wojak1321 0 Napisano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Przed kilkoma minutami chciałem zamówić na Amazon.de chlodzenie krakena x62 i płytę asrocka extreme4, jednak wszelkie próby kończyły się niepowodzeniem, u kolegi występuje ten sam problem. Dostaje maile, że ze względu na ochrode danych osobowych nie mogą podać przyczyny. Pytałem się go czy ostatnio u siebie coś zamawiał- zupki chińskie za 40e, poszło bez problemu..Posiadam konto Amazon Premium, zarejestrowane w niemczech, podany niemiecki rachunek bankowy (Postbank, girocard, Pay). Sprawdzałem dane 3 razy i wszystko się zgadza.Wie może ktoś jak rozwiązać ten problem? Edytowane 20 Grudnia 2018 przez wojak1321 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2018 To jak to,wiedzą,że Ty to Ty i nie chcą podać przyczyny ? Olej ich i kup gdzie indziej. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
wojak1321 0 Napisano 21 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2018 To jak to,wiedzą,że Ty to Ty i nie chcą podać przyczyny ? Olej ich i kup gdzie indziej. dowiedziałem się, że tylko karty kredytowe przechodzą, debetowa z Postbanku już nie Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2018 Płaciłem debetowkami na amazon.de bez problemu. W tym revolutem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.