Skocz do zawartości

Klawiatura do 300 zł


Recommended Posts

Cześć, potrzebuję klawiatury do 300 zł, używana będzie głównie w grach, aktualnie mam jakąś z mediamarkt za 30 zł, i zastanawiam się jak duża jest różnica między klawiaturą za 30 a za 300zł. Możecie coś polecić/ doradzić bo generalnie nie znam się na tych wszystkich przełącznikach, czy mechaniczna czy membranowa.

Link to post
Share on other sites

Warto byłoby samemu sprawdzić przełączniki.

Gatunek to głównie FPS?

TKL czy pełnowymiarowa?

 

Gram we wszystko od LoLa,PUBGA, po Wiedźmina, Battlefieda itp. 

Wlaściwie to nie używam klawiatury numerycznej także może spróbował bym kupić TKL.

Link to post
Share on other sites

Różnica może być spora, głównie ze względu na to że te droższe klawaitury są bardziej rozbudowane. Dodatkowo są trwalsze i moga uzyskać zdecydowanie wyższy "przebieg" jeżeli chodzi o liczbę kliknięć.
Jeżeli chodzi o gry to Thermaltake wypuścił klawiaturę strice pod e-sport, na przykład coś takiego:
https://www.sferis.pl/klawiatura-thermaltake-esports-kb-pzx-klblus-01-p596567

 

Bo najładniej podświetlone są chyba w tym momencie Lanparty od Modecoma :D.

Edytowane przez White_Ghost
Link to post
Share on other sites

Na tego Thermaltake'a nawet nie patrz, bo nic nie wiadomo o jego switchach.

Anglojęzyczne aukcje aż huczą o wadach tej klawiatury, innymi słowy wpakowałbyś się w niezłe bagno.

HyperX jest średni jakościowo, na pewno gorszy od CMa.

Jeżeli nigdy nie miałeś podkładki pod nadgarstki, to nie powielaj mitu, że jakoś specjalnie poprawia wygodę - mechaniki same w sobie są profilowane, osobiście nie potrzebuję niczego, dłonie się nie męczą.

 

Reasumując, jak szukasz czegoś na Redach, to nie znajdziesz nic lepszego jakościowo od tego Cooler Mastera w tym budżecie, nie z Polski.

Link to post
Share on other sites