kristof.r 0 Napisano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 (edytowane) Cześć wszystkim. Mam problem z telewizorem Samsung. Seria Q70R, dokładny model to QE55Q70RATXXH. Telewizor się odpala, wyskakuje logo, pojawia się nakładka systemu Tizen z aplikacjami, wszystkie kolory są w tym czasie w normie. Odpala się na 2-4 sekundy po czym tak jakby tracił kolory i samoczynnie się resetuje. Dodam, że telewizor czasami załapie i pogra kilka godzin po czym znowu dzieje się to samo i nie można go włączyć przez długi czas. Spotkał się już ktoś z takim przypadkiem? Ogólnie wyczytałem, że problem może być z pamięcią na płycie głównej. Serwisy natomiast twierdzą, że padła matryca, ale w takim razie dlaczego się samoczynnie resetuje i włącza w kółko i wyłącza? Wtedy pomaga tylko wypięcie go z sieci. Telewizor ma ok 2.5 roku, stan idealny. Nigdy też nie upadł ani nie został zalany. Za wszelkie porady będę wdzięczny Edytowane 25 Stycznia 2023 przez kristof.r Literówka Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Miałem ten sam problem z Q77T , wymiana płyty głównej ... Cytuj Link to post Share on other sites
kristof.r 0 Napisano 26 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 2 godziny temu, cyna76 napisał: Miałem ten sam problem z Q77T , wymiana płyty głównej ... Dokładnie te same objawy? Kupowałeś używaną płytę główną czy nową? I jakie to też koszta mniej więcej.. Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Te same objawy, naprawa na gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
kristof.r 0 Napisano 26 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Ok, dzięki. U mnie niestety gwarancja się skończyła kilka miesięcy temu Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Płyty używane (bo gdzie kupisz nową?) ~300zł. Serwisy natomiast twierdzą, że padła matryca - dobrze, że nie kabel zasilający. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Nie opłaca się inwestować w naprawę sprzętu tego rodzaju, po gwarancji. Wyjątkiem są sytuacje, gdy ktoś się na tym doskonale zna, lub ma kogoś takiego, kto potrafi określić dokładnie przyczynę i koszt, który czasami może być bardzo bliski cenie nowego... Cytuj Link to post Share on other sites
kristof.r 0 Napisano 1 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2023 Płytę główną znalazłem od tego samego modelu, ale o 10 cali większego. Zastanawiam się tylko czy będzie pasowała czy coś może się jednak różnić Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 2 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 Dane serie mają te same podzespoły, tylko matryce różne. Jednak czasem w Samsungu były różnice, np. większe rozmiary miały 120Hz, a mniejsze 60 czy jakoś tak. Model na płycie musi się zgadzać. 55" a 65" różnic raczej nie było. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2746 Napisano 2 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 Ok, dzięki. U mnie niestety gwarancja się skończyła kilka miesięcy temuTo co z tego masz jeszcze rękojmię z której możesz skorzystać Te kilka miesięcy to ile dokładnie? Cytuj Link to post Share on other sites
kristof.r 0 Napisano 3 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 W sierpniu 2022 gwarancja się skończyła. Jak można skorzystać z rękojmi i na jakiej zasadzie to działa? Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12595 Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 Rękojmia jest do 2 lat od zakupu.Jest to odpowiedzialność sklepu/sprzedawcy za towar. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.