luksuw 3 Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 am pytanie odnośnie wymiany. Moja matryca niestety ma widoczne wady tzw. banding (pionowe pasy) i nierówne podświetlenie matrycy widoczne na czarnym ekranie.TV został zakupiony głównie pod ps4, rozumiem że w tej cenie nic o zbliżonych parametrach nie znajdę,chodziło mi głównie o solidny efekt HDR, a i input lag jest wart odnotowania.Local dimming, którego nie da się wyłączyć również jest irytujący oglądając materiał z napisami wyświetlanymi na biało.Pytanie czy zwrócić ten TV i liczyć na lepszą wersję(matryca) czy reklamować do Samsunga? Wysyłka na pewno około 100 zl kosztowałaby teraz zwracając do sprzedawcy.Jak jest z warunkami reklamacji i producenta, trzeba wysyłać na swój koszt, czas, szansa na wymianę na lepszą matrycę?Czy może po prostu darować sobie ten model kompletnie i poszukać coś innego- zastosowanie głównie do ps4? Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Zmierz karton i sprawdź wycenę przesyłki na stronach pośredniczących np sendit.pl. Jeśli cena wyjdzie ok 30zł, to bym zwrócił i spróbował kolejną sztukę. Jeśli będzie drogo, to zgłoś z tytułu rękojmi do sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Wysyłkę na zwrot masz darmową do 14 dni bez podania przyczyny. Lokalna wróżka powiedziała, że masz go 5 dni, tak więc za darmo zwrócisz. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2687 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Wysyłkę na zwrot masz darmową do 14 dni bez podania przyczyny. Lokalna wróżka powiedziała, że masz go 5 dni, tak więc za darmo zwrócisz.Za zwrot płaci kupujący nie ma znaczenia czy to zwrot 14dniowy czy inny. Chyba że sprzedawca umożliwia zwrot za free (na swój koszt) tak jak np xkom czy allegro Smart. Chyba lepiej skontaktować się ze sprzedawcą lub przeczytać reg. zwrotu. Cytuj Link to post Share on other sites
luksuw 3 Napisano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 (edytowane) Mój linkhttps://imgur.com/WK1wDbxhttps://imgur.com/B0wisu7 TV docelowo pewnie i tak bym chciał zachować, jako że w tej cenie nic lepszego do konsoli nie znajdę. Pytanie czy zwrócić ten TV i liczyć na lepszą wersję(matryca) czy reklamować do Samsunga? Wysyłka na pewno około 100 zl kosztowałaby teraz zwracając do sprzedawcy.Jak jest z warunkami reklamacji i producenta, trzeba wysyłać na swój koszt, czas, szansa na wymianę na lepszą matrycę? Edytowane 28 Lutego 2019 przez luksuw Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Ew. rejestrujesz się na stronie Samsunga zgłaszasz usterkę i po jej pozytywnym rozpatrzeniu przyjeżdża serwisant, który "od ręki" czyli u ciebie w domu wymienia Ci matrycę na nową. Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Za zwrot płaci kupujący nie ma znaczenia czy to zwrot 14dniowy czy inny. Doczytałem i masz rację. Zwracając towar sprzedawca oddaje pieniądze plus koszty wysyłki jakie poniósł klient kupując dany towar. Czyli np. TV za 4000 + 30zł kosztów przesyłki. Tak więc jeśli odeślesz TV za 30zł, to wychodzisz na zero. Co do zdjęć podświetlenia matrycy - takie coś kwalifikuje się do wymiany i nie będzie z tym problemów. Ludzie od lat wymieniają telewizory ze względu na clouding i producenci zdają sobie sprawę z tej wady. Czasem nawet klient kilka razy wymienia towar zanim trafi na dobry egzemplarz. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.