuj Link to post Share on other sites
ODIN85 1024 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Najwyżej kupi się Ps5 Pro w tym roku:-P Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3738 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca @wrobel_krkoni są zgadani. Moim zdaniem Samsung i Micron ruszą w tym samym czasie z MP. Czyli najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki, że papierowa premiera 5090 only będzie przełom Q3/Q4 2024, ze śladowymi ilościami produktu, który trafi tylko do testów praktycznie. Cytuj Link to post Share on other sites
Artok 2010 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca 19 godzin temu, Kawabonga napisał: To ty jesteś ten specjalista co włącza fg przy 30fps? Wczoraj zacząłem grać w dodatek do Cyberpunka 2077. Po włączeniu Path Tracingu w 1440p RTX 4070 wymięka i mam 20 FPS. I co ciekawe - generator klatek zadziałał tutaj bezbłędnie, ponieważ licznik klatek wskazywał teraz plus minus 40 FPS. Po włączeniu DLSS w trybie jakości jest już 60-70 FPS i można komfortowo pograć. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3738 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca A teraz powiedz @Artokjak bardzo Path Tracing zmienia obraz w Cyberpunk. Jest to Twoim zdaniem killer feature, warty poświęcenia góry monet? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Adames 469 Napisano 12 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca Ja też odpowiem, z racji takiej, że CP 77 też było mi dane odpalać na 4090 -.- Cyberpunk ma pięknie skomponowaną scenerię w standardowej rasteryzacji, co za tym idzie włączenie RT i PT w tej grze widać, nie robi jednak opadu szczęki. Podczas samego grania jest niewiele sytuacji, gdzie można "podziwiać" wartość dodaną z PT. Samo granie, to niestety ale tego PT się jakoś nie czuje i gra jest równie dobra z jak i bez. No właśnie, tutaj największy dla mnie potencjał ma RTX Remix, który może szybko doprowadzić do "unowocześnienia" klasyków. Taki Quake 2 z RT jest świetny, w nim naprawdę widać działania RT a jednocześnie klimat oryginału jest zachowany. RT jako mod do klasyków jest po prostu świetny i za to warto sypnąć monetami. vs Za takie coś warto sypnąć kilka extra monet. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ODIN85 1024 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Żeby było prawdziwe wow to trzeba jeszcze mieć monitor albo tv Oled. Cytuj Link to post Share on other sites
janek20 1288 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca 58 minut temu, Artok napisał: I co ciekawe - generator klatek zadziałał tutaj bezbłędnie, ponieważ licznik klatek wskazywał teraz plus minus 40 FPS sie tak nie ciesz w nowych grach jak wejdzie 5000 w kazej chwili moga zrobić 21 xD Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3738 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca 29 minut temu, ODIN85 napisał: Żeby było prawdziwe wow to trzeba jeszcze mieć monitor albo tv Oled. Samsung Odyssey G8 OLED u mnie (nie chwalę się!), grałem w CB2077 (dzięki @pendzel_3za tę możliwość) i jest dokładnie jak pisze Adaś: grafika bez RT była na tyle przyzwoitą że w życiu bym nie pomyślał żeby ubić sobie fps włączając na stałe RT. Może dlatego, że gra mnie nie porwała - za to z przyjemnością (i wraz z nową, drugą połówką) ogrywam po raz czwarty Wiedźmina 3... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 873 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca (edytowane) 5 godzin temu, Rebelmind napisał: Samsung Odyssey G8 OLED u mnie (nie chwalę się!), grałem w CB2077 (dzięki @pendzel_3za tę możliwość) i jest dokładnie jak pisze Adaś: grafika bez RT była na tyle przyzwoitą że w życiu bym nie pomyślał żeby ubić sobie fps włączając na stałe RT. Może dlatego, że gra mnie nie porwała - za to z przyjemnością (i wraz z nową, drugą połówką) ogrywam po raz czwarty Wiedźmina 3... Grałem z RT PT i włączanie go niczego nie ubijało :), gra szczególnie te nowe rejony z takim oświetleniem wygląda moim zdaniem lepiej i bardziej klimatycznie. Może dlatego że gra mi się bardzo podobała w przeciwieństwie