Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Jestem całkiem świeżym użytkownikiem. Mam problem. Jestem informatykiem ale to mnie przerosło. Zawsze miałem Asusy i kupiłem Asusa tym razem. Model x570zd z Ryzen 5 2500u Geforcem gtx1050 i 8gm ram. Mam problem ze sterownikami dźwięku. Na poprzednim miałem Realteka z Intel High Definition audio. Wszystko działało razem z Dolby Atmos i Windows Sonic dla słuchawek. W nowym laptopie mam zainstalowany jakiś Synaptic Smart Audio. Nie działa mi opcja ani Dolby ani Windows Sonic. Po klilnienku prawym na ikonę głośnika mam UNKOWN w wyborze.

Czy mam możliwość zmiany sterownika na Intelowski? W każdej specyfikacji mam informacje, że karta dźwięku jest wspierana właśnie przez Intel High Definition Audio. Po przywróceniu sterowników mam teraz w menadzerze " sterownik audio zgodny z High Definition" bez Synaptic i bez Intel. Głos jest płaski i cichy. Rozkładam rece po 2 dniach kombinowania.

Po instalacjach sterów od Intela nawet ich nie widzi.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

Edytowane przez asus570zd
Link to post
Share on other sites

Na większości stron że specyfikacją jest napisane że karta że standardem Intel High Definition Audio. Więc myślałem, że jak kopsne mu stery od Intela to je pociągnie i będzie działać. Jak zaaktualizuje sterownik to mi wyskakuje ten durny Synaptic a to nic nie pomaga i dalej nie mogę używać Atmosa ani Sonic. Gdy kliknie prawym na głośnik i wejdę w opcje " dźwięk" To na końcu w zakładce mam do wyboru Windows Sonic dla Słuchawek i Dolby Atmos 7.1. Gdy kliknie cokolwiek to za sekundę ustawia się na "wyłączone". Błędy jakie wyskakują przy próbie naprawy sprzętu to min: