kwasiu91 0 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Witam,od kilku godzin mam problem z połączeniem się do sieci wifi. Rano wszystko działało normalnie. Po ponownym uruchomieniu laptopa zauważyłem brak internetu. Laptop widzi sieć, ale przy próbie podłączenia wyskakuje komunikat " Nie można połączyć się z tą siecią". Inne urządzenia łączą się normalnie. Laptop do innych sieci też się łączy. Resetowałem ustawienia karty sieciowej. Sterowniki są najnowsze. Resetowałem ustawienia routera. Przywróciłem nawet system o tydzień wstecz. Nic nie pomogło. Czy ktoś spotkał się z takim problemem lub wie jak go rozwiązać? Router: ASUS RT-N66U, WINDOWS 10Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Po kablu internet działa bez problemów? Wybierz opcję zapominania sieci i spróbuj jeszcze raz się połączyć. Co masz za router? Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 22 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Napisałem, że router ASUS-RT-N66U. Po zresetowaniu karty sieciowej sieć została zapomniana. na kablu działa normalnie Po odłączeniu kabla, połączył się z siecią wifi i wszystko działało do momentu ponownego uruchomienia laptopa.. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez kwasiu91 Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Nie miałeś ostatnio aktualizacji 10? Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 22 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 Aktualizacja była kilka dni temu. Ale jakaś nieznacząca. Przywróciłem system do 14.01 i też to nie pomoglo Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 A co to za laptop? Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Lenovo Legion Y540 Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Sterowniki wziąłeś ze strony Lenovo? Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 tak sterowniki mam oryginalne od Lenovo. dziś rano uruchomiłem laptopa z uśpienia i o dziwo złapał sieć. Po ponownym uruchomieniu jednak znów miał problemy. Spróbowałem, więc uruchomić go z uśpienia i złapał. Może to coś pomoże.. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Może karta wifi coś nie zaskakuje. W moim Lenovo potrafi mieć odpały i "ślepnąć", ale podobno ten model tak ma. Otwierałeś lapka, coś grzebałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Na samym początku po zakupie, czyli gdzieś w październiku, dokładałem dysk. Nic więcej w nim nie grzebałem Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13519 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Bo się zastanawiałam czy Ci po prostu karta wifi nie pada. Ale inaczej by się nie łączył z innymi wifi. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 Przeleć po kolei te punkty, bo chyba będzie to problem systemowy. https://newsblog.pl/jak-zresetowac-karte-sieciowa-w-systemie-windows-10-tutorial/ Cytuj Link to post Share on other sites
kwasiu91 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 wykonałem po kolei wszystkie czynności i nic nie pomogło..dalej nie łączy sie z routerem. z hotspotem z telefonu bez problemu Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 To chyba zostaje tylko opcja brutalna, przywrócenie ustawień początkowych, albo reinstalacja Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.