do Wiedzmina 3. Edytowane 12 Czerwca przez r1023 1 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca 6 godzin temu, Rebelmind napisał: grafika bez RT była na tyle przyzwoitą że w życiu bym nie pomyślał żeby ubić sobie fps włączając na stałe RT. Taaa. Ni wuja - żadnej róznicy nie widać ... https://www.youtube.com/watch?v=3wR7jR1pIQQ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3738 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Nie przeczę, że może grałem za krótko żeby dojść do miejscówek, gdzie PT robi robotę. Ale nie dałem rady dłużej - nie mój klimat. Szanuję jednak za próbę wejścia w dziewicze uniwersum. Cytuj Link to post Share on other sites
Kawabonga 209 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca (edytowane) 9 godzin temu, Artok napisał: Wczoraj zacząłem grać w dodatek do Cyberpunka 2077. Po włączeniu Path Tracingu w 1440p RTX 4070 wymięka i mam 20 FPS. I co ciekawe - generator klatek zadziałał tutaj bezbłędnie, ponieważ licznik klatek wskazywał teraz plus minus 40 FPS. Po włączeniu DLSS w trybie jakości jest już 60-70 FPS i można komfortowo pograć. Dobrze to zobrazowałeś , tylko POKAZUJE WIECEJ FPS NA LICZNIKU. Dla mnie jeśli z FG nie mam 120FPS w grze to jest za duży lag i praktycznie nie dodaje płynności grze. Ale to kwestia chyba indywidulana, tak jak mydło z DLSS, jeden widzi drugi nie, a może nawet widzi ale mu to nie przeszkadza LOL. 9 godzin temu, Adames napisał: Ja też odpowiem, z racji takiej, że CP 77 też było mi dane odpalać na 4090 -.- Cyberpunk ma pięknie skomponowaną scenerię w standardowej rasteryzacji, co za tym idzie włączenie RT i PT w tej grze widać, nie robi jednak opadu szczęki. Podczas samego grania jest niewiele sytuacji, gdzie można "podziwiać" wartość dodaną z PT. Samo granie, to niestety ale tego PT się jakoś nie czuje i gra jest równie dobra z jak i bez. Silnik w CB2077 jest stary i kiepski na dzisiejsze czasy, dlatego nowe gry CD Project RED będą już chyba na UE5? CB2077 bez RT jest tak samo grywalny jak bez , nie traci na imersji, a raczej nie zyskuje po włączeniu RT tak wiele aby poświecić dodatkowej mocy GPU i spadek FPS , jedyne co można właczyć to odbicia, bo to się rzuca najszybciej w oczy a spadek FPS jest znikomy. Edytowane 12 Czerwca przez Kawabonga Cytuj Link to post Share on other sites
ODIN85 1024 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca Odbicia i tak ucieli w porównaniu do tego co było w pierwszym roku po premierze a co do Dlss to wszystko zależy od rozdzielczości natywnej jaką mamy i stąd te rozbieżności. Cytuj Link to post Share on other sites
Artok 2010 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca 16 godzin temu, Rebelmind napisał: A teraz powiedz @Artokjak bardzo Path Tracing zmienia obraz w Cyberpunk. Jest to Twoim zdaniem killer feature, warty poświęcenia góry monet? Nie jest to killer ficzer, podstawkę Cybera przeszedłem na premierę bez Ray Tracingu (wówczas w komputerze siedziała Vega 56) i oczy mi nie krwawiły. Natomiast jest to przyjemny wizualny dodatek i skoro sprzęt jest w stanie go udźwignąć, to dlaczego go nie włączyć? Za RTX 4070 dałem 1830 zł, w tej samej cenie mógłbym kupić także Radeona 7800 XT, który po włączeniu Path Tracingu by po prostu wziął i umarł. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca 17 godzin temu, Rebelmind napisał: Może dlatego, że gra mnie nie porwała - za to z przyjemnością (i wraz z nową, drugą połówką) ogrywam po raz czwarty Wiedźmina 3... Są gusta i guściki, nie wnikam XD Ja Wiedżmina 3 robiłem po raz 3 jak dostał własnie raytracingowy/nextgenowy patch. Od początku ta gra tego potrzebowała. Velen od razu nowego klimatu nabrało. Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 873 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2 godziny temu, Artok napisał: Za RTX 4070 dałem 1830 zł, w tej samej cenie mógłbym kupić także Radeona 7800 XT, który po włączeniu Path Tracingu by po prostu wziął i umarł. I to jest powód dla którego AMDkowcy mówią że jest im to niepotrzebne i nie widać różnicy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.