Skocz do zawartości

Spadki wydajności w cs:go. Szukam genezy problemu


Recommended Posts

Witam,

Od jakiegoś czasu mam duże ściny w Csie i nie mogę za bardzo zdiagnozować problemu. Po za tym jestem w tym trochę zielony, więc nie ma co się dziwić, dlatego piszę tu do Was. Może zacznę od sprzętu:

 

-Procesor -AMD Ryzen 5 1600 AF

-Płyta głowna -Gigabyte B450M DS3H

-Ram -Crucial DDR4 Ballistix Sport 2x8GB (taktowanie podkręcone do 3000Mhz/1.35v)

-Grafika -Gigabyte Radeon RX 560 gaming oc 2g

-Zasilacz -SeaSonic S12III 500w

-brak dodatkowego chłodzenia

 

Wygląda to tak, że odpale csa i przez chwilę jest wszystko ok, a po czasie zaczyna wszystko mulić (czasami po 5 minutach grania, czasami w połowie meczu, różnie). Kursor nie chodzi płynnie, modele przeskakują. Sterowniki mam zaaktualizowane.

Sprawdziłem temperatury po godzinie grania:

https://imgur.com/a/XJrHstW

 

Macie jakieś pomysły? Byłbym wdzięczny

Link to post
Share on other sites

 

Patrząc po specyfikacji twojego procka problemem mogą być podkręcone pamięci RAM, wróć do bazowych

 

System Memory Specification
Up to 2667MHz

 

Ogólnie zdiagnozowałem chyba główny problem. Miałem ustawione 59hz w ustawieniach windowsa, a w grze 144hz, zmieniłem to. Zagrałem jeden mecz i już było dużo lepiej, ale jednak dalej ścinało. Później tak jak napisałeś wróciłem do bazowych ustawień RAMu, ale żadnej różnicy. Nie ma płynności.

Link to post
Share on other sites

Ok, to kupie SSD. Tylko mam pytanie. Wystarczy, że ten SSD podepnę, czy muszę np Csa zainstalować na nim?

 

ps. ogólnie próbowałeem też OC procka zrobić, tylko za każdym razem przy testach na prime95 lub OCCT7 mi wywalało black lub blue screena, a na ryzen masterze test przechodził. Może ten dysk też miał na to wpływ? Jak sądzicie?

Link to post
Share on other sites

Zasilacz mam nowy, ma 2 miechy