Skocz do zawartości

Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).


Recommended Posts

a  monitor i karta obsluguje 10bit?

 

Na pewno nie, bo miałby opcje 10bit zamiast. Z resztą to niezbyt wpływa na efekt rozmycia kolorów.

 

Wychodzi na to że GTX'y mają przegiętą kompresję by zwiększyć wydajność. :> A z tym nie da się nic zrobić.

Link to post
Share on other sites

____________________

Tak btw... odnośnie tych magicznych sterowników nvidii, które są tak bardzo niezawodne...

 

Muszę wymusić V-Sync + triple buffering na jednym .exe (Phantasy Star Online) i... fajnie że gdy wchodzę w sterowniki -> zarządzanie ustawieniami 3D -> ustawienia programu to od razu okno się zamyka (crash?). Jakiś pomysł jak to ogarnąć? 

 

EDIT:
Reinstall (z DDU) nie pomógł. Żaden program, który może ingerować nie działa w tle... :< 

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

Co do EVGA to nie, żebym podważał to, co mówicie, ale miałem 1080 TI FTW3 od EVGA i nie była ani wyjątkowo chłodna ani cicha, ani wyjątkowo ładna. Za to była mega wydajna :)

 

Nie mogła być chłodna tak jak pisze janek 1080ti + miała wysoki power limit. :P

Lepsze chłodzenie jest ściągane w dół przez wyższe tdp. Dla tego uber wydajna. 

 

Ja dla tego specjalnie dopłaciłem do FTW3 z 3 slotowym coolerem, to jest istny behemot. Co ciekawe wygina się w slocie zdecydowanie mniej niż np. RX 580 Nitro+ od Szafira. 

 

Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem z nvidia control panel o którym pisze w #3077? Bo to jest jakiś dramat. :( 

Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu mój RTX zaczął się nieźle pocić (ustawienia stock). W grach temperatura dobija do 79°C, co sprawia, że wentyle zaczynają się wydzierać. Oczywiście próbowałem się bawić z krzywą, ale taki zabieg sprawił, że hałas był dość dokuczliwy.
Chciałbym nadmienić, że ten problem występuję od stosunkowo niedługiego czasu. Postanowiłem zrobić mały uV i monitorować zachowanie karty w benchmarku Heaven.

49967f1a5b598511gen.png

Napięcia nie przekraczały 1000 mV, a mimo tego temperatura cały czas utrzymywała się granicy 79°C.
W moim odczuciu coś jest nie tak. Oczywiście karta jest na gwarancji, a ja przy niej rzecz jasna nie grzebałem, aby jej nie utracić.
Czy to powszechny problem tych układów ?
Nie zdziwiłbym się, gdyby użyto marnej jakości pasty termoprzewodzącej.

[Edit]
Test był wykonany przy otwartej budzie, choć sama w sobie ma dobry przepływ powietrza. ;)


 

Edytowane przez Fikuzi
Link to post
Share on other sites

Nie żeby coś, ale to jest 2080 Ti a nie jakiś 2060/2070. Patrząc po opiniach w internecie, te Twoje temperatury są jak najbardziej prawidłowe. Pozostaje Ci UV i krzywa wentylatorów lub wodowanie karty. Możesz wymienić pastę ale obstawiam, że możesz tu ugrać maksymalnie 2C.

Link to post
Share on other sites

 

 

W grach temperatura dobija do 79°C, co sprawia, że wentyle zaczynają się wydzierać.

 

 

 

Test był wykonany przy otwartej budzie, choć sama w sobie ma dobry przepływ powietrza.

 

odp

 

 

Nie zdziwiłbym się, gdyby użyto marnej jakości pasty termoprzewodzącej.

Nic nie wymyślisz jak tylko rozebrać kartę i wymienić pastę,jak otworzysz kartę sam się przekonasz co i jak producenci nakładają.

Link to post
Share on other sites

Czy na moim konfigu około 360-300 FPS w CS:GO to poprawny wynik? (3440x1440 i wszystko co tam da się włączyć na maksa). Dziś po raz pierwszy w to grałem z kumplami. Z tego co kojarzę to powinno być chyba więcej nieprawdaż? Zawsze pisaliści że w tej grze to musi być kilkaset fps do komfortowej gry. Chyba że to było o CS 1.6?  Coś mam u siebie spi....e? Inne benche i gry pracują tak z grubsza jak w testach w necie.

