Skocz do zawartości

Wybieramy gry do procedury testowej benchmark.pl


Wybieramy gry do procedury testowej benchmark.pl  

37 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które gry Twoim zdaniem powinny znaleźć się w procedurze testowej kart graficznych na portalu benchmark.pl?

    • Assassin's Creed: Valhalla
      17
    • Battlefield 2042
      6
    • Counter-Strike: Global Offensive
      11
    • Cyberpunk 2077
      28
    • Deathloop
      2
    • Dying Light 2
      18
    • Elden Ring
      16
    • Far Cry 6
      11
    • Fortnite (Batle Royale)
      5
    • Forza Horizon 5
      18
    • Horizon: Zero Dawn
      11
    • Microsoft Flight Simulator
      18
    • Rainbow Six: Extraction
      3
    • Tiny Tina's Wonderlands
      0
    • Total War: Warhammer
      12
    • Watch Dogs: Legion
      5
    • Wolfenstein: Young Blood
      4
    • Control
      6
    • Metro Exodus
      20
    • GTA V
      7
    • RDR2
      16

Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 24.07.2022 o 21:59

Recommended Posts

Zawsze można włączyć noclip i polecieć na miejsce testowe :)

 

A na ile u Was wyniki testu,  czy też FPSy z fragmentów na ulleticalu są jakkolwiek wiarygodne względem normalnej gry? Bo ja to mam jakieś starocie i7 4 gen i może obecnie to wygląda inaczej. 

 

Ogólnie to modele i ich animacje obciążają cpu najbardziej, statyczne tekstury czy nawet utilities w postaci he/flash to jest nic. 

 

Do tego zaobserwowałem ze ruch celownikiem względem bezruchu powoduje dodatkowe spadki FPSów czego test ulleticala może nie uwzględniać. Wystarczy tylko równomiernie się obracać nawet w obrębie tej samej sceny i nagle widać drop FPSów, niezależnie od tego co widać na ekranie - albo to ja jestem tak przewrażliwiony że widzę coś takiego :D

 

Stąd wynik testu np. z DMa na choćby DD2 będzie w pewnym stopniu bardziej uwzględniał to co się dzieje podczas gry, a nie sztucznie powodował obciążenie procesora nie mającego wiele wspólnego z rzeczywistą rozgrywką. 

 

To można skoczyć gdzieś na serwer społeczności, znaleźć jakiegoś DMa na 24 graczy I tam nieraz potrafią dziać się cuda z FPSami. 

 

Albo na mapkach aimowych (abc ulleticala)  nawsadzac botów, dać ich w 1 ćwiartkę tylko i nagle na liczniku 120-150 FPS :)

 

Więc jeżeli można z fps test ulleticala wyciągnąć to co będzie najbardziej zbliżone do tego co się dzieje podczas gry, znacznie by skróciło procedurę testową, bo tracić czas na grę która jest cholernie popularna, ale jej zdolność do wykorzystania dostępnych zasobów komputera woła o pomstę do nieba -  trochę tak szkoda :D

 

Edytowane przez wid3l3c
Link to post
Share on other sites

Ano, trzeba jednak przyjąć że benchmark jest POGLĄDOWY, i faktyczne wyniki będą odbiegać od wyliczonego fps_avg. 

 

16 godzin temu, wid3l3c napisał:

albo to ja jestem tak przewrażliwiony że widzę coś takiego :D

Nie, nie jesteś! Dokladnie z tego powodu staciłem kompletnie szacunek to czarodzieja z TPU. Typ w swoim teście leci stałą trase na D2, offline i bez botów i w pewnym momencie gdy jest pomiedzy ct a B patrzy centralnie w niebo - i to patrzy całkiem dlugo - po czym kończy test i liczy srednią z klatek; ofc te kilka sek na koniec mocno tą srednią podbija. Po zwroceniu uwagi Brak reakcji, "bo taką przyjął procedure testową i nie będzie jej zmieniał".

 

Czyli nie ważne że robiny źle, ważne że powtarzalnie. A tam już takie detale, że wyraźnie podbity fps_max ukryje jakiekolwiek różnice w 0.01% low to przecież nieważne... 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Pracujemy nad dynamicznymi wykresami (zamiast tych archaicznych w tabelkach...) - może uda się przemycić opcję przełączania wykresów na upscaling :) 

Ale zgadzam się, że obecny ich kształt daleki jest od ideału. Z drugiej strony nie chciałem dokładać kolejnych kilkudziesięciu wykresów dla samego upscalingu... Dodatkowo mając to na jednym wykresie widać czasem różnice w wydajności FSR/DLSS. 

W nadchodzących testach nowych GPU będą wykresy tylko z najwyższych detali, ale za to w 3 rozdzielczościach... Więc wychodzi praktycznie na to samo, przy czym tam już bardzo często dopiero DLSS/FSR pozwala na części kart grać. A jeszcze teraz dochodzi DLSS3, które można ale nie trzeba łączyć z DLSS2/FSR o.O Trudne sprawy :/

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...