Kapitan Jawor 333 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 Dziś, mniej więcej, po pięciu tygodniach, otrzymałem wreszcie nową czapkę (szerzej pisałem o tym w temacie "Opinie o sklepach internetowych"). Czy nie powinno tak być, że oprócz czapki, powinni wysłać też nowy rachunek? Kilka lat wstecz, kuzyn, odkupił używany napęd do kompa. Pewnego dnia, coś mu zdechło, zawiózł do sklepu i dostał nowy, bo starego nie dało się naprawić. Dostał też nową, dwuletnią gwarancję. Link to post Share on other sites
joker5513 2660 Napisano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 Będziesz reklamował po czasie czapkę bo przestanie działać? Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 333 Napisano 5 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2023 A mam pewność, że ta nowa też się w jakiś sposób nie uszkodzi? Dla przypomnienia - na starej, pojawiły się przebarwienia, mimo iż była prana ręcznie, z dodatkiem niewielkiej ilości mydła w płynie. 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 333 Napisano 7 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2023 Temat można zamknąć Link to post Share on other sites
Recommended Posts