Skocz do zawartości

RTX 3080... którą wybrać?


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Rebelmind,

Recommended Posts

Witajcie,

którą kartę RTX 3080 od ASUSa wybrać i dlaczego? Dodam, że nie znam się na OC i LC. Dopiero składam swój pierwszy komputer (ostatni był 20lat temu, a w międzyczasie laptop). Ale jeżeli robi to znaczącą różnicę zarówno w wydajności jak i cenie + eksploatacji to się zapoznam. A może lepiej poczekać na serię 40xx, dopłacić 1000zł i kupić ten oszukany model 4080 z 12GB?

Modele:

-> ASUS GeForce RTX 3080 STRIX Gaming 12GB OC LHR (ROGSTRIXRTX3080O12GGAMING)

-> Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming 12GB GDDR6X (TUF-RTX3080-12G-GAMING)

-> ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming 12GB OC LHR (TUFRTX3080O12GGAMING)

-> ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF Gaming 12GB OC (TUFRTX3080TIO12GGAMING)

-> Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti Gaming 12GB GDDR6X (TUFRTX3080TI12GGAMING)

 

Wybaczcie, że po prostu przekleiłem modele z porównywarki ceneo, ale się nie znam:

https://www.ceneo.pl/porownanie/73/126755851-vs-127652586-vs-126755854-vs-109986388-vs-114861607

 

Od razu zapytam o dobrą porównywarkę kart graficznych?

Edytowane przez Daniel_
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie
2 godziny temu, joker5513 napisał:

Wszelkie inne omijać szerokim łukiem

EVGA FTW3 / Kingpin / Galax HoF / Asus Strix / MSI Suprim / Asus TUF / MSI X-trio. 

 

Najtańszego 3080, którego byłbym w stanie zobaczyć w swojej budzie, to Galax/KFA2 SG 1-CLICK! OC. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Rebelmind napisał:

EVGA FTW3 / Kingpin / Galax HoF / Asus Strix / MSI Suprim / Asus TUF / MSI X-trio. 

Ta kolejność przypadkowa czy wg. najlepszy do najsłabszy w kategorii tych na które byś się skusił?

 

Kurdę, miałem czekać z zakupem karty do tego 12 października jak wjadą nowe do sklepów, ale biorąc pod uwagę kurs $ to chyba jednak przyspieszę zakupy.

Link to post
Share on other sites