Arnold 925 Napisano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2022 (edytowane) Od 2-3 tygodni mam problem z aktywacją mojego nr telefonu w iMessege Apple. Nr telefonu jest w T-Mobile na abonament. Ponizej zrzuty co wyskakuje. Wina operatora bo iMessege chce zagranice wysłać sms aktywacyjny do Apple i nie moze czy wina ekosystemu Apple i mojego konta iCloud? Posiadam eSIM od T-Mobile już i jest to iPhone SE 3 generacji z iOS 15.5. Edytowane 20 Czerwca 2022 przez Arnold Cytuj Link to post Share on other sites
Karister 841 Napisano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2022 iPhone po prostu wysyła ten SMS aktywacyjny na numer techniczny Apple. Nie będziesz go widział w historii wiadomości ani w żadnym innym miejscu. Zobaczysz natomiast 31gr na rachunku, jeśli Twój operator telefonii nie traktuje tego numeru w jakiś specjalny sposób. Jeśli masz błąd aktywacji, to możliwe, że masz u operatora zablokowane wysyłanie SMSów za granicę. W ustawieniach iMessage musisz podać swój numer wraz z kierunkowym do kraju. Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 24 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2022 Po wizycie w iSpot pan zrobił Reset ustawień sieciowych i po jakiejs godzinie, dwie aktywowało się i działa dobrze jak powinno. Moze przez to, ze po zmianie z SIM na eSim cos mu sie porypały ustawienia sieciowienia sieciowe, a konfiguracja SMS, MMS tez pod widocznie w iPhone podchodzą. W dniu 21.06.2022 o 01:49, Karister napisał: Jeśli masz błąd aktywacji, to możliwe, że masz u operatora zablokowane wysyłanie SMSów za granicę. W ustawieniach iMessage musisz podać swój numer wraz z kierunkowym do kraju. Nie słyszałem, żeby jakis operator blokował wysyłanie SMS za granice poza SMS Premium wszelkie czyli dodatkowo płatne. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.