Skocz do zawartości

Intel i5 9600k


Recommended Posts

Cześć, 

 

Na sprzedaż posiadam procesor Intel i5 9600k. Procesor jest nowy, nieużywany, pudełko zostało otwarte i złożone na płasko, gdyż był wysyłany z USA po premierze i zmniejszyło to znacznie koszty wysyłki. Procesor na gwarancji Intela po numerze batcha do 08.01.2022r.

 

Cena -  1200 1300 zł z wliczoną wysyłką. Odbiór osobisty możliwy w Gdańsku.

 

Zdjęcia:

 

 

z4jxYI3.jpg?2

 

YpYtaVa.jpg?2

 

 

 

EDIT:

 

Zmiana ceny na 1250 zł z przesyłką po przeanalizowaniu cen.


EDIT:

 

Zmiana ceny na 1200 zł z wliczoną wysyłką.

Edytowane przez Marvelm
Link to post
Share on other sites

Jeżeli chcesz żeby ktoś się zainteresował ta ofertą to nie wiecej niz 1000 jezeli z 2 reki.

 

Procek jest nowy, dowód zakupu przy gwarancji Intela jest nic nie warty, gwarancja do stycznia 2022, czym to się różni od nowego kupionego w sklepie? Czekam na sensowną odpowiedź, a nie "z drugiej ręki, to spuść 3 stówy z ceny beż logicznego powodu". Mam ofertę za 1150, jak na 1200 nikt się nie znajdzie, to pójdzie po tyle. 1000 to idiotyczna cena.

Edytowane przez Marvelm
Link to post
Share on other sites

"Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się z firmą Intel. Aby złożyć zamówienie do firmy Intel dotyczące wykonania usług w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się w okresie gwarancyjnym z regionalnym centrum obsługi klientów (Intel Customer Support – „ICS”) w normalnych godzinach urzędowych (czasu lokalnego), z wyjątkiem świąt, i zwrócić Produkt do centrum ICS. (Informacje dotyczące adresu, adresu email oraz numeru telefonu centrum ICS w regionie nabywcy podane są na ostatniej stronie okładki). Prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu przedstawiciel ICS może wymagać podania dodatkowych informacji."

 

Kolego autorze. Czy możesz mi podać dokładnie skąd wiedza,że intel nie będzie chciał dowodu zakupu ?

Link to post
Share on other sites

"Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się z firmą Intel. Aby złożyć zamówienie do firmy Intel dotyczące wykonania usług w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się w okresie gwarancyjnym z regionalnym centrum obsługi klientów (Intel Customer Support – „ICS”) w normalnych godzinach urzędowych (czasu lokalnego), z wyjątkiem świąt, i zwrócić Produkt do centrum ICS. (Informacje dotyczące adresu, adresu email oraz numeru telefonu centrum ICS w regionie nabywcy podane są na ostatniej stronie okładki). Prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu przedstawiciel ICS może wymagać podania dodatkowych informacji."

 

Kolego autorze. Czy możesz mi podać dokładnie skąd wiedza,że intel nie będzie chciał dowodu zakupu ?

 

Wysyłałem swego czasu 6600k na gwarancji, dowodu zakupu nie miałem, procek też był z USA, posiłkowali się numerem batcha i z tego tytułu wzięli datę końca gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Ja cię absolutnie nie atakuję. W poniedziałek zadzwonię do biura Intela w Polsce i myślę,że dadzą jakąś rozsądną odpowiedź. Wiem jak to jest,bo dawałem swojego stareńkiego Canona do naprawy (kupiony używany) i sporo mi o nim opowiedzieli,po numerze seryjnym...

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...