Skocz do zawartości

Czas na zmiany. 144hz


Recommended Posts

Witam serdecznie forumowiczów. Jako ze jestem kompletnym laikiem chciałbym przedstawić mój problem. Obecnie korzystam z bardzo starego monitora FHD i postanowiłem zakupić coś nowego. Jako że grywam czasem w gry i słyszałem ze zakupienie monitora 144hz odmienia bardzo dużo rozgrywkę uznałem ze może warto spróbować. Lecz czytając forum napotkałem kilka problemów, które nie dają mi spokoju. Obecnie posiadam kartę graficzna radeon hd 7950.( http://www.sapphiretech.com/productdetial.asp?Pid=AF2C4886-BBC6-476A-B627-3FBA8921A03C&tag=download&lang=eng ) Posiadam w niej wyjścia DVI(nie jestem pewien który rodzaj) oraz mini Display Port. Jako ze moja karta graficzna jest już trochę leciwa zastanawiam się czy jest ona w stanie podawać sygnał w 144hz. Obecnie używam monitora podpiętego do karty poprzez przejściówkę vga->dvi. I tutaj nasuwa się kolejne pytanie czy jeśli kupiłbym monitor podłączył go poprzez mini DP a drugi monitor tak jak robię to obecnie czy nie napotkam się na jakieś komplikacje. I na samym końcu oczywiście zostaje wybor sprzętu. Na oku mam BenQ XL2411 oraz XL2430. Nie do końca wiem co oznaczają w niektórym modelach końcówki typu Z, T lub P. Czy to jest tylko tak jakby odświeżony model czy jednak jest coś zmienione. Skupiłem się na BenQ, ponieważ kilku moich znajomych posiada taki sprzęt i bardzo mi go polecało. Jakoś bardziej do mnie przemawia droższy model (wydaje się masywniejszy), lecz może to tylko moje zgubne odczucia. Bardzo dziekuje z góry za poświęcenie czasu na przeczytanie postu :D

Link to post
Share on other sites

Gry w jakie pogrywam to typowy csgo, stare enemy territory sporadycznie również lol. Ogólnie nie jestem osoba która gra w najnowsze tytuły ponieważ Poprostu jakoś mnie nie przekonują. Bardziej się liczy dla mnie to ze moge pograć ze znajomymi wiec gry takie jak cs i lol są dla mnie idealne

Edytowane przez volrather
Link to post
Share on other sites