Skocz do zawartości

[MULTI] METRO - seria


Metro Exodus  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Po zpathowaniu na radku 7850 OC 1200@1400

1680 ustawienia jakości i teselacji najwyższe

SSA wył. FAx16 Gra śmiga  50-80 fps

Jak podajesz liczbę fps to daj loga z frapsa i nazwę plansz czy tam epizodu nie wiem jak się w metro to nazywa.

Bo na oko to ja mam 1200 i co wierzysz mi?

Link to post
Share on other sites

Ze względu na przychylne opinie postanowiłem zamówić boxa metro last light wczoraj wieczorem w muve. Ciekaw jestem czy przyjdzie mi w poniedziałek czy we wtorek i jak będzie działać na i7 930 + gtx 670.

Edytowane przez DyndaS
Link to post
Share on other sites

2013-05-18 19:04:27 - MetroLL
Frames: 13667 - Time: 152693ms - Avg: 89.506 - Min: 53 - Max: 114

2013-05-18 19:08:11 - MetroLL
Frames: 2144 - Time: 23213ms - Avg: 92.362 - Min: 70 - Max: 116

 

Przykładowe logi sam poczatek gry, bo właśnie odpaliłem, pierwszy to jak zaczyna sie gra, zaczynamy strzelac i wiadome co się okazuje a drugi to chodzenie po bazie.

 

Logi nie są współmierne do rozgrywki, bo nie ma dużo akcji i sa zamknięte pomieszczenia, logi są tylko przykładem.

 

W końcu odpaliłem pierwszy raz, ale grafa, tesselacja + anty aliasing, postacie praktycznie są bez kantów.

Takiego wrażenia nie zrobił na mnie crysis 3.

Moge porównać to z wrażeniem jakie wywołały na mnie kiedyś gry gdzie postacie miały wszystkie palce, paznokcie,i animowane włosy i ubrania, i nimi poruszały

np. bijatyki z dreamcasta/ps2.

Strasznie mi się spodobała, jak w przyszłości jeszcze w grach FPP dodadzą włosy i żęsy i animowane ubrania to już będzie nie zła masa.

Link to post
Share on other sites

A po co ci screeny, screeny możesz sobie zobaczyć w internecie.



Ide grać może potem dam jakiegoś loga z rozgrywki ze środka gry, jak będą atakowac potwory,

wtedy procesor sobie troche popracuje, bo na poczatku gry nie ma praktycznie co robić,

oprócz wklejania vertexów i poruszania postaciami.

Link to post
Share on other sites

Co do miodności tej gry nie będę się wypowiadał ponieważ większość argumentów została już tutaj przytoczona, mogę jednak powiedzieć że ta gra jest dowodem na to że gra z genialną grafiką nie musi mieć chorych wymagań i że  można ją zoptymalizować aby chodziła na starszym sprzęcie (gt 220 i3-530 i śmigam w 1650x1080 w max detalach  AAx4 na 30-40 fpsach) A reszcie producentów po prostu nie chce się ruszyć dupska i popracować nad optymalizacją bo jeśli plebs będzie chciał zagrać to kupi sobie lepszy sprzęt, jego problem.

Link to post
Share on other sites

To też dowodzi, że nie potrzeba jakiś wysokich sum by stworzyć grę z cudnym klimatem i ładną oprawą graficzną.

 

Jest jakiś sposób by w Stalker - Trudny można było sprawdzić ile jeszcze mam amunicji i nabojów walutowych? HUD w 100% jest wyłączony ale jakoś trzeba wiedzieć ile się ma wszystkiego.

Link to post
Share on other sites

Ja tam z tym nie miałem problemu grając w 2033 i teraz ;)

Ponad 350 godzin przegrałem w Metro 2033 według steama, zrobiłem 100% osiągnięć. To samo mam zamiar zrobić w Last Light, już przechodzę 4 raz grę :D

No i jednak ten patch dla Radeonów 7XXX dużo pomógł i mojemu 6850 :)
Zamiast 11fps na bagnie na tych samych ustawieniach (a mocniej bo nawet mam włączoną teselację na NORMAL) mam 37fps (wachania 33-50). 

Przy ustawieniach:
1920x1080

DIrectX11

Teselation Normal

Normal 
x16 
x0 SSAA

 

Mam minimum 40fps na otwartym świecie, w metrze mam non stop 54-60. 

 

Przy ustawieniach:

1920x1080

DirectX11

Teselation High

High

x16

x0 SSAA

 

Mam już około 31fps na otwartym świecie (nie spada poniżej 28), w metrze około 40-50.

Po ustawieniu very high zobaczyłem w metrze 25fps i dałem sobie siana. Z very high  :cry:

Edytowane przez Kapucynek
Link to post
Share on other sites

Dalczego Super Sampling Anty Aliasing Myliciie ze Screen Space Ambient Oclusion.

Wyraźnie jest napisane SSAA anie SSAO.

Wprowadzacie tym ludzi w błąd bo Ambient Oclusion to cienie w rogach ścian a anty aliasing wygładzanie krawiędzi.

Link to post
Share on other sites

M2033 przeszedłem 10 razy i generalnie w LL czuje się jak w domu. Menu i klimat jest identycznie więc trochę nie rozumie osób które mówią, że jedynka jest nudna i generalnie be. LL u mnie zdecydowanie lepiej działa niż pierwsza część. 30-40 klatek w sytuacjach zadymy gdzie w 2033 miałem około 20FPS. Jest dobrze, jestem zadowolony z gry :).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...