Mixtape 1765 Napisano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Taa dodam kolejne 250 i mam płytę am3 z ACC + Phenom 2 x2 + 4gb ddr3... tylko skąd kasa?No jak chcesz w ogóle coś pograć w miarę komfortowo to tutaj wymiana jest konieczna i to bez dwóch zdań. Cytuj Link to post Share on other sites
DiamentoKWZ 3 Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Graficznie rewelacji nie ma. Pewnie za miesiąc, dwa będzie dostępna paczuszka z teksturami hi-res bo te obecne to raczej słabawe. Bardziej podobał mi się Borderlands. Na sterkach 275.33 w okolicach 60FPS na maksymalnych. Można gdzieś synchronizację pionową włączyć? Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Jak wyjść z pompowni Carlsona, z której zabiera się te toksyny? Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 (edytowane) No wiec gra chodzi świetnie przy fullhd i maksymalnym wygładzaniu mam stale 60 klatek i nie ma żadnych spadków płynności Sterowniki oczywiscie te nowe 11.10 pod rage jak i bf3. Jeśli zaś chodzi o doczytywanie to nie jest źle bo trzeba się naprawdę szybko obracać aby było to widoczne Edytowane 8 Października 2011 przez wrobellito Cytuj Link to post Share on other sites
Eszii 26 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 config poprawiający grafikę Należy utworzyć nowy plik rageconfig.cfg, wkleić do niego zawartość spoilera i wrzucić do folderu rage/base Radzę też przejrzeć config i pozmieniać niektóre rzeczy (ilość pamięci vram, proporcje ekranu anty aliasing i inne rzeczy) //Ultra Spec Config by Eszi & Paula.exe //Is this PC gaming? Nope, Chuck Testa //Do NOT try to edit cvars you're not sure about - it might blow //up your pc etc. seta com_allowconsole "1" //Enables in-game console (~) seta m_smooth "0" //Controls mouse smoothing 0 - disabled 1 - enabled seta com_videoRam "1536" //Set this to the amount of video ram you have in MB seta com_maxfps "60" //limits the framerate, can be changed to any value you want seta image_anisotropy "16" //Anisotropic filtering You can set it to 2, 4, 8 or 16 seta image_usecompression 0 seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta image_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible seta image_lodbias "-2" //LoD settings You can use any value from -2 to 2 (LOWEST means best quality) seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping seta image_cacheMegs "1024" //Cache size in Megabytes seta image_cacheMinK "10" //Cache minimum size in kilobytes seta r_aspectRatio "1" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom seta r_fullscreen "1" //seta r_customAspectRatioV "9" //seta r_customAspectRatioH "16" seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Force High Quality post proccessing seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame seta r_renderer "best" //highest rendering options seta r_multiSamples "32" //Anti Aliasing You can set it to 32, 16, 8, 4 or 2 seta r_useHBAO "1" //Ambient occulsion seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance. seta r_visDistMult "1" seta r_useMotionBlur "1" //use blur seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_shadows "1" //disable or enable shadows (not yet tested) seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_useHardwareTextures "1" seta vt_lodBias "-2" //LoD settings //below is cache settings And advanced GFX settings seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192" seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192" seta vt_pageimagesizeunique "8192" seta vt_pageimagesizevmtr "8192" seta vt_maxPPF "32" //CPU stuff. if you have 8core cpu set to 64, 32 for 6core, 16 for quad and 8 for dual seta vt_cudabudget 10 //Remove this line if your graphics card is older than 5xx series or you're using an AMD card seta vt_preload "1" seta vt_cudaRLE "1" //Another nVidia only feature If you're using an AMD card remove this line too seta vt_useCudaTranscode "1" //Yup 3rd nV only setting If AMD then remove //Begin Advanced GFX Filtering and Sharper Images. Comment these 3 lines out if you are having issues or don't like the way it looks. //seta vt_filter "GL_NEAREST, GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR" seta vt_envf "GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_MODULATE" seta vt_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //End of Advanced GFX Filtering seta vt_useCache "1" seta vt_cacheMegs "1024" seta vt_cacheMinK "10" seta vt_ignoreHighQuality "0" seta vt_ignoreLowQuality "1" //Begin HD Settings seta vt_qualityhdplossless "1" seta vt_qualityhdppower "1" seta vt_qualityhdpspecular "1" seta vt_qualityhdpnormal "0" seta vt_qualityhdpdiffuse "1" seta vt_qualitydctpower "100" seta vt_qualitydctspecular "100" seta vt_qualitydctnormal "100" seta vt_qualitydctchroma "100" seta vt_qualitydctluma "100" seta vt_maxlockedpages "2048" //HD Image settings seta image_qualityhdplossless "1" seta image_qualityhdppower "1" seta image_qualityhdpspecular "1" seta image_qualityhdpnormal "0" seta image_qualityhdpdiffuse "1" seta image_qualitydctpower "100" seta image_qualitydctspecular "100" seta image_qualitydctnormal "100" seta image_qualitydctchroma "100" seta image_qualitydctluma "100" seta image_maxlockedpages "1024" //End HD Settings seta vt_maxaniso 4 //Set this to 0 if your having lots screen tarring issues and do NOT set this higher then 4 otherwise it will corrupt the Mega-Textures Cytuj Link to post Share on other sites
DiamentoKWZ 3 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Załadowałem ten konfig. Tekstury wyglądają trochę lepiej. Zajmują teraz 1.5GBRAM a nie 750MB. Efekt doczytywania tekstur przy obrocie trochę mniej zauważalny. Synchronizacja pionowa włączona ale i tak czasami widać pionowe pasy. I to Wiedźmin 2 był niedopracowany przy premierze hehe? Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Tak tylko od jest ciągle dopieszczany przez twórców. A tutaj nie dość, że wyruchali za przeproszeniem pecetowców to potem się jeszcze durnie tłumaczą, że na konsolach się lepiej sprzedaje co jest czystą abstrakcją. Cytuj Link to post Share on other sites
HD5830 20 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 (edytowane) Jakaś lipa z tą grą. Testowałem już na sterach 11.6, 11.8, 11.9, 11.9 For RAGE, 11.10 For RAGE i zawsze po pierwszym filmiku gdy już zaczyna się gra w kapsule, to mam 0-1 Kl/s. Testowałem również na Windows 8 i jest to samo. Czy ma ktoś taki sam problem, czy tylko u mnie ?. Edytowane 8 Października 2011 przez HD5830 Cytuj Link to post Share on other sites
Grrruby 1 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Witaj w klubie... Cytuj Link to post Share on other sites
Marked 6 Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Są jakieś komendy czy coś na te doczytywanie tekstur przy obracaniu? Cytuj Link to post Share on other sites
Eszii 26 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Synchronizacja pionowa włączona ale i tak czasami widać pionowe pasy.spróbuj zmienić ostatnią linijkę w configu z seta vt_maxaniso 4na seta vt_maxaniso "0" Cytuj Link to post Share on other sites
PeJot 11 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 @Eszii Twój config powodował u mnie zwiechy przy przechodzeniu między lokacjami. Co ciekawe ten stworzony przy pomocy tej stronki działa ok: http://donotargue.com/cfg-makers/rage/ Twoja porada odnośnie aniso jest troche przedwczesna - najpierw bym sprawdził czy wyższe filtrowanie nie jest ustawione na stałe/wymuszone w sterowniku karty graficznej. Jeśli nie jest to porada jak najbardziej ok, chociaż można po prostu sprawdzić niższe wartości. Tak czy inaczej gra to bez wątpienia fail roku. To jak potraktowano rynek PC to po prostu komedia. Najgorsze dla mnie jest to, że aby 'poprawić' jakość grafiki w grze trzeba się bawić w ręczne wpisywanie komend czy tworzenie śmiesznych plików. Bajer w tym, że po pierwsze nie zawsze i nie wszędzie widać tego efekty przez co często człowiek się zastanawia czy to wklepujemy w konsole/plik cokolwiek daje czy absolutnie nie działa. Brak normalnych opcji sprawia też, że nie do końca wiadomo jak w rzeczywistości grafika w tej grze wygląda. Czy te rozmazane gluty na ekranie są tam dlatego, że gra jest po prostu brzydka czy dlatego, że gdzieś nie wklepałem jakiejś komendy z odpowiednią wartością. Żal du**ę ściska. Jeśli obok siebie stoją dwa obiekty i jeden ma względnie wyraźną teksturę a drugi wygląda jak z Quake 2 to już sam nie wiem co myśleć. Tak czy inaczej RAGE nawet z pseudo-tweakami nie wygląda jak na screenach promocyjnych. Coś mam wrażenie że jedyną grą na IdTech 5 poza Rage będzie tylko Doom 4 czy co tak Id teraz robi. Miała być przełomowa technologia a wyszło gó**o, którego nikt nie będzie używać nawet za dopłatą. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13233 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Taki mały bonus: http://i.imgur.com/UoJ0r.jpg http://cdn.gamefront.com/wp-content/uploads/2011/10/rage-console-pc-comparison.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Dwa zrzuty ekranu z updatowanej wersji. Wg najlepiej wyglądający FPS na rynku. W końcu produkt bez zbędnych wodotrysków, i męczących oczy rozmyć. http://img23.imageshack.us/img23/2599/rage2011100913211803.jpg http://img14.imageshack.us/img14/946/rage2011100913185540.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Nalovp 128 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 http://cdn.gamefront...