Marekpe 56 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Jak nie przyjmujesz do wiadomości tego co tobie piszę to nie dyskutuj i zadzwoń sobie do Rzecznika praw konsumenta i to samo ci powie,tylko staraj sie dobrze zrozumieć bo duża część ludzi nie rozumie praw/przepisów i interpretuje każdy po swojemu a później są nie domówienia albo bajki piszą w internecie.Ja swoje znam i problemów z reklamacją nigdy nie miałem. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Fajnie zabrzmiało. Mam rację chociaż nie znam praw które o tym mówią. Rzecznik praw konsumenta? Zadzwoń do niego i się go zapytaj co może a czego nie może, bo to kolejna fikcja. Rzecznik generalnie nic nie może. Wiesz jaka jest pomiędzy nami różnica? Ja o czym pisze wiem z autopsji a Ty się na czytales poradników świadomego konsumenta na stronach UOKiK. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Bawi mnie podejście autora. Musi mieć ciekawe podejście do życia jak rozpacza po tym, że karta mu tak szybko padła. Zrozumiałbym jakby to była 3-4 sztuka, ale 1 ? O awaryjności RTX'ów słyszało się na początku produkcji bo był to temat, który się dobrze sprzedawał - w końcu niedawno była premiera a już takie "kwiatki". Karty kupi 10 tysięcy ludzi dla parunastu się zepsuje i przyjdą na forum i od razu jest lament - w końcu nikt nie przyjdzie na forum i nie powie, że "jakże cudownie mój egzemplarz się sprawuje, polecam, kupujcie" - niezależnie czy to karta z stajni AMD czy Nvidia. Kumpel kupił na początku produkcji RTX 2080 ja kupiłem 2080 Ti i po około półtora roku sprawują się idealnie - widocznie mamy farta, w końcu te karty tak szybko padają! Polecam trochę chłodniejsze podejście do takich spraw - to nie koniec świata. Sprzęt ma prawo się zepsuć niezależnie od marki. Oczywiście jednocześnie życzę pozytywnego rozpatrzenia sprawy, który w pełni Cię usatysfakcjonuje. Przy dobrych wiatrach dostaniesz lepszy/wydajniejszy model tak jak kolega wyżej wspomniał. Milo, ze cie rozbawiłem. Czy rozpaczam? Uwazam, że użyłeś zbyt mocnego słowa. Czytalem, że RTXy siadają. Jednak podjalem ryzyko i kupiłem. Z wydajnosci karty jestem zadowolony. Szkoda, że wysiadla. No cóż - nie ma sensu płakać nad rozlanym mlekiem. Karta poleciala dzis do serwisu. Sie okaże co z tego wyjdzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Fajnie zabrzmiało. Mam rację chociaż nie znam praw które o tym mówią. Rzecznik praw konsumenta? Zadzwoń do niego i się go zapytaj co może a czego nie może, bo to kolejna fikcja. Rzecznik generalnie nic nie może. Wiesz jaka jest pomiędzy nami różnica? Ja o czym pisze wiem z autopsji a Ty się na czytales poradników świadomego konsumenta na stronach UOKiK. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Grubo się mylisz..Ty nie wiesz nic,nie masz zielonego pojęcia w tych sprawach.Natomiast jestem święcie przekonany że musiałeś mieć przykre doświadczenie z własną reklamacją,dlatego piszesz o fikcjach na temat rękojmi.W skrócie : nie znasz swoich Praw konsumenta. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Jak to mówią, witaj w klubie mój Zotac RTX2070 padł dwukrotnie , miesiąc " kopania" i zwrot kasy.Kupiłem RTX 2070 SUPER i póki co nie mam problemów.PS jakiej firmy karta? A co sie stalo z twoja karta? Ja mialem MSI RTX2070 ARMOR Grubo się mylisz..Ty nie wiesz nic,nie masz zielonego pojęcia w tych sprawach.Natomiast jestem święcie przekonany że musiałeś mieć przykre doświadczenie z własną reklamacją,dlatego piszesz o fikcjach na temat rękojmi. W skrócie : nie znasz swoich Praw konsumenta. Twoim zdaniem co powinienem zrobic? Jakie jest najlepsze wyjscie z tej sytuacji? Zwrot kasy mi sie nie oplaca patrzac na ceny kart obecnie. W cenie ktora dalem za rtxa ciezko jest cos znalezc... Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Co drugi to mądrzejszy. Rękojmia to roszczenia do sprzedawcy, ciebie nie interesuje nic z jaki sposób to sklep załatwi. Mają 14 dni na odpowiedź, z uzasadnieniem. Oczywiście że wysyłają to na gwarancję producenta bo chyba logiczne że zajrzeć powinien do karty specjalista, ale nie musi to być serwis autoryzowany. Ciebie nic z powyższych nie interesuje. Ale warto wiedzieć że sklepy komputerowe idą na rękę klientom kiedy zwracają pieniądze lub wymianiaja na taką samą lub inną jeśli ty się na to zgodzisz. Nie musisz. Ale wszystko musi być podyktowane możliwościami sklepu, realnymi. Jeśli nie ma możliwości naprawy lub wymiany na taki sam model to. Automatu przysługuje ci zwrot pieniędzy, chyba że sklep wyjdzie do ciebie i zaproponuje wymianę na coś innego, np lepszego, nowszego itd. Najważniejsze to wiedzieć co to jest rękojmia. Jeśli karta działała przez 2 miesiące to nie stety, ale rękojmia nie przysługuje i sklep ma prawo po prostu odrzucić twoje roszczenia. I jeśli ty jesteś tego świadomy to ty sam możesz sobie wydłużyć drogę. Reklamacyjną. Ale powtórzę że sklepy typu X-kom części wychodzą do klienta na jego korzyść. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Co drugi to mądrzejszy. dokładnie. Jeśli karta działała przez 2 miesiące to nie stety, ale rękojmia nie przysługuje i sklep ma prawo po prostu odrzucić twoje roszczenia. :rotfl: Najważniejsze to wiedzieć co to jest rękojmia. zgadzam się. Czyż nie pisałem już o tym: staraj sie dobrze zrozumieć bo duża część ludzi nie rozumie praw/przepisów i interpretuje każdy po swojemu a później są nie domówienia albo bajki piszą w internecie. nie znasz swoich Praw konsumenta. Proponuję wam chłopaki nie pisać takich głupot bo jak który właściciel sklepu/ów przeczyta waszą znajomość praw konsumenta to nie jeden będzie płakał i zakładał temat jak został wyrolowany. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 dokładnie. :rotfl: zgadzam się. Czyż nie pisałem już o tym: Proponuję wam chłopaki nie pisać takich głupot bo jak który właściciel sklepu/ów przeczyta waszą znajomość praw konsumenta to nie jeden będzie płakał i zakładał temat jak został wyrolowany. Poczytalem KC i faktycznie prawo rekojmi jest korzystniejsze niz gwarancja. Ponadto art 556KC mowi, że: Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Ponadto rekojmia jest obowiazkowa, a gwarancja fakultatywna. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Tak, domniemywa się. Chyba że sklep ci udowodni że karta była sprawna. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 A tak z innej beczki. Czy mozna na pierwszy rzut oka okreslic co siadlo? Tzn GPU czy RAM? Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Podkręcałeś kartę? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Podkręcałeś kartę? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka NIE. Nawet nie probowalem. Karta od zakupu dzialala na domyslnych taktach. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Jaka kartę miałeś wcześniej i czy ja podkręcałeś? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Zwykła awaria karty i tyle wypowiedzi. Niech autor zarejestruje się na patronite. Otrzyma zrzutkę na kilka kart... Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Jaka kartę miałeś wcześniej i czy ja podkręcałeś? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka MSI Radeon RX480. Tej karty tez nie podkrecalem. Zwykła awaria karty i tyle wypowiedzi. Niech autor zarejestruje się na patronite. Otrzyma zrzutkę na kilka kart... Daruj sobie. Niezaleznie od sposobu rozpatrzenia reklamacji dostane albo naprawiona/nowa karte, albo zwrot pieniedzy wiec mi zrzutka nie jest potrzebna. A swoje uszczypliwosci wsadz se wiesz gdzie. Poza tym jesli ci przeszkadza ta dyskusja to nie czytaj. Proste. Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Twoim zdaniem co powinienem zrobic? Jakie jest najlepsze wyjscie z tej sytuacji? Zwrot kasy mi sie nie oplaca patrzac na ceny kart obecnie. W cenie ktora dalem za rtxa ciezko jest cos znalezc... Jakiej firmy kupiłeś i za ile?. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 Jakiej firmy kupiłeś i za ile?. Karta MSI RTX 2070 Armor. Zakupione w komputroniku za 2100zl. Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Zwrot gotówki dostaniesz gdy sprzedawca nie będzie mieć możliwości wywiązania się z umowy, czyli dostarczenia tobie funkcjonalnego przedmiotu sprzedaży.W tym wypadku twój model w Komputroniku jest trwale nie dostępny. Propozycja modelu podobnego wydajnościowo jest opcjonalna ze strony sklepu jak również z twojej czyli nie musisz się zgadzać. Możesz dostać propozycję kart dostępnych w zbliżonej cenie i wydajności: https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070 Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
robinek09 1583 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) A co sie stalo z twoja karta? Ja mialem MSI RTX2070 ARMOR Dwukrotnie ta sama usterka, czarny ekran. Nie dostałem żadnej informacji co uległo uszkodzeniu. Za pierwszym razem wymiana, za drugim zwrot środków. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez robinek09 Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 Dwukrotnie ta sama usterka, czarny ekran. Nie dostałem żadnej informacji co uległo uszkodzeniu. Za pierwszym razem wymiana, za drugim zwrot środków. Dostales dokladnie ten sam model? Dlugo trwala procedura reklamacji? Zwrot gotówki dostaniesz gdy sprzedawca nie będzie mieć możliwości wywiązania się z umowy, czyli dostarczenia tobie funkcjonalnego przedmiotu sprzedaży.W tym wypadku twój model w Komputroniku jest trwale nie dostępny. Propozycja modelu podobnego wydajnościowo jest opcjonalna ze strony sklepu jak również z twojej czyli nie musisz się zgadzać. Możesz dostać propozycję kart dostępnych w zbliżonej cenie i wydajności: https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070 Tak sie zastanawiam czy jest mozliwosc doplacic do wersji super... Oczywiscie puki co zobacze co sklep zaproponuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3705 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 Spora szansa, że tj nie do naprawy usterka - w takim razie sklep powinien zaproponować Ci inny model ("nie gorszy"). Nowego 2070 już nie ma praktycznie na stanie więc jestem prawie pewien, że zaproponują Ci najtańszego 2070S. Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070 https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070-super Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070 https://www.komputronik.pl/search-filter/1099/geforce-rtx-2070-super Duzej roznicy w cenach miedzy 2070 a 2070s nie ma. Zobacze co mi zaproponuja. A pozniej bede ewentualnie ponegocjuje. Chyba rozejrze sie za jakas tania wzglednie wydajna karta na zastepstwo bo zapowiada sie dlugie oczekiwanie... Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez chaker24 Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) No nie ma dużej różnicy,za 350zł nie którzy sobie kupią SSD 500GB -według cen Komputronika najtańszych kart 2099zł vs 2449zł Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 No nie ma dużej różnicy,za 350zł nie którzy sobie kupią SSD 500GB -według cen Komputronika najtańszych kart 2099zł vs 2449zł Nim rozpatrza reklamacje to bede mial troche czasu na rozwazania. Choc kluczowe jest to co zrobi komputronik. Moze nie bedzie trzeba doplacac. Musze znalezc cos tymczasowego. Moze jakis radek r9 nie bedzie zbyt drogi albo gtx770. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.