ModliszkaTi 1 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Witajcie , na dniach będę kupował Beyerdynamic DT1770Pro i czy po Jac'ku 6.3mm Aune S6Pro je napędzi aby to dobrze grało? Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Tutaj większym problemem będzie dobór samych słuchawek, bo źródło masz bardzo dobre. Pozostaje pytanie, czy DT1770Pro to słuchawki, które już słuchałeś i wiesz jak grają, czy kupiłeś w ciemno? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ModliszkaTi 1 Napisano 11 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 (edytowane) Jak narazie mam same żródło , słuchawek jeszcze nie mam Zastanawiałem się nad T70/90 DT1770Pro / 1990Pro Lecz ich nie słuchałem chce aby nie były za ostre a żeby miały dosyć fajny bass Głównie do słuchania muzyki Rap/Disco , i przede wszystkim gry FPs typu CS:GO / Cod Warzone Ew. wymienić w nich cały kabel aby był na tym XLR 4pin Edytowane 11 Listopada 2020 przez ModliszkaTi Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Czyli z tego wynika, że nie wiesz czego chcesz od słuchawek, bo mimo, że wybierasz spośród Beyerdynamiców to modele przez Ciebie wskazane bardzo różnią się w brzmieniu, a w dodatku mieszasz otwarte z zamkniętymi. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ModliszkaTi 1 Napisano 11 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Czyli z tego wynika, że nie wiesz czego chcesz od słuchawek, bo mimo, że wybierasz spośród Beyerdynamiców to modele przez Ciebie wskazane bardzo różnią się w brzmieniu, a w dodatku mieszasz otwarte z zamkniętymi. Te 3 modele mam okazję kupić w cenie niższej niż one kosztują normalnie w sklepie. DT1770Pro wiem że nie mają tak wyostrzonej góry jak DT1990Pro stąd jestem najbardziej przekonany do nich, tym bardziej że są zamknięte. Cytuj Link to post Share on other sites
Karister 844 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 (edytowane) No i Beyery do rap/disco to chyba nie jest popularny wybór? Skoro masz przyzwoity budżet na słuchawki, czemu po prostu nie pójdziesz posłuchać do jakiegoś salonu? W ciemno to możesz przez neta kupić wszystkie trzy i dwie odesłać. Po naszych wpisach na forum i tak będzie loteria. Ja przesłuchałem około 50 par słuchawek przez ostatnie trzy lata i wiesz, ile razy moje odczucia w pełni zgadzały się z tym, co czytałem na kilku forach audio polskich i zagranicznych? W gruncie rzeczy zero. Nigdy nie kupiłem tego, co mi radzili po moich opisach. Skąd wiesz, że mają bardziej wyostrzoną górę? Jeśli ktoś tak napisał, to łatwo znajdziesz kogoś, kto napisze odwrotnie. Ja bym wolał otwarte, jeśli tylko brak izolacji nie jest problemem (rodzina/głośne otoczenie). P.S. Niskie tony to basy. Bass to ryba. Edytowane 11 Listopada 2020 przez Karister 1 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Ja bym nie patrzył na promocje i fakt, że można coś kupić taniej, bo niższa cena nie zmieni brzmienia tych słuchawek No chyba, że kupisz na tyle tanio, że nie stracisz przy sprzedaży, ale z nowymi słuchawkami o to ciężko. Ogólnie według mnie cała seria DT1XXX od Beyera jest cenowo nieco przesadzona względem DTXXX, zmiany jakościowe nie są diametralne, a cena już tak. W każdym razie chcesz fajny bas i nienachalną górę to DT1770Pro. Po naszych wpisach na forum i tak będzie loteria. Ja przesłuchałem około 50 par słuchawek przez ostatnie trzy lata i wiesz, ile razy moje odczucia w pełni zgadzały się z tym, co czytałem na kilku forach audio polskich i zagranicznych? W gruncie rzeczy zero. Nigdy nie kupiłem tego, co mi radzili po moich opisach. Skąd wiesz, że mają bardziej wyostrzoną górę? Jeśli ktoś tak napisał, to łatwo znajdziesz kogoś, kto napisze odwrotnie. Ja bym wolał otwarte, jeśli tylko brak izolacji nie jest problemem (rodzina/głośne otoczenie). Ciężko się tutaj nie zgodzić, bo mam te same odczucia i wielokrotnie naciąłem się słuchawki, które w recenzji były świetne, a przyszło do odsłuchu i była nędza. Co do wyostrzenia góry to wszystko zależy od zestrojenia słuchawek. Poniżej wykres. DT1990Pro miałem okazję posłuchać, ale za cholerę nie potrafię teraz z pamięci porównać ich do DT990Pro, czy DT990 600Ohm. DT1990Pro mogą być jaskrawe na górze, bo są dużo równiej zestrojone na niskich częstotliwościach i nie mają tak podbitego midbasu. Niemniej mi w DT990Pro góra nie przeszkadza. Z drugiej strony pamiętam, że wiele osób właśnie narzekało nieco na górę w DT1770Pro, bo znów było jej za mało i każdy się dziwił, że to już nie szkoła gry Beyerdynamica No i Beyery do rap/disco to chyba nie jest popularny wybór? DT990Pro to mi się świetnie sprawdzają w ostrym techno, klimatach mocno elektronicznych, bo jak wchodzą wokale albo średnica w utworze ma znaczenie to czar pryska 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Średnica naturalna, to bardziej DT150.W nich jest wszystko,scena,bas ale koledze taki czołgowy słuchawon raczej nie podejdzie. Nie mniej jednak genialne słuchawki. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Weź już proszę @adivxv mi nie przypominaj, bo znów będzie ochota na powrót do DT150 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ModliszkaTi 1 Napisano 11 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Ok , a jak sprawa będzie wygladała gdy je podepne po tym Jack'u 6.3mm? Bedą one dobrze grały? Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 11 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 Ciężko powiedzieć, bo sam nie miałem przyjemności sprawdzać. Już z jacka powinno być dobrze. S6Pro przy XLR po balansie oferuje ~3x więcej mocy niż z gniazda jack. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ModliszkaTi 1 Napisano 11 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2020 No własnie , lecz trzeba by było je przerobić Bo Aune S6Pro ma XLR 4pin Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 12 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2020 Weź już proszę @adivxv mi nie przypominaj, bo znów będzie ochota na powrót do DT150 Dodam tylko, ze tak fajnie się skalują, z każdym źródłem jakie się ma, hmm. Ok , a jak sprawa będzie wygladała gdy je podepne po tym Jack'u 6.3mm? Bedą one dobrze grały? Dobrze będą grać ale jak świetnym urządzeniem jest to w swej cenie, to dopiero po XRL. Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 12 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2020 I tak uważam, że DT150 brzmią najlepiej z materiałowymi nausznicami od DT100 albo hybrydami HM5 Cytuj Link to post Share on other sites
Moriar 1 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Niekoniecznie chcę zakładać nowy temat, więc dołączę się do wątku. Obecnie mam Beyerdynamics DT 990 600 Ohm i grają z Aune S6(zwykły, nie pro) i szukam jakiegoś upgrade'a - bardzo podoba mi się scena, dynamika i otwartość w Beyerach ale jak zawsze, człowiek chce więcej. Niestety mam je puszczone na zwykłym jacku, nie wiem czy byłaby to znaczna różnica przy XLR, myślałem o czymś do 2000zł (same słuchawki) i również jak kolega wyżej zastanawiałem się nad DT 1990 Pro - myślałem od razu, żeby przerabiać na balans (czas to wykorzystać), a z drugiej strony czytałem opinie, że 1990 nie nadają się do balansu. Coś dacie radę doradzić? Do autora: Z tego co czytałem jak lubisz DT 990 to DT 1990 polubisz bardziej, ale ile uszu tyle opinii. Sam chciałbym potestować coś na Aunie ale obecna pandemiczna sytuacja nieco to utrudnia. Cytuj Link to post Share on other sites
Karister 844 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 (edytowane) Zanim ulegniesz magii balansu, zrozum, czym on jest i przemyśl, czy faktycznie go potrzebujesz. Balans to zazwyczaj wzmacniacz różnicowy, który daje dwa razy więcej mocy, ale kosztem bardziej skomplikowanej topologii i wyższych zniekształceń. Sporo profesjonalnego sprzętu audio nie widziało balansu na oczy, a nawet niektóre z segmentu audiofilskiego (np Matrix) zostawiają balans tylko po to, aby sobie był, jak ktoś musi go używać dla chciejstwa. Beyery też podchodzą pod sprzęt studyjny i nie mają balansu nie dlatego, że niemieccy inżynierowie nie mają pojęcia, co robią i trzeba ich poprawiać, a dlatego, że go nie potrzebują. Czasem balas oznacza zduplikowane układy dla L i R, dzięki czemu nie ma wspólnego sygnału powrotnego dla L i R, ale ponownie - dwa dyskretne układy nigdy nie będą miały idealnie takich samych parametrów pracy. A jeszcze w innych przypadkach balans to połączenie obu tych rzeczy i wtedy nosi dumną nazwę "true balanced". Balans po prostu zazwyczaj gra o 3dB głośniej i stąd całe wow. Jest masa wzmaków niezbalansowanych, które dają powyżej 1W na kanał i jest to więcej niż dość dla większości słuchawek. Połączenie zbalansowane (w sensie XLR) do elektroniki - spoko. Odporne na zakłócenia i nie ma debilnego rozwiązania z wystającym +, jak to ma miejsce w RCA. Ale wzmak zbalansowany (w sensie różnicowy) to IMO zazwyczaj zbędny bajer. Edytowane 26 Listopada 2020 przez Karister Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.