Skocz do zawartości

Słuchawki nauszne do 500-800zł* - wymienny kabel lub BT


Recommended Posts

Cześć, to mój pierwszy post. Zarejestrowałem się, bo jestem kompletnym laikiem w temacie audio, a stoję przed wyborem nowych słuchawek. Od kilku lat używam HyperX Cloud Alpha, który są już dosyć zmęczone życiem i proszą się o wymianę. Mam kartę dźwiękową SoundBlaster AE-5 Plus. 

 

Czego oczekuję:

-słucham prawie wszystkiego, ale głównie rocka. Nie znam się na pojęciach audio, nie wiem czego powinienem szukać

-gniazdo aux lub BT, z naciskiem na BT. W Cloudach wymieniałem kabel już 5 razy, mam tego dość. Załóżmy, że górne widełki budżetu są już zarezerwowane dla bezprzewodowych słuchawek. Zależy mi na możliwości podpięcia ich kablem w momencie gdyby bateria padła. Jeżeli słuchawki z gniazdkiem za 500zł miałyby być znacznie lepsze od tych na BT za 800zł, to jestem w stanie to przeboleć, ale tak jak wspominalem - BT to priorytet. 

-wygoda. Pracuję z domu, często mam słuchawki na głowie po 7-10h na dzień. Cloudy czasami zaczynają mnie uciskać. Uszy i głowę mam małe, więc pady nie muszą być ogromne.

-czasami grywam w FPSy, jakiś CS, BF, COD. Fajnie jakby dobrze pozycjonowały.

-mikrofon bez znaczenia, może nie być

-raczej wolałbym półzamknięte-otwarte. Dźwięków z otoczenia prawie nie mam, a podejrzewam że w zamkniętych będę darł japę przy normalnej rozmowie. ANC kompletnie niepotrzebne, słuchawki nigdy nie wyjdą poza próg domu. 

 

Po biednym researchu znalazłem słuchawki AUDIO-TECHNICA ATH-M50XSTS. Odpowiadają mi prawie we wszystkim, no może poza dostępnością w okolicy i ceną z górnych widełek :)

 

Gdyby brakowało jakichś wytycznych, to proszę o wskazówki, zaktualizuję pytanie. 

 

Sorry za post pod postem, ale pomyliłem modele. Chodzilo mi oczywiście o ATH-M50xBT. 

Link to post
Share on other sites