Skocz do zawartości

Temat o kartach graficznych AMD Navi


Recommended Posts

Kurde, strix rx5700xt za 1600 się trafił nowy, może wrócę do 5700xt jednak xD

Po tej poprawce wydaje się ze B. Dobra karta - 1300rpm

Co myslicie? Kupować tego strixa? Czy wstrzymać się na 770 do premiery big Navi

Bierz rx5700xt i sterowniki 20.4.2 i będzie dobrze ;) 1600 to bardzo dobra cena

 

Edytowane przez MariuszB35PL
Link to post
Share on other sites

Gdzie można kupić 5700xt za 1000....

Wkurzają mnie takie pytania. Oczywiście, ze od ręki nie kupisz za 1000, musisz szukać ślęczeć odświeżać różne strony i wpadnie. To nie jest tak ze sobie wyślę linka za 1000, w trakcie wysyłania już byłby wykupiony. To walka.
Link to post
Share on other sites

Już dawno o tym napisałem.

Pytanie jest takie ile tych kart fizycznie było sprawnych a w ilu jedynie same sterowniki były problemem bo "black screen" był powodem olbrzymiej fali zwrotów Navi ;) 

 

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Już dawno o tym napisałem.

Pytanie jest takie ile tych kart fizycznie było sprawnych a w ilu jedynie same sterowniki były problemem bo "black screen" był powodem olbrzymiej fali zwrotów Navi ;)

 

No sory, ale jak ktoś kupuje produkt to ma działać teraz a nie za pol roku jak AMD naprawi sterowniki. Wg mnie właśnie tak to powinno się prezentować, karty nie spełniały swojej roli tj. Były defektywne - wywalały black screeny. Amd skopało launch i tyle
Link to post
Share on other sites

a asus gdzie ?

dziś odbieram strixa 5700 xt ze sferisa 1829 z wysyłką wyszedł, ze zwrotem asusa -180 wyjdzie 1649, czym testujecie i odczytujecie temperatury ? To wrzucę jak się pobawię.

Edytowane przez Telpher
Link to post
Share on other sites

Z tym zwrotem od Asusa @Telpher to się nie rozpędzają. Kupowałem X570-P z Cashback od nich (100 pln) i sprawę rozpatrzyli po 3 miesiącach od złożenia (pozytywnie) ale na wypłatę nadal czekam (10. miesiąc :/). Z mojej strony środkowy palec dla Chińczyków i nigdy więcej żadnych Cashbacków...

Link to post
Share on other sites

Z tym zwrotem od Asusa @Telpher to się nie rozpędzają. Kupowałem X570-P z Cashback od nich (100 pln) i sprawę rozpatrzyli po 3 miesiącach od złożenia (pozytywnie) ale na wypłatę nadal czekam (10. miesiąc :/). Z mojej strony środkowy palec dla Chińczyków i nigdy więcej żadnych Cashbacków...

 

no w regulaminie pisze że maja 90 dni na zwrot, chyba od pozytywnego rozpatrzenia, nie doczytałem, a jak nie dostaniesz to dopiero po 90 dniach masz na wskazany sposób interweniować.

 

Sprawę im załóż :P

 

Na marginesie jakby co to jakoś przeżyję problemy ze zwrotem, byleby karta była ok i trzymała klasę - to już się opłaca nawet bez cashbacka. Oczywiście może być najgorsza opcja - problem z cashbackiem i grzejąca się karta z opinią serwisu że wszystko ok ;P Ale to może od razu wydłubać sobie oko i obciąć palec z takim podejściem.

Edytowane przez Telpher
Link to post
Share on other sites

no w regulaminie pisze że maja 90 dni na zwrot, chyba od pozytywnego rozpatrzenia, nie doczytałem, a jak nie dostaniesz to dopiero po 90 dniach masz na wskazany sposób interweniować.

 

Sprawę im załóż :P

 

Na marginesie jakby co to jakoś przeżyję problemy ze zwrotem, byleby karta była ok i trzymała klasę - to już się opłaca nawet bez cashbacka. Oczywiście może być najgorsza opcja - problem z cashbackiem i grzejąca się karta z opinią serwisu że wszystko ok ;P Ale to może od razu wydłubać sobie oko i obciąć palec z takim podejściem.

Z TUF dobijałem się do ASUSA - przez miesiąc amazon mówił ze Asus a Asus ze amazon ma tym się zająć. Potem Asus kazał mi zapłacić 150zl za wysyłkę i diagnozę (i pewnie by nie naprawili bo na benchmarkach przegrzewajaca się pamięć nie ujawnia) - w skrócie masz niby gwarancje ale jej nie masz. Może tez inaczej ze strixem się obchodzą, bo przyznali się do błędu, a raczej obwinili AMD ale nie zmienia to faktu ze jest to najgorsza firma z jaka miałem kiedykolwiek doczynienia
Link to post
Share on other sites

Ja, prywatnie z Asusem miałem tylko raz do czynienia i proces reklamacji odbył się wzorowo aż sam byłem zdziwiony,

Po 3 miesiącach od zakupu zareklamowałem monitor Asus MG279Q bo w matrycy były jakieś brudy - mi to nie przeszkadzało ale chciałem monitor sprzedać a ta wada to utrudniała.

Reklamacje złożyłem na stronie Asusa w poniedziałek rano o 9. Po godzinie miałem już informacje o kurierze. Kurier odebrał monitor we wtorek o 11 a w czwartek o 10 monitor był już u mnie po naprawie. Asus wymienił matryce na nową i trafił się znacznie lepszy egzemplarz z równiejszym podświetleniem bez żadnych wad.

Na czas reklamacji z pracy przywiozłem monitor bo sądziłem, że z miesiąc to potrwa :menda:

Link to post
Share on other sites

Ja, prywatnie z Asusem miałem tylko raz do czynienia i proces reklamacji odbył się wzorowo aż sam byłem zdziwiony,

Po 3 miesiącach od zakupu zareklamowałem monitor Asus MG279Q bo w matrycy były jakieś brudy - mi to nie przeszkadzało ale chciałem monitor sprzedać a ta wada to utrudniała.

Reklamacje złożyłem na stronie Asusa w poniedziałek rano o 9. Po godzinie miałem już informacje o kurierze. Kurier odebrał monitor we wtorek o 11 a w czwartek o 10 monitor był już u mnie po naprawie. Asus wymienił matryce na nową i trafił się znacznie lepszy egzemplarz z równiejszym podświetleniem bez żadnych wad.

Na czas reklamacji z pracy przywiozłem monitor bo sądziłem, że z miesiąc to potrwa :menda:

 

 

to na czym pracowałeś ?

Edytowane przez Telpher
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...