Skocz do zawartości

Jak słuchać wysokiej jakości Tidal.

Recommended Posts

Koledzy pomóżcie. Nie znam się na tym. Kupiłem wzmacniacz Denon, podpiąłem do sieci. Zarejestrowałem się na Tidal w najwyższym pakiecie a jak słucham muzyki wzmacniacz pokazuje 44,1/16 czyli jakość CD!!! A miało być lepiej niż CD. O co chodzi? Gdzie popełniam błąd? Oczywiście słucham plików MASTER.

Edytowane przez jarsam

Żaden DENON nie obsługuje MQA podłączony do sieci gdyż wszystko idzie przez aplikacje Denon, a nie TIDAL Connect. Piszą o tym na wielu forach z muzyką Hi-Fi.

Chcesz miec full wypas z TIDAL sprzedaj Denona z multimediami i kupujesz wzmacniacz Denon i do niego ZEN Stream. Ustawiasz Zen stream i masz TIDAL connect. To co aplikacja tidal pokaże MASTER będzie szło MASTER studyjne i MASTER nie studyjne, a bardziej dokladnie MASTER studyjny to 24/96, a nie studyjne 24/48 lub 24/44.1. Wszystko pokazuje dioda na ZEN stream.

Taniej do TIDAL Connect jak ZEN Stream nie spotkałem.

Edytowane przez Arnold
4 godziny temu, jarsam napisał:

pokazuje 44,1/16 czyli jakość CD!!!

!!!!!!!! A co jest złego w jakości CD??????? :D Jest o wiele lepsza od stratnego MQA, do którego ludziom o zerowym obeznaniu w tematach audio tak bardzo spieszno, bo naczytali się marketingowego bełkotu.

3 godziny temu, drVanSteiner napisał:

Jesteś pewien, że on obsługuje MQA?

I tak swoją drogą skąd w ogóle pojawiło się tutaj to nieszczęsne MQA? Przecież to nie ma nic do próbkowania czy głębokości bitowej, o których mowa w oryginalnym pytaniu.

Edytowane przez Karister
15 minut temu, Karister napisał:

Jest o wiele lepsza od stratnego MQA, do którego ludziom o zerowym obeznaniu w tematach audio tak bardzo spieszno, bo naczytali się marketingowego bełkotu.