Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam forumowiczów! 

Przychodzę do was z pytaniem czy idzie jeszcze jakoś ulepszyć u mnie internet.

Aktualnie mam internet z Orange 280gb limit , Własny router Huawei B818 + 2x ATK 504 [Telkob-zewnętrzne anteny nakierowane na BTS'a].

Taka konfiguracja osiąga maksymalnie w porywach 15-50mbps pobierania oraz maksymalnie 12 wysyłania...

Z początku po zrobieniu takiej konfiguracji było to 50-70mbps  pobierania..

Czy może jest jakaś lepsza sieć z której w mojej lokalizacji mógłbym skorzystać? Bo z urządzeń do wzmocnienia sygnału już raczej nic nie ma ;P A światłowody u mnie są niedostepne.

 

Moja lokalizacja to : Lubówiec | 87-630 Skępe

Link to post
Share on other sites

Dzięki za propozycję :) Obejrzałem filmik , ceny i mi odpowiada, lecz jestem laik w tych tematach totalny. Wytłumacz mi jak to działa , czy ja w domu muszę mieć do tego jakieś złącze? Bo nie mam w domu kabla telefonicznego aby radiówke mieć bo to chyba wymagane.  Wkłada się tam karte sim z internetem? Czy podlącza pod mój  router, z góry dziękuję ci za wytłumaczenie :) 

Link to post
Share on other sites

W jakiej odległości jest od ciebie BT' s i czy na drodze anteny a BT' s są drzewa 

Te anteny mógłbyś zastosować jak by koło ciebie było do 4km światłowód, a jak masz ustawione anteny wrzuć zdjęcie 

94e70a9e4e8abd30532b303bc365.jpg

Sprawdź połączenia kablowe czy nie zaśniedziały czy kable nie są uszkodzone 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o odległość po linii prostej to bedzie na styk 4km , anteny są zamontowane u mnie na szpicy na prawie samym szczycie domu (mieszkam w dołku) i są ustawione obydwie w polaryzacji pionowej bo to tak sie chyba nazywa :) , i tak jak są nakierowane za jakis 1km są lasy  ale takie rzadsze nie ze dzungla hehr

A co do kabli , z prędkością skacze podobnie od początku założenia a zmontowałem to w 04.2021r

268926145_470117144477009_6450877706668992370_n.jpg

Link to post
Share on other sites