Skocz do zawartości

[MULTI] METRO - seria


Metro Exodus  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Zainstalowane. Nadal to samo... w 1920x1080 na HIGH Mam tyle samo co przy LOW 1366x768... I to nie wina GPU bo użycie procesora nadal low... albo to wina ramu (3gb w7 32bit 1 gb w plecy).

Nic mi nie poprawiło, śmiem sądzić że zrobili tego pacza tylko dla serii HD 7XXX...

Link to post
Share on other sites

Patch działa prawie idealnie. Dropy wyeliminowane, większość problemów z oświetleniem również. Pozostały drobne przekłamania z cieniami, ale są do przeżycia.

Link to post
Share on other sites

Gtxxor no właś nie dziwi również mnie ten screen ze słupkami ktory zapodałeś. Wstawiłem screena na ktorym nawet widać ile miałem klatek na sekunde (około 80) i albo jest to zasługa rozdzielczosci na której gram 1680-1050 i dobrze podkręconego procka albo marketing pod intela.

 

Sam sprawdziłem na swoim sprzęcie i wyniki są dużo lepsze, jak wrócę do domu przeprowadzę benchmark w metro bo chyba jak się nie myle była tam opcja benchmarku i z pewnością to z tamtąd pochodzą te wyniki. Może benchmark jest nieco bardziej zasobożerny niż sama gra w single player

Link to post
Share on other sites

No to u mnie nie dało to efektu przy mocno podkręconej 6850... Faktem jest że zmiana ustawień nawet na 800x600 nie daje mi ani jednej klatki więcej... Może moja szatańska ilość ramu (3GB) nie daje rady trzymać tylu tekstur? Ehh tak to jest... nie stać człowieka na RAM i już ma z tego powodu 15fps... lol

Link to post
Share on other sites

Gtxxor no właś nie dziwi również mnie ten screen ze słupkami ktory zapodałeś. Wstawiłem screena na ktorym nawet widać ile miałem klatek na sekunde (około 80) i albo jest to zasługa rozdzielczosci na której gram 1680-1050 i dobrze podkręconego procka albo marketing pod intela.

 

Sam sprawdziłem na swoim sprzęcie i wyniki są dużo lepsze, jak wrócę do domu przeprowadzę benchmark w metro bo chyba jak się nie myle była tam opcja benchmarku i z pewnością to z tamtąd pochodzą te wyniki. Może benchmark jest nieco bardziej zasobożerny niż sama gra w single player

Link to post
Share on other sites

OJA teraz w menu ma 63 fpsy zamiast 50  :]

Save'y zjadlo xd

 

Giera dziala duzo lepiej (nie mam juz dropow jakby doczytywalo i jakichs smiesznych dymkow ktore dziwnie sie pojawiaja i znikaja - mrygaja)

Edytowane przez Moggster
Link to post
Share on other sites

No to u mnie nie dało to efektu przy mocno podkręconej 6850... Faktem jest że zmiana ustawień nawet na 800x600 nie daje mi ani jednej klatki więcej... Może moja szatańska ilość ramu (3GB) nie daje rady trzymać tylu tekstur? Ehh tak to jest... nie stać człowieka na RAM i już ma z tego powodu 15fps... lol

Mało możliwe... U mnie wcina max 1GB VRAM. I gra ładuje tekstury to RAMU Graficznego... i zainstaluj system x64

Edytowane przez henus7
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...