-comparison.jpg :hahaha: dobre Dwa zrzuty ekranu z updatowanej wersji. Wg najlepiej wyglądający FPS na rynku. W końcu produkt bez zbędnych wodotrysków, i męczących oczy rozmyć. http://img23.imagesh...00913211803.jpg http://img14.imagesh...00913185540.jpgWygląda rewelacyjnie,czekam na lekką obniżkę na STEAM. Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Nie mogę uwierzyć, że Carmack tak zawiódł na całej linii. Zawsze uważałem, że to ostatnia nadzieja graczy, bo to ostatni człowiek w branży, który traktuję gry jak pasję a nie jak suchy biznes. Wczoraj kupiłem. Najpierw zagrałem w czystą wersję i doświadczyłem tych irytuących doczytujących się tekstur. Pogrzebałem wiec w necie i zapodałem ten słynny config. (W między czasie steam wypuścił patcha). Owszem grafika wygląda troszeczkę lepiej, ale za to mam inny problem. Gra trzyma stałe 60fps i to jest super. Żadnych zacięć żadnych zwiech. Jednak gdy wejdę np do budynku (doczytanie strefy) i potem z powrotem na zewnątrz (ponowne doczytanie) to framerate spada o 100% (28fps na nogach około 15 na pojeździe) Dopiero wyłączenie i włączenie gry naprawia ten problem. Co do grafiki mam mieszane uczucia, bo z jednej strony jest piękna jako taka, ale jakość tekstur z bliska to jakiś ponury żart. Pozostaje mieć nadzieję na kolejne patche, bo póki co to naprawdę kandydat do faila roku. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 A mi cos dzwiek z gry uciekl;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Marked 6 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Ja dzisiaj zainstalowałem patcha i u mnie całkowicie wyeliminował doczytywanie,gra śmiga idealnie.Dodał też pare dodatkowych opcji w menu video.Wreszcie można normalnie pograć Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Gdyby ten patch był wgrany w dniu premiery to gra dostałaby wyższe noty a tak.... Cytuj Link to post Share on other sites
Marked 6 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Gdyby ten patch był wgrany w dniu premiery to gra dostałaby wyższe noty a tak.... Racja,w ogóle nie wiem jak taka firma jak id mogła wypuścić tak zabugowaną gre.Nie wierze że przez tyle lat nie zauważyli takich błędów :| O samej grze to na razie za dużo nie mogę powiedzieć,myślałem że pogram przez weekend...jak zobaczyłem te doczytywanie tekstur odpuściłem sobie gre Cytuj Link to post Share on other sites
HD5830 20 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Miałem nadzieje, że ten patch mi pomoże, ale tak się nie stało. Ciągle mam 0-1 FPS, i z tego wszystkiego zainstalowałem Windowsa na nowo, do tego najnowsze stery i co widzę, to samo . Chyba oddam tą grę, bo nie po to płaciłem, żeby teraz oglądać pokaz slajdów ://. Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 (edytowane) 3 godziny rozgrywki za mną. W tym czasie jedyny [raz wystąpił] problem z jakim się napotkałem to zacinająca się animacja przeładowania shotguna. Zalety: - oprawa wizualna; - oprawa dźwiękowa; - feeling broni; - jazda pojazdami; - klimat. Wady: - powtarzalność lokacji; - hermetyczność lokalizacji [nie można wyjść poza określony obszar]; - niski poziom trudności, nie sposób zginać [opcja w grze: wysoki poziom trudności]; - kiepskie SI; czas celowania CPU jest na tyle długi, że bez problemu można do niego podbiec i go znokautować; - CPU strzela z broni z nieskończoną ilością amunicji, przynajmniej do czasu gdy zginie, bo po śmierci nagle okazuje się, że delikwenta posiadał przy sobie 2 "kulki"; - częsty problem z brakiem amunicji; - kulejący hitbox [strzał w głowę]. Edytowane 9 Października 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Jakoś zmodyfikowałem ten plik config ale różnic niet :E Cytuj Link to post Share on other sites
Mate_ 27 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 (edytowane) - częsty problem z brakiem amunicji Bo grasz na wyższym poziomie trudnośći Ja odpaliłem grę to miałem doczytywanie tekstur cały czas, ale wgrałem ten confing dla kart z 1gb pamięci z newsa na stronie głownej i do tego nowe sterowniki dla rage ( te najnowsze: http://support.amd.c...reDriverV2.aspx ) i o dziwo problemu nie ma, jedynie zostały poziome pasy, ale włączenie vsyncu w penlu sterowników powinno pomóc. Co do samej gry, nawet fajnie się gra, ale jednak muszę sobie odpuścić gry na kilka dni i zająć się pisaniem kodu, bo już nudzi się granie. Edytowane 9 Października 2011 przez Mate_ Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Hmm jakoś nie mogłem stworzyć tego pliku config. Co zrobiłem ? Wziąłem inny plik config(zrobiłem jego kopię), wyczyściłem zawartość i wkleiłem config i zmieniłem nazwę. Różnice są zerowe niestety ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.