Edytowane przez joker5513
Link to post
Share on other sites

9700k + 2080 Ti powinno mieć avg fps w Twojej rozdzielczości dobrze ponad 300+ (co jest fantastiko wynikiem przy tak dużej liczbie pikseli) - przy czym o ile nie mierzysz tego np na mapie fps_benchmark (z warsztatu Steam) to jest to bardzo niedokładny pomiar. Różne mapy potrafią mieć miejsca, gdzie przy srogiej akcji jest drop o 50-60% fps_max :/ Stąd wszyscy nałogowcy czekają na niskopoziomowy Source 2.0

 

Pobierz wspomnianą mapę i odpal wszystko na low.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ogarnąłem ta mapę benchmarkową :)

 

Wszystko na low 3440x1440

 

# FPS Benchmark v1.01 - 01:43:140
==========================================================================
- Test Results Below:
 
Average framerate: 482.54
No one can buy!!

 

 

Wszystko na full

 

==========================================================================
# FPS Benchmark v1.01 - 01:43:140
==========================================================================
- Test Results Below:
 
Average framerate: 366.23
No one can buy!!

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki Rebel :) Swoją drogą to długi czas CS:GO nie doceniałem. Grałem tylko w akademiku z chłopakami "piętro 2vs piętro 8" w 1.6; a trzeba przyznać że CS daje niekiedy więcej frajdy ze strzelania niż nowe wybajerzone Battlefieldy czy COD :) Od piątku trochę wsiąkłem :) z przerwą na motocykl w niedzielę. Niestety dziś gnicie w robocie do późna :(

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@up no ja właśnie za sprawą Pana @Rebela zainstalowałem sobie nie tak dawno CS:GO ( nie grałem w CS może 10 lat albo i więcej.. :->)

Myślałem, że zjedzą mnie na śniadanie, ale nie było tak źle...po krótkiej rozgrzewce gdzieś w połowie rankingu, pomijając inny interface to z tą grą jest jak z jazdą na rowerze - tego się nie zapomina, jeszcze kiedyś sobie pyknę - ale zwykle to nie ma na to niestety czasu.

 

O ile dobrze pamiętam to mnie na 1080@low przy 1700@3,9+1070 było coś koło 300fps ale z dropami do 200.

 

Average framerate: 482.54

 

piękny winik - no to droga do pro przed Tobą :D - tylko pamiętaj, na turnieju patent z czitem w myszce już nie przejdzie. %-)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bo trudno zabić, a łatwo zginać. Cody i inne nie dają tej przyjemności powalenia przeciwnika czy wygranej rundy

 

Pięknie powiedziane, dosłownie kwintesencja tej gry.  A jak jeszcze podstawowe taktyki na mapy "wchodzą" podczas meczu z kompletnymi randomami to po prostu jest "mjut" :D I ta satysfakcja, gdy grając już na dobrych rangach wykręcisz coś kompletnie niekonwencjonalnego, typu przemknąć w smoke'u na plecy wroga i siedzieć tak przez dłuższy czas dając tylko info drużynie - bezcenne. 

 

Przypuszczam, że jeżeli Source 2.0 będzie tym, czymś się zapowiada ORAZ może w końcu ogarnięcie serwerów z tickiem 128ms będzie miało miejsce to można liczyć na spory powrót ludzi do kantera.

 

Swoją drogą jeżeli RDNA2 będzie jakoś w miarę przyzwoicie ogarniać RT to CSGO jest dokładnie tego typu tytułem, gdzie dobra gra świateł, cieni i odbić robiłaby mega klimat. Tutaj nikt (poza mną w rush - rundach z p90 :D) nie ciśnie na pałe a podchodząc powoli można by np zobaczyć przeciwnika w odbiciu na metalowej tafli lodówki, czy jego cień jak kampi za winklem... 

 

EDIT: wcięło mi pół zdania :o

 

Pomarzyć można, nie? :P

Edytowane przez Rebelmind
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

podchodząc powoli można by np zobaczyć przeciwnika w odbiciu na metalowej tafli lodówki, czy jego cień jak kampi za winklem... 

Łooo Panie teraz to się rozmarzyłem. Ja bym chętnie jeszcze widział w tej grze zmienne pory dnia (różny kierunek i długość cieni) i nocy (flash na mordę kamperowi z noktowizorem xD) i wracam do tej gry na długie miesiące. No i żeby dodać trochę realizmu to może korzystanie z przyrządów celowniczych zamiast spray n praya z biodra. Ale wtedy cs już by przestał byś cs-em chyba.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...