pawcio22 8 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 (edytowane) Witam Tak jak w temacie, problem mój jest taki że w telewizorze często gdy robię Speed test to połączenie raz jest spoko 80mb/s A raz jest np 2mbs i wtedy muszę wyłączyć tv lub wyłączyć go z prądu i potem już działa normalnie. Nie wiem czy to konfiguracja routera czy telewizora. Może już ktoś tak miał. Ciężko się ogląda jak coś buforuje lub się zacina np taka telewizja iptv Telewizor lg smart tv 49uj635v Podpięty przez wifi bo kablem testowałem i nie działało to dobrze Z góry dziekuje Edytowane 4 Lutego 2020 przez pawcio22 Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Możesz zresetować tv do ustawień fabrycznych ale jesteś pewny że to wina TV a nie np. niestabilnie działającego routera? Też ma TV LG jeszcze starszy niż Twój i nie ma problemów z działaniem sieci. Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Podpięty przez wifi bo kablem testowałem i nie działało to dobrze Jak po kablu nie działało dobrze, to po WiFi powinno działać jeszcze gorzej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 Kable jest pewniejszym połączeniem niż WIFI, każdy Ci to powie. Jaki masz ten router ? Czy inne urządzenia domowe łączące się z WIFI też mają takie problemy? Cytuj Link to post Share on other sites
pawcio22 8 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Jak po kablu nie działało dobrze, to po WiFi powinno działać jeszcze gorzej. Po kablu było źle, czesto przycinalo lub obraz nie był wyraźny np na yt Pisałem z kilkoma osobami którzy korzystają z telewizji iptv i też mieli po kablu podłączony tv to musieli przejść na wifi Kable jest pewniejszym połączeniem niż WIFI, każdy Ci to powie. Jaki masz ten router ? Czy inne urządzenia domowe łączące się z WIFI też mają takie problemy? Router to tp link Archer 6 modelu konkretnego nie pamiętam ale jak wrócę z pracy to napiszę Inne urządzenia telefony i laptop to nie widzę żeby miały z tym problemy Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Po kablu było źle, czesto przycinalo lub obraz nie był wyraźny np na yt Pisałem z kilkoma osobami którzy korzystają z telewizji iptv i też mieli po kablu podłączony tv to musieli przejść na wifi Czyli skopane połączenie sieciowe po stronie TV. Nie ma lepszego połączenia, niż po kablu. Soft w TV masz najnowszy? Cytuj Link to post Share on other sites
pawcio22 8 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Czyli skopane połączenie sieciowe po stronie TV. Nie ma lepszego połączenia, niż po kablu. Soft w TV masz najnowszy? Tak jest najnowszy ale dzisiaj zrobię reset do ustawień początkowych, po kablu było na chwilę okej ale potem też zaczyna się gubić Internet i przycinać Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 A jakie jest po kablu połączenie z komputerem? Przetestuj. Cytuj Link to post Share on other sites
macfan-pl 156 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Sprawdź wersję oprogramowania telewizora i wgraj niemodyfikowany system. Cytuj Link to post Share on other sites
pawcio22 8 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 A jakie jest po kablu połączenie z komputerem? Przetestuj. Komputer mam podpięty przez kabel od routera i chodzi bez problemu jeśli o to Ci chodzi;) Sprawdź wersję oprogramowania telewizora i wgraj niemodyfikowany system. O kurde jeszcze jakbym to potrafił zrobić heh, jestem zielony w takim temacie Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 No to wyraźnie problem leży po stronie TV. Cytuj Link to post Share on other sites
pawcio22 8 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 No to wyraźnie problem leży po stronie TV. No dokładnie, może zadzwonię na serwis i jakaś odpowiedź dostanę od nich to napiszę tutaj Cytuj Link to post Share on other sites
macfan-pl 156 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 Komputer mam podpięty przez kabel od routera i chodzi bez problemu jeśli o to Ci chodzi;) O kurde jeszcze jakbym to potrafił zrobić heh, jestem zielony w takim temacie Aktualizacje sprawdzisz z poziomu menu TV a instrukcja wgrywania powinna być na stronie producenta.... Cytuj Link to post Share on other sites
jou300 22 Napisano 6 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2020 A w komputerze masz takie same objawy? Wyłącz router zamiast TV i napisz co się dzieje? Cytuj Link to post Share on other sites
pawcio22 8 Napisano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 Zamykamy temat Rozwiązanie było proste napisać do serwisu lg, a oni napisali żebym w w tv w opcji bramka dns napisał 8.8.8.8 i teraz na chwilę obecną działa. Dzięki wszystkim Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.