kariolmax 2 Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Witam Was serdecznie, znajoma przekazała mi swojego laptopa HP G62 (dokładnie G62-120SW o nr produktu VY389EA#AKD) z zainstalowanym Windowsem 7, który ma niedziałający ekran oraz nie uruchamia się. Podpiąłem go pod swój monitor, odpaliłem i na starcie powitał mnie BSOD "atikmpag.sys", co świadczyłoby o sterownikach wg. wiadomości w internecie. Ponowiłem próbę, tylko że tym razem w trybie awaryjnym. Bęc, zero problemów... Odpaliłem jeszcze raz tryb awaryjny i użyłem DDU, aby odinstalować prawdopodobnie śmieciowe sterowniki (widziałem program iObita do "aktualizacji sterowników", sam kiedyś namieszałem jego działaniem na swojej jednostce), a następnie zainstalowałem paczkę pochodzącą bezpośrednio ze strony HP. Niestety, znów BSOD w standardowym trybie, a w trybie awaryjnym bezproblemowe działanie. Spróbowałem instalacji Windowsa 10 bo on automatycznie pobiera sterowniki i tutaj nie mogę nawet dokończyć wstępnej konfiguracji - również wyskakuje BSOD. Gdy próbuję odpalić go w trybie awaryjnym i przejść wstępną konfigurację, na każdym etapie wyrzuca błędy, a w momencie podawania nazwy użytkownika, całkowicie uniemożliwia ukończenie procesu. Męczę się z nim od kilku dni i skłaniam się w stronę werdyktu, że jest to fizyczne uszkodzenie karty graficznej, ale będę Wam bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc - zależy mi, aby go naprawić Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13935 Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Czy w Menedżerze Urządzeń pokazuje się wykrzyknik przy niej? Sterowniki pobieramy ze strony producenta laptopa tylko i wyłącznie, są one specjalnie napisane pod konkretny sprzęt. Tu masz sterowniki do 7 64bitowej: https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-G62-Notebook-PC-series/4078809/model/4123469 Co do 10 to nie ma dla niego sterowników. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 HP Support Assist? ew. sprawdź stery bezpośrednio od AMD https://www.amd.com/en/support/graphics/amd-radeon-hd/ati-mobility-radeon-hd-5000-series/ati-mobility-radeon-hd-5430 W trybie awaryjnym skopiuj dane istotne dla znajomej i spróbuj przywrócić system do stanu początkowego czyli po wyjęciu z pudelka. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.