Skocz do zawartości

Jaki amplituner do głośników Jamo A410


Recommended Posts

Witam, 

W tym temacie jestem zielony. Na strychu znalazłem 5 głośników marki Jamo A410 - chcąc zacząć zabawę w kino domowe, proszę o rady- nie mając amplitunera, tak naprawdę nic poza tv i tymi głośnikami, jakiego rzędu pieniądze trzeba by było zainwestować żeby złożyć to do kupy - nastawiam się na używki. Czy subwoofer może być innej marki, musi być dostosowany pod te głośniki jakimiś parametrami? Czy nie podniecać się i sprzedać to odkładając na coś lepszego w dalekiej przyszłości? Nie jestem audiofilem, chodzi o jakość zadowolającą zwykłego szarego Kowalskiego. Dziękuję z góry za wyrozumiałość. 

Link to post
Share on other sites

Kupujesz taką Yamaszkę za 450plnów i będziesz zadowolony:

 

https://allegro.pl/oferta/amplituner-yamaha-rx-v630rds-6x75w-dts-pilot-10673156468

 

Mam ten model i jest bardzo ok. Chwalony był nie tylko za dźwięk w kinie domowym, ale i dobrą jakość stereo, co rzadko zdarza się w amplitunerach KD. Dobra jakość wykonania, alu front panel, teraz ciężko o taką jakość.

Link to post
Share on other sites

@minas_trithoczywiście sprawdzone, wszystko w porządku.

@sznib super dziękuję za konkretną propozycję, w parametrach wyczytałem że system dźwięku to 6.1 - jak to ma się do tego że mam tylko 5 głośników - po prostu będę śmigał bez jednego? Czy jesteś/jesteście w stanie dobrać mi do tego subwoofer czy to nie będzie miało większego znaczenia jaki to będzie (chodzi oczywiście o współgranie z tymi głośnikami) 

Link to post
Share on other sites

Też mam tylko 5 głośników plus sub i jest ok. Większość filmów jest w systemie 5.1, tylnego centera nie trzeba praktycznie.

Co do suba to ja mam innej firmy niż reszta głośników i myślę że to w niczym nie przeszkadza, ale żeby dokładnie doradzić to nie bardzo siedzę w temacie. Na pewno dużo zależy od budżetu i tańsze suby będą grały podobnie.

Link to post
Share on other sites