Skocz do zawartości

Nowa technologia tworzenia obiektów w grach.


Recommended Posts

Wszystko jest wyjaśnione tutaj:

Zmienili technologie tworzenia obiektów poprzez poligony, na coś w rodzaju atomów. Pokazowa wyspa jaką zrobili posiada w sobie 64 atomy na jeden milimetr sześcienny. Niezła jazda :D

Edytowane przez plebs
Link to post
Share on other sites

IBM produkuje proce które dałyby rade czemuś takiemu tylko arch. tych proców jest pod unix :wariat:

 

technologia jeszcze się rozwija za dziesięć lat ( Być Może) będziemy wspominać jakie to wolne były te 6-rdzeniowe procesory :wariat: i karty graficzne... :pajac::wariat:

 

tak jak teraz wspominamy procesory o taktowaniu 100mhz :majkel:

współczesne procesory :majty: ze starymi :pajac::wariat::majkel::wariat::majkel::wariat::majkel::wariat:

Edytowane przez Hubertxv
Link to post
Share on other sites

Nie przesadzajcie. Twórcy chcą przekazać twórcom gier tą technologie w najbliższych latach. Również nie sądze aby taka dość mała firma miała do dyspozycji 2000gb ram i procek i8 żeby to wszystko tak gładko zaprezentować. Wkrótce mają być kolejne prezentacje z cieniami. Może być ciekawe.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...