nexy95 134 Napisano 26 Marca 2021 Udostępnij Napisano 26 Marca 2021 Cześć, aktualnie blisko rok użytkuję monitor HP 25mx. Spełnia wszystkie moje wymagania, odpowiada mi wizualnie, ale jakiś czas temu wyskoczyły babole w postaci bad pixeli. Myślę nad zwrotem jego w formie rękojmi, 8 kwietnia minie rok jak złożyłem na niego zamówienie. Pierwszy raz składam rękojmie, mógłby mi ktoś wyjaśnić coś więcej na jej temat? Chciałbym zwrot gotówki, bo kusi mnie wymiana monitora na 165hz ips full hd, zamiast TN'ki. Fotki wady, na żywo widać to lepiej, mimo przyzwoitego aparatu ciężko mi to uchwycić na zdjęciach. Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 26 Marca 2021 Udostępnij Napisano 26 Marca 2021 Z tego co się orientuję to sprzedający wybiera czy naprawi czy wymieni a gdyby nie mógł naprawić lub wymienić to dopiero wtedy możesz zadać zwrotu gotówki. Oczywiście mogą ci pójść na rękę i od razu oddać kasę. Nie wiem tylko czy bad piksele do jakiejś ilości podlegają rękojmi. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3172 Napisano 26 Marca 2021 Udostępnij Napisano 26 Marca 2021 Zapoznaj się z gwarancją HP. Tam powinna być informacja odnośnie ilości badpixeli która kwalifikuje monitor do reklamacji. Wydaje mi się że dla HP dopuszczalna ilość to 5 ale upewnij się. Pamiętaj że jeśli reklamujesz towar na podstawie rękojmi a wada została stwierdzona w pierwszym roku użytkowania to domniemuje się że przyczyna wady zaistniała w chwili zakupu. To daje Ci większe szanse na skuteczną reklamację. Pamiętaj też że od stwierdzenia wady masz 12 miesięcy na złożenie reklamacji. Tam że jak zareklamujesz towar za np 0.5 roku to nadal możesz twierdzić że wada powstała przed upływem 12 miesięca użytkowania. Mimo wszystko reklamuj jak najszybciej. Cytuj Link to post Share on other sites
8gwiazdek 254 Napisano 26 Marca 2021 Udostępnij Napisano 26 Marca 2021 (edytowane) Po pierwsze i najważniejsze to zapoznaj się z normą jaką przewiduje producent na bad pixele i subpixele. Może okazać się że twoja reklamacja okaże się nieskuteczna z racji tego ze monitor nie posiada wad (wszystko mieści się w normach założonych przez HP) https://support.hp.com/us-en/document/c00288895 Edytowane 26 Marca 2021 przez 8gwiazdek